Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() mja doe dan maar alle boeken van Thea Beckman, harry potter en het rad des tijds (ultieme fantasy)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Peter Pohl. En uiteraard Thea Beckman. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Per Nilsson is ook goed inderdaad, en van Anton Quintana heb ik ooit gelezen "Het boek van Bod Pa" en nog een andere die ook over Bod Pa ging. Die waren ook heel erg goed, maar misschien niet geschikt voor brugklassers?
||
Citaat:
O, de meester van de zwarte molen! O, de kleine waterman! Dat boek dat jij noemt heb ik nooit gelezen, maar de twee die ik noem, die waren zo geweldig!!! Vooral de kleine waterman, daar was ik echt verliefd op. Maar dat is voor wat jongere kinderen, geloof ik ![]()
||
Citaat:
![]() oh, en mijn top jeugdboek naast het lijstje van hierboven. Levende bezems van Liza Tetzner. |
![]() |
||
Citaat:
![]() On topic: dat boek vond ik echt geweldig! Het is ook nog de enige jeugdroman die nu nog in mijn kast staat. Maar ik las het wel wat eerder dan twaalf, eigenlijk. Toen zat ik geloof ik meer in mijn John Grisham fase, die langzaam overiging in fantasy en nu, sinds een jaar of drie, naar literatuur is geevolueerd (om het in pokemonjargon te zeggen). Conclusie: volgens mij kun je best volwassenen literatuur behandelen met mensen van vijftien/zestien jaar.
||
Citaat:
![]() ![]() En dat boek wat ik noemde. Toch wel een van mijn favorieten, heerlijk boek. Heb hem minstens tien keer gelezen, verveelt nooit! ![]()
|
![]() |
|
|