Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar ik voel me nooit lekker in een kerk... hebben andere dat ook? Krijg altijd een raar gevoel over me heen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
het is niet zo dat je een kerkdienst moet gaan volgen ofzo en mee moet doen met de rest.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar je hebt gelijk, ik ben inderdaad een contactgestoorde drol. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik vind het moeilijk om hierop te antwoorden omdat ik zelf wel gelovig ben en er dus geen moeite mee heb om naar zoiets te gaan. Als ik uitgenodigd wordt op een huwelijk van iemand van een ander geloof ofzo (dat neem ik dan maar even als vergelijking) dan zou ik daar ook gewoon heen gaan. Het gaat dan immers om die vrienden/familie/kennissen en niet om mij. Als zij graag willen dan ben ik daarbij.
|
Ik zou wel gaan
doe ik bij begrafenissen ook. Maar ik zing niks mee , zeg geen amen, en dat soort nazistische praktijken, Eet wel beue kerk dingetjes, maja, ze hongeren je daar atijd uit met de duur van hun diensten dat zelfs iemand die een 12 gangen menu heeft gekaand nog zou eten. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ze Opende Een Nieuw Saaitopic En Je Zal Niet Geloven Wat Er Gebeurde. Amazing...#1949 Fitematrulle | 500 | 05-04-2016 22:04 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Twee geloven op 1 kussen.. en de toekomst Sjaan | 86 | 25-06-2007 14:37 | |
Lifestyle |
Kleding voor speciale/andere gelegenheden Roos | 35 | 11-05-2002 10:39 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De beoordeling/het profiel van Jezus Christus Verwijderd | 11 | 05-05-2002 18:28 |