Advertentie | |
|
![]() |
|
ik koop elk jaar een andere foon
ik haat het als ik met een oude foon rondloop ![]() maar voor mij is me gsm echt wel erg belangrijk.. ik zou gewoon niet meer zonder kunnen ![]() en na een jaar moet ik toch nieuw abbo dus ik kan net zogoed nieuwe foon nemen ![]() bovendien heb ik na half jaar al dat ik nieuwe foon wil maar alle gsms die ik nu heb gehad zijn 1/2 tot 1 jaar meegegegaan maar heb er ook gehad die ik maar maandje of 3 had ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb 8 maanden geleden een siemens m35i gekocht met Telfort netwerk (sinds een paar dagen 02). Ik ben hier heel tevreden mee. Maar ik krijg waarschijnlijk een nieuwe, want mijn vader is zijn mobieltje verloren in de trein, en hij heeft weer een nieuwe van zijn werk gekregen. Maar die ouwe is dus waarschijnlijk gevonden door de NS, en die mag ik dan hebben (Siemens S45
![]() |
![]() |
|
mijne bijna een jaar, ga binnenkort een nieuwe halen.(contractvernieuwing)
maar ik werk o.a. op de telecom afdeling, de leeftijd van anderhalf jaar voor een mobiele telefoon is niet helemaal waar. goedkope telefoons hebben goedkope accu's na een jaar of anderhalfjaar kunnen die dus uit gaan vallen. dat is dan dus de accu de dure en tegenwoordig, middenklasse heeft veel betere accu's die veel langer mee kunnen gaan. de gemiddelde leeftijd van een halfjaar komt veel meer voort uit "afdankgedrag" ik werk in een winkel waar ik alleen zakelijke klanten benader, daar zie je ook dat mensen een toeste van soms wel 8 jaar oud hebben. technisch kunnen ze dus veel langer mee.
|
ik had de 3310 al ruim een jaar, en die zou nog wel een tijd mee kunnen eigenlijk.. alleen is hij tijdens een valpartij dusdanig beschadigd dat ik een nieuwe nodig had.
dus heb ik maar de 6310 gekocht, nu kan ik ook on the road spammen op DK boogie ![]() ![]()
|
Ik heb vanaf juli vorig jaar de postbankblauwe m35i. Daarvoor had ik 1,5 jaar de Pocketline Wave
![]()
||
![]() |
Citaat:
die had het na 1 valpartij alweer gezien ![]() sony j5?? 2 jr werkt nog perfect
|
Ik heb dezelfde GSM als jou (als ik goed ingelicht ben
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
meel anders even.
|
![]() |
sinds november 2000... (swing 200 - kpn - hi prepay), is dus al iets meer als 1.5 jaar oud. Het enige dat niet meer werkt is zo'n knopje aan de zijkant om in menu's en zo omhoog te gaan, maar dat kan ook met de 2... dat t kapot is is mn eigen schuld geweest, niet doordat ie 1.5 jaar is (tis ook al een tijdje kapot)
|
![]() |
|
Heb nu bijna jaar een Nokia..(3210)
Doet af en toe, beetje vreemd.. Dan doe ik hem aan enzo en dan wil ik ff snel iemand bellen, en dan staat er "sim kaart niet gereed".. terwijl dat ding er gewoon inzit.. En.. verder, wil de batterij soms niet opladen.. MAARJA ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 |