Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Tijdschriften op vakantie...eigenlijk geldverspilling. Altijd staat er dezelfde uitgekauwde crap in ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ok, als je op vakantie gaat om 'ergens anders hetzelfde te kunnen doen als thuis', dan kan je idd wel veel boeken meenemen, al zeker als er in de streek niet zo veel te doen is ![]() Ik persoonlijk ga vijf dagen (idd, da's niet zo lang natuurlijk) op vakantie naar Rome om daar (nog maar eens) de Trevi fonteinen te gaan bezichtigen, de koepel van het Sint-Pieter te beklimmen, de Spaanse trappen te doen, gezellig terrasjes doen, het Forum Romanum nog eens te bezoeken, enz... Dan ga ik echt geen twee uur per dag met m'n neus in de boeken zitten ![]() Ik wil dus echt niet zeggen dat je niet MAG lezen en dat je 24/7 dingen samen MOET doen met de mensen waarmee je op vakantie bent, àbsoluut niet ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik lees volgens mij bizar snel, ik zal eens bijhouden hoe snel, maar zoveel boeken in zoveel dagen is een eitje.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Kortverhaal] "Nooit meer vakantie" clubje | 4 | 02-06-2006 17:38 | |
Verhalen & Gedichten |