Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn vriend is er niet bij weg te slaan dus boeiend zal het wel zijn, ik heb verder ook helemaal geen negatieve reacties gehoord....
Gewoon zelf gaan spelen en zelf beoordelen, isnie moeilijk toch?
|
![]() |
Hier word ik nou echt strontziek van, mensen die zeggen dat MGS2 een teleurstelling is, ik heb de game al een anderhalve maand en het is echt geen teleurstelling, ook is het de grootste onzin dat Snake doodgaat, want hij gaat nie dood (en ik kan het weten, want heb MGS2 al uitgespeeld) en verder is Raiden (de man in de 2e missie) echt geen watje zoals mensen zeggen, want hij is gewoon wel lau
|
![]() |
||
Citaat:
het doet er ook allemaal niet toe eigenlijk, ik koop mgs2 toch wel ![]()
|
2 redenen waarom je met raiden speelt.
1. Zo zie je Solid Snake eens van een ander perspectief. Nu zie je dat hij een legendarische held is 2. Solid Snake is deel van het verhaal Ik vond MGS2 beste MGS ooit.. Mensen moeten niet altijd zo verwend en on tevreden janken.. Als het je niet aan staat speel je het niet.. punt..
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Deel 2 suckte gewoon, de feeling van MGS was weg. Deel 1 en 3 daarintegen zijn super ![]()
|
Slotje.
Ik heb met veel plezier MGS2 gespeeld, imo was 't spel mn geld waard. Waarom zou je dan zeiken over vorige delen of personages? Als je dat stoort moet je het niet kopen.
||
Citaat:
Dat is subjectief.. En als je veel reviews leest zul je merken dat er meer mensen mijn mening delen dan jou mening
||
Citaat:
Je zegt zelf dat MGS 2 suckt Ga janken jij mafkees ga maar vrotte final fantasy spelen met mannen met topjes
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ga janken en val dood.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Metal Gear Solid 3 "Snake Eater" -> enkele details SS2Gohan | 15 | 13-05-2005 14:56 | |
Games |
Metal Gear Solid 2: Substance computergekkie | 3 | 13-04-2005 17:58 | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 | |
Games |
Metal Gear Solid 2 pisseoff | 6 | 07-01-2002 20:06 | |
Games |
Metal Gear Solid 2 (PS2) Stilo/Seek | 17 | 06-01-2002 16:04 | |
Games |
Metal Gear Solid 2 555 | 4 | 26-10-2001 16:58 |