Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2005, 10:32
I love stars
I love stars is offline
edit: heb ff info verandert.

Het programma heet windows installer.
Het ging dingen installeren zonder dat daartoe opdracht was gegeven.
Mijn moeder heeft het midden in de installatie afgebroken.
De volgende dag (vandaag dus) doet Word , Excel en etc. het niet meer goed en begint dat programma met instalatie voorbereiden waarna het vervolgens niet verder gaat.

Laatst gewijzigd op 31-07-2005 om 11:37.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2005, 10:41
M@rco
M@rco is offline
...
Oud 31-07-2005, 11:35
I love stars
I love stars is offline
o het is een automatisch programma (hij instaleerd zich zonder dat je daartoe opdracht geeft) en heet windows installer.(ik had het perongeluk iets anders geschreven dan dat ik wilde schrijven )

Die toen ik de comp afsloot zomaar zichzelf begon te instaleren . Mijn moeder heeft dat toen onderbroken.
En vandaag doet Word, Excel etc het niet meer goed.

Wat voor soort programma is word installer?
Hoe moet ik dit oplossen etc?
Oud 31-07-2005, 13:13
Verwijderd
Lezen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 14:23
freyk
freyk is offline
Citaat:
I love stars schreef op 31-07-2005 @ 12:35 :
Wat voor soort programma is word installer?
Microsoft Windows installer is een installatieprogramma-"motor dat in Windows zit.
Het verzorgt microsoft installatieprogramma's en verwerkt .msi
(m$ installatie scripts)
Die "word installer" wat je beschrijft (M$ word) is een onderdeel van het MS-office installatie programma..

Citaat:
I love stars schreef op 31-07-2005 @ 12:35 :
Hoe moet ik dit oplossen etc?
Omdat er is goed mis is met je windows installer motor, raad ik je aan om ff Windows installer Cleanup eroverheen gooien, I love stars.
Of Microsoft office opnieuw te verwijderen en opnieuw te installeren.

Laatst gewijzigd op 31-07-2005 om 14:48.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 16:27
I love stars
I love stars is offline
Alleen Word doet het niet en Windows Media player.Windows Media player is al opnieuw geinstaleerd en doet het nu.
Ook doen de afbeeldingsplaatjes van liedjes, webpagina , snelkoppelingen het niet.

Waar kan ik anders Word opnieuw instaleren?

En wat doet Windows installer precies in het kort.
Heb ding al redelijk door gelezen maar ik moet het eerst aan mn moeder uitleggen enzo. Dus als iemand ff kort kan vertellen wat er gebeurt , wat de gevolgen zijn en hoe we de programma's weer opnieuw kunnen instaleren.

Mja ben niet zo computer-technisch

ps. ga zelf ook nog door die gegeven site neuzen bij de onderwerpen Word etc.

Laatst gewijzigd op 31-07-2005 om 16:32.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 16:47
freyk
freyk is offline
  1. start -> configuratiescherm -> software
  2. Ms-office -> bewerken/wijzigen
  3. Selecteer de optie repair/repareren
  4. selecteer fouten in de installatie corigeren
Oud 01-08-2005, 09:15
I love stars
I love stars is offline
Citaat:
freyk schreef op 31-07-2005 @ 17:47 :
  1. start -> configuratiescherm -> software
  2. Ms-office -> bewerken/wijzigen
  3. Selecteer de optie repair/repareren
  4. selecteer fouten in de installatie corigeren
Ms-offics staat er niet bij.

Wel heb uik microsoft word gevonden, bij wijzigen heb je een cd nodig. Alleen nog aan mn ouders vragen of we in bezit zijn van die cd.
Oud 01-08-2005, 09:32
Verwijderd
Je kunt als vervanging altijd nog even OpenOffice gebruiken. Om Office te uninstalleren heb je inderdaad de originele cd nodig.

Verder vraag ik een fb om even de topictitel aan te passen, want degene die er nu is slaat helemáál niet op wat de TS vraagt.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 15:19
I love stars
I love stars is offline
Citaat:
mrboot schreef op 01-08-2005 @ 10:32 :
Je kunt als vervanging altijd nog even OpenOffice gebruiken. Om Office te uninstalleren heb je inderdaad de originele cd nodig.

Verder vraag ik een fb om even de topictitel aan te passen, want degene die er nu is slaat helemáál niet op wat de TS vraagt.
inderdaad had een fout gemaakt in de topic titel maar kon het niet meer veranderen .

maar we hebben geen cd's , word hier altijd voor ons geinstaleerd door zo'n mannetje. Maar ik ga er na de vakantie wel weer verder na kijken.
Reageren

Regels voor berichten