Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2005, 09:45
Muchacha
Muchacha is offline
3 jaar geleden leerde ik een jongen kennen op school. Ik zag hem direct zitten maar er is toen niets gebeurd omdat ik nog met mijn ex in mijn hoofd zat. We hebben een paar maanden minder contact gehad, het kwam terug goed met mijn ex, ging terug uit en vorige zomer had ik terug een goed contact met die jongen. We chatten regelmatig en als ik hem tegenkwam op feestjes werd er altijd geflirt. In onze gesprekken liet hij ook duidelijk zijn interesse zien... wat ik natuurlijk enkel maar aangenaam vond In de kerstvakantie ben ik hem dan gaan opzoeken in Zweden waar ie studeerde, en ja, het zat eraan te komen, we draaiden al zo lang rond mekaar, we hebben seks gehad. Na die vakantie is dit nog enkele malen voorgevallen.

Mijn vraag/ stelling is nu: ik merk dat de spanning langs zijn kant weg is. Of hij me nu ziet of niet, het boeit hem niet meer. Terwijl ik hem nog graag heb Ja, ik weet het: sex changes everything.
Wilt dit dan zeggen dat seks in zo'n situaties nooit een goed plan is? Dat je mekaar heel de tijd loopt aan te trekken en dat je die spanning verknoeit met seks te hebben? Lijkt me niet zo'n prettig idee eigenlijk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-08-2005, 10:24
Verwijderd
Hij heeft je gehad, dus ben je niet meer interessant. Wil je dat vermijden, blijf dan eeuwig op een afstandje.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 10:36
juno
juno is offline
Het bezit van de zaak is het eind van het vermaak.

Soms is de jacht leuker dan de buit, ik heb het zelf ook.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 10:37
Optima
Optima is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-08-2005 @ 11:24 :
Hij heeft je gehad, dus ben je niet meer interessant. Wil je dat vermijden, blijf dan eeuwig op een afstandje.
on-zin

Niet iedere man verliest interesse in en vrouw nadat ze met elkaar het bed gedeeld hebben!

Ik denk dat er in jou geval iets anders meespeelt.Konden jullie wel goed met elkaar opschieten, of was er alleen sprake van een seksuele spanning? Misschien was het zijn doel inderdaad om met jou naar bed te gaan, en nu hij dat heeft bereikt, verliest hij deesl zijn interesse. Het kan ook zijn dat hij besefte dat hij een ander meisje leuker vond, of daar wel verliefd op was.

Als hij na een paar keer seks interesse verliest, is hij denk ik niet verliefd op je. Vraag het hem, en ga dan door met je leven.
Oud 04-08-2005, 10:39
Akilina
Akilina is offline
Het is niet leuk, maar ik denk dat het vaak wel zo werkt dat die hele heftige spanning en aantrekkingskracht dan een beetje minder wordt of helemaal verdwijnt. Vooral als het seks hebben met elkaar of het lichamelijke contact het doel op zich was.

Ik denk dat alleen als je verder iets in elkaar ziet en als je een soort diepere connectie hebt, dat seks dan juist heel versterkend en magnetiserend kan werken. Maar als het eigenlijk slechts om de uiterlijke aantrekkingskracht gaat, dan wordt het denk ik al snel een 'been there, done that' verhaal of zo, ook al is dat misschien niet echt een leuke waarneming.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 10:47
Muchacha
Muchacha is offline
Ja, we konden goed opschieten, maar het contact langs zijn kant bleef oppervlakkig. Hij is ook heel gesloten, niet alleen bij mij maar ook naar zijn andere vrienden toe.
Verliefd zal ie zeker niet zijn, dus dat ga ik hem ook niet vragen. Ik ga dus gewoon verder met mijn leven, al mis ik de spanning die ik met hem had wel.
Die connectie waarover Akilia het heeft, voelde ik wel met hem. Maar ze is dus duidelijk niet wederzijds

Ik vraag me dan ook af: gaat het elke keer zo zijn? Want elkaar aantrekkelijk vinden is leuk, en over elkaar fantaseren ook, maar als er geen seks van komt, dan is het toch ook niet meer fijn? Dan ga je alleen maar gefrustreerd geraken denk ik
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 10:56
juno
juno is offline
Nee hoor. Als je verliefd bent is sex alleen maar de kroon op het werk en wil je meer en meer en meer. En niet alleen sex.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2005, 16:23
Muchacha
Muchacha is offline
Eerst sex hebben en dan beseffen dat je verliefd bent, kan ook dus? Oef, er is nog hoop!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2005, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 07-08-2005 @ 17:23 :
Eerst sex hebben en dan beseffen dat je verliefd bent, kan ook dus? Oef, er is nog hoop!
Ja hoor, dat kan prima. Alleen weet ik niet of dat wel werkt als de spanning weg is... Ik snap eigenlijk sowieso niet hoe die weg kan zijn, als de seks tenminste goed was.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2005, 18:04
Muchacha
Muchacha is offline
Mja, langs mijn kant niet, ik vind hem nog altijd geweldig. Als ik maar al denk aan hem krijg ik het al warm
Hij daarentegen is wel meer gewoon dan ik. En zoals nare man al zei: je bent niet meer interessant als ie je heeft gehad. En hij heeft er al véél gehad, dus zo belangrijk ben ik niet
Met citaat reageren
Oud 07-08-2005, 20:39
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 07-08-2005 @ 17:23 :
ja hoor, heb ik bijna altijd ... alleen ik zou niet teveel hopen, jongens die redelijk wat bedpartners gehad hebben worden volgens mij over het algemeen niet al te snel verliefd (ik iig niet)
Reageren

Regels voor berichten