Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2005, 13:43
Stefanie
Stefanie is offline
Een mannelijke collega (hij is homo) vertelde mij laatst dat hij zijn baard scheert met een 'vrouwen'scheermesje. Nu vroeg ik me af of dit wel verstandig is? Werkt dat echt net zo goed als een 'mannen'scheermes?

Hij heeft wel vaak stoppels en rode bultjes, komt dat daardoor?

Sorry ik was gewoon heel nieuwsgierig
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 13:51
Billy_bob
Billy_bob is offline
Hmm, lijkt me sterk dat dat echt verschil uit zou maken, vrouwelijke scheermesjes zijn misschien wat meer gevormd om benen te scheren......Het is trouwens onzin om je baard te scheren met een venus scheermes als je mannen scheermessen hebt....Waarom doet ie het? weet je dat?
Oud 18-08-2005, 14:03
M@rco
M@rco is offline
Als hij rode bultjes heeft dan scheert ie denk ik gewoon tegen de haargroeirichting in, dan krijg je vaak ingegroeide haartjes en allemaal ellende

Maar ik zou niet weten waarom het slecht zou zijn Scheermesjes zijn scheermesjes, volgens mij.
Oud 18-08-2005, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Stefanie schreef op 18-08-2005 @ 14:43 :
(hij is homo)
daar ligt het aan
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 15:09
snoopy
snoopy is offline
dat heeft er niks mee te maken, hoor. Mijn vriend gebruikt zo vaak mijn scheermes!
Oud 18-08-2005, 15:12
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 18-08-2005 @ 14:43 :
(hij is homo)
Dus?

't Lijkt me dat het niets uitmaakt, maar goed, zoveel verstand heb ik er niet van.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 15:31
Verwijderd
Mijn vriend heeft dat ook wel eens gedaan, om te kijken of hij het scheren met schuim fijn vond. Volgens mij zijn de mesjes exact hetzelfde als de Mach3 mesjes, alleen een beetje anders verpakt.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 15:33
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
niet tegen de haargroeirichting in scheren. ja, dat geeft in 1e instantie wel een gladder resultaat, maar naderhand meestal idd een hoop ellende.

nou snap ik niet waarom die niet gewoon 'mannen'-scheermesjes gebruikt eigenlijk.
Oud 18-08-2005, 15:35
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 18-08-2005 @ 16:33 :
niet tegen de haargroeirichting in scheren. ja, dat geeft in 1e instantie wel een gladder resultaat, maar naderhand meestal idd een hoop ellende.

nou snap ik niet waarom die niet gewoon 'mannen'-scheermesjes gebruikt eigenlijk.
Venus is geloof ik íets goedkoper
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 18:32
Verwijderd
Is je wel eens opgevallen dat die vrouwenlijn van Gillette precies dezelfde mesjes gebruikt als de mannenlijn? Ze zitten in een 'vrouwelijker' houder en ze kosten drie keer zoveel, maar voor de rest is het precies hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 20:35
Roos
Roos is offline
Ik vind die Venus mesjes een beetje pijn doen: dat heb ik niet met Mach3, dus misschien dat zijn gezicht daarom rood wordt.
Oud 18-08-2005, 20:41
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 18-08-2005 @ 19:32 :
Is je wel eens opgevallen dat die vrouwenlijn van Gillette precies dezelfde mesjes gebruikt als de mannenlijn? Ze zitten in een 'vrouwelijker' houder en ze kosten drie keer zoveel, maar voor de rest is het precies hetzelfde.
Ik dacht juist dat het mannenmesje duurder was... Die vind ik véél fijner, houdt steviger vast dan Venus en scheert natuurlijk precies hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 20:25
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Billy_bob schreef op 18-08-2005 @ 14:51 :
Hmm, lijkt me sterk dat dat echt verschil uit zou maken, vrouwelijke scheermesjes zijn misschien wat meer gevormd om benen te scheren......Het is trouwens onzin om je baard te scheren met een venus scheermes als je mannen scheermessen hebt....Waarom doet ie het? weet je dat?
Ach... Geen vooroordelen, maar die jongen is maf. Hij doet alles wat een vrouw doet. Hij draagt vrouwenkleding en vrouwenslippers. Hij doet heel veel parfum op en praat graag over zichzelf en hoe hij dingen doet (op een vrouwelijke manier dus). En hij scheert zichzelf met een venus mesje (vond ie blijkbaar ook leuk om te vertellen)
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 20:25
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Dolores schreef op 18-08-2005 @ 16:12 :
Dus?

't Lijkt me dat het niets uitmaakt, maar goed, zoveel verstand heb ik er niet van.
Ik zeg ook niet dat dat ermee te maken heeft, het was een klein detail
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 22:25
Raven
Raven is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 19-08-2005 @ 21:25 :
Ach... Geen vooroordelen, maar die jongen is maf. Hij doet alles wat een vrouw doet. Hij draagt vrouwenkleding en vrouwenslippers. Hij doet heel veel parfum op en praat graag over zichzelf en hoe hij dingen doet (op een vrouwelijke manier dus). En hij scheert zichzelf met een venus mesje (vond ie blijkbaar ook leuk om te vertellen)
dat heet een travestiet stefanie
* komt niet meer bij van het lachen *
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Stefanie schreef op 19-08-2005 @ 21:25 :
Ach ja, kan he. Mijn vader heeft ook een Venus mesje, ik zag er eentje in z'n douche hangen. Geen idee waarom, en ik wil het ook niet weten. 't Zal wel fijn zijn
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 09:09
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 18-08-2005 @ 19:32 :
Klopt ja, mijn vriend heeft eens verkeerde scheermesjes gekocht en die pasten precies in mijn schattige roze scheermes. Keken de mensen op de camping ff raar op toen hij zich daar ging scheren.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 21:57
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Raven schreef op 19-08-2005 @ 23:25 :
dat heet een travestiet stefanie
* komt niet meer bij van het lachen *
Nee hij beweert zelf dat hij alleen homo is, maargoed, het maakt me ook allemaal niet uit. Hij heeft wel travestiet trekjes dat was me allang opgevallen.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 23:17
Kladderkatje
Kladderkatje is offline
mijn vriend gebruikt mijn venus omdat hij het houdertje lekkerder vindt aanvoelen dan zn eigen houder
ook vindt hij het blijkbaar makkelijker in gebruik ofzoiets.
ik vind het best, zolang hij ook maar nieuwe mesjes haalt dan, ze gaan nu zo snel op he
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 23:41
Lorelei
Lorelei is offline
Ik vind de mannenscheermesjes vaak juist fijner.. (nou scheer ik nooit m'n baard simpelweg omdat ik er geen heb maar... toch.)

Maar 't lijkt me dat het wel kan.
Oud 20-08-2005, 23:59
Verwijderd
ik gebruik altijd mach 3, veel fijner dan al die speciale mesjes voor vrouwen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten