Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Het begon als inside humor..moeilijk uit te leggen..is een reden geweest om het gedicht hier mogelijk níet neer te plaatsen. Toch besloten daartoe..Je mening is je goed recht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou nog een paar niveau's hoger/lager kunnen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Ok, op vraag van de ts, die werkelijk kritiek zou kunnen/willen gebruiken. Dan doen we een poging.
Gelieve alle 'geniaal' en *kots*-commentaren achterwege te laten als deze niet gevolgd worden door een fatsoenlijke onderbouwing. Alle andere replies of opmerkingen over onzin of offtopic geleuter worden verwijderd. We zullen zien. Mijn oordeel. Citaat:
De vorm zelf, ik merk dat je taalgebruik (Greenday) potentieel heeft, maar ik hou niet zo van het sexueel getinte in de 3e (en 4e) strofe. Misschien mijn sexuele frustratie, maar toch. De strofes van 3rd rock vind ik nogal... tja. Flauw, gemakkelijk, kinderlijk, belachelijk. Het laat me denken aan kindertjes die graag stiekem vuile woordjes zeggen en dan giechelend in een hoekje zitten te blozen. En ik hou niet van kindertjes en hun gedrag. Ik denk dat Greenday zijn schrijftalent dan wel voor betere dingen zou kunnen gebruiken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Indeed..kwetsen is nooit een doel geweest..geloof me, ik ken vele subtielere gemenere manieren om mensen massaal te kwetsen en ik ben niet van plan ze te gebruiken ( en dat heeft niets met nobelheid te maken, geloof ik) Maar een discussie los maken, lijkt me alleen maar gunstig. Dit gedicht zet de mensen hier kennelijk aan het denken..dus heeft het gedicht meer effect dan vooraf gedacht. Dat geeft, los van de vraag of het een slecht, goed of matig gedicht is, het een bepaald gewicht mee, want het onderscheidt haar van andere gedichten die in potentie misschien beter zijn. Persoonlijk vind ik de discussie wel interessant ![]() ![]() Ik heb er zelf een aantal vrij dicht bij me staan en denk niet dat ze het zouden hebben afgekeurd. Maar dat heeft meer te maken met het feit dat zij me kennen en weten hoe ik er over denk..De informatie die jullie missen en die we dus buiten deze discussie laten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar ik vind de strofe's van GreenDay wel sterker dan die van jou hoor! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|