Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2002, 23:06
Yule
Yule is offline
hey hey everybody, weet nie zeker of ik hier goed zit, maja, word wel gedelete as et fout is

Ik ben op zoek naar een site met veel Fantasy pictures as draken, elven, geesten, etc etc...iemand hier een leuke link voor me ?!?!?!

Thx
Oud 08-06-2002, 23:26
Darvan
Darvan is offline
deze

(mag volgens mij niet(reclame) maarja )
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 23:44
Inemine
Inemine is offline
Probeer eens bij Elfwood.
Oud 09-06-2002, 00:55
p-chez
p-chez is offline
Elfwood idd
Oud 09-06-2002, 10:03
Yule
Yule is offline
Thx, zijn wel mooie sites *mij is weer happy*
Oud 09-06-2002, 18:26
Verwijderd
Ja haha, elfwood is heel leuk en aardig, maar die plaatjes kun je dus echt niet jatten voor sites of zo he. Daar zit allemaal copyright op en o wee als ze erachter komen dat je ze zonder te vragen gebruikt

Nu weet ik niet of dat je bedoeling was, maar goed...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 13:59
Yule
Yule is offline
dat was wel de bedoeling...lol....voor m`n cu2...maja, heb al wat andere
Oud 10-06-2002, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Ja haha, elfwood is heel leuk en aardig, maar die plaatjes kun je dus echt niet jatten voor sites of zo he. Daar zit allemaal copyright op en o wee als ze erachter komen dat je ze zonder te vragen gebruikt

Nu weet ik niet of dat je bedoeling was, maar goed...
venster met plaatje boven de andere zetten, print screen, paste bij paint, plaatjes er uit knippen en alles wat je niet nodig hebt weggummen, paintvenster verkleinen zodat je alleen nog maar het plaatje wat je nodig hebt ziet, save as 'huppeldepupplaatje.jpg', upload bij endoria, klaar

weinig kans op dat de sitemensen iedere cu2 nakijken of er misschien plaatjes van hun site staan

[edit] *zwaait naar joel-yule *
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:

venster met plaatje boven de andere zetten, print screen, paste bij paint, plaatjes er uit knippen en alles wat je niet nodig hebt weggummen, paintvenster verkleinen zodat je alleen nog maar het plaatje wat je nodig hebt ziet, save as 'huppeldepupplaatje.jpg', upload bij endoria, klaar

weinig kans op dat de sitemensen iedere cu2 nakijken of er misschien plaatjes van hun site staan

[edit] *zwaait naar joel-yule *
Dan jat je dus als nog tekeningen. Dat kun je gewoon niet maken, daar zit copyright op. Het is niet van jou, maar van degene die het gemaakt heeft.

*heeft iets te veel ervaring met art-jatters*

Vraag nou gewoon maar aan de eigenaar...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:

Dan jat je dus als nog tekeningen. Dat kun je gewoon niet maken, daar zit copyright op. Het is niet van jou, maar van degene die het gemaakt heeft.

*heeft iets te veel ervaring met art-jatters*

Vraag nou gewoon maar aan de eigenaar...
maar dit moet je ook niet doen bij tekeningen die werkelijk in een artgallery zitten.. ik vind het gewoon irritant dat sommige sites zo'n beveiliging hebben omdat ik dan niet meer op mn rechter muisknop kan klikken.. bij de rechter-muisknop functies staan wel meer dingen dan 'save picture as', (add to favorites bijvoorbeeld) die ik best vaak gebruik. plaatjes jatten doe ik ook niet hoor.. kan me heel goed voorstellen hoe ontzettend lullig dat is voor de maker, heb hetzelfde meegemaakt met een van mn gedichten die ik in eens bij iemands cu2 tegenkwam onder de algemene titel 'things I wrote'.

wil gewoon laten zien dat er een manier bestaat om die hele regel te omzeilen
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:

maar dit moet je ook niet doen bij tekeningen die werkelijk in een artgallery zitten.. ik vind het gewoon irritant dat sommige sites zo'n beveiliging hebben omdat ik dan niet meer op mn rechter muisknop kan klikken.. bij de rechter-muisknop functies staan wel meer dingen dan 'save picture as', (add to favorites bijvoorbeeld) die ik best vaak gebruik. plaatjes jatten doe ik ook niet hoor.. kan me heel goed voorstellen hoe ontzettend lullig dat is voor de maker, heb hetzelfde meegemaakt met een van mn gedichten die ik in eens bij iemands cu2 tegenkwam onder de algemene titel 'things I wrote'.

wil gewoon laten zien dat er een manier bestaat om die hele regel te omzeilen
Jah ik weet dat het kan, daarom zetten veel artists ook zo heel groot een euh... watermark eroverheen, kun je niet omheen. Mjah... bij van die standaard plaatjes moeten ze niet beveiligen, maar bij echt zelfgemaakt wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten