Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast is het ook belangrijk dat het stil en rustig blijft... |
![]() |
||
Citaat:
Eigenlijk vind ik het wel een leuk initiatief, want toen ik vroeger een taak of test moest maken en bijna iedereen had al gedaan dan was er natuurlijk veel rumoer en kon ik me moeilijker concentreren. Maar het moeten dan natuurlijk wel leuke opdrachten zijn, want anders denk ik dat de kinderen hun enthousiasme een beetje minder zal zijn dan die van mij. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Nu, in plaats van een boekje te maken lijkt het me dan beter dat ik hen zeg dat ze zich rustig kunnen bezig houden met een andere toets/huistaak en mochten ze niets bij zich hebben dan kunnen ze eventueel een woordspelletje van me krijgen dan... Tips blijven welkom é ![]() thx alvast |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Je hoeft de puzzels niet te gaan kopen in een winkel, je kunt ze ook zelf maken: http://www.schoolhousetech.com/produ...lite/index.htm
Je kunt hier een programma downloaden waarmee je je eigen woordzoekers in elkaar kunt zetten. Deze versie is gratis. Te gebruiken bij beide vakken. Zoals je op de site kunt zien, zijn er ook programma's met meer mogelijkheden, maar daar moet je voor betalen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je kunt ook (als we toch met websites gaan gooien
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
rukken en sperma?! appelstaart | 23 | 30-03-2012 23:36 | |
Software & Hardware |
Waar moet ik op letten als ik een videocamera wil kopen? Verwijderd | 2 | 06-10-2006 20:04 | |
Drugs & Alcohol |
kwil wiet gaan verbouwen op me kamer maar wanneer, hoe??:P alle tips zijn welkom BierBrood | 3 | 26-04-2006 15:27 | |
Liefde & Relatie |
Tips voor romantische avond Elmoo | 4 | 02-05-2004 15:36 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Welke toepasinngen bestaan er al van de waterstofbrandstofcel in natuur en techniek? *sunrise1986* | 3 | 25-09-2003 15:03 | |
Software & Hardware |
banner en sitecheck in1. iemand ff tijd? Rembo | 3 | 12-11-2001 14:55 |