![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Je zult het voornamelijk krijgen bij een te hoge bloeddruk. Als je zo'n "ritmestoornis" hebt kun je dan niet blijven staan of doorgaan met activiteiten omdat je lichaam het niet aankan? Of omdat je er gewoon heel erg van schrikt. Hartritmestoornissen zijn op jou (en mijn ![]() Ik denk dat je hart soms gewoon een extra slag maakt, of er één overslaat. Dat is heel normaal, je moet je er niet druk om maken. Als je dat wel doet, moet je even langs de cardioloog gaan.
|
[QUOTE]Prof. Dr. Uil schreef op 03-08-2005 @ 17:30 :
[B]Betablokkers zul je niet krijgen in het geval van ritmestoornissen. Hooguit om een conditie genaamd tachycardie (te hoge hartslag) aan te pakken. Het verlaagt inderdaad de hartfrequentie en de slagkracht van het hart. Je zult het voornamelijk krijgen bij een te hoge bloeddruk. Mijn moeder kreeg ze dus wel tegen hartritmestoornis om haar hartslag te vertragen. Bij ons is het genetisch bepaald mijn oma slikt ze ook al jaren tegen haar hartritmestoornis en angina pectoris. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
De ernst van zo'n ritmestoornissen kan erg variëren. Het zal zeker geen kwaad doen om je huisarts te raadplegen als je er echt last van hebt. |
![]() |
||
Citaat:
Nahja. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Spotisaai #1203 Verwijderd | 500 | 03-11-2010 23:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Laten onderzoeken of niet? blurred | 5 | 01-09-2009 21:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je nou altijd al willen weten over het menselijk lichaam? #3 Bloem | 500 | 06-11-2007 23:21 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 18:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ritalin Upior | 19 | 08-09-2002 02:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
Flauwvalen, hoe zit dat nu precies?! Snufje | 12 | 21-02-2002 15:46 |