Advertentie | |
|
![]() |
|
http://home.planetinternet.be/~jdom/...w.mess.be).exe
Guru luistert %WinampSong% %WinampTimePlayed% bij mij krijg je dan.. guru luistert Lamb - What Sound 00:02:37 zegt: test guru luistert Lamb - What Sound 00:02:38 zegt: test guru luistert Lamb - What Sound 00:02:39 zegt: test |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wel jammer dat je daar alleen om de vaste tijd kunt laten updaten... en niet gewoon telkens wanneer er een nieuw liedje begint in winamp... ------------------ Even samurai have teddybears and even the teddybears get drunk. [Dit bericht is aangepast door F10®!@n (18-12-2001).] |
![]() |
||
Citaat:
het werkt wel vet irri voor als je je mainscreen opent... knippert het om de sec omdat mn naam veranderd ![]() ![]() thx lol
|
tering en ik zou ook niet uitloggen als ik jou was terwijl tfn draait
ik heb nu een infinite error "your name could not be changed" vet raar ik heb msn afgesloten maar ik kan mensen komen nog wel online zien komen kan alleen niet chatteb ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() wel een leuk proggie alleen jammer dat ie de seconden niet altijd update dan blijft ie achter zit ik al ver in de volgende track en dan loopt ie weer 10 sec ofzo dat is wel raar random smiley is ook wel grappig ![]()
|
[flame]
En ik ben VERDOMME BLIJ dat IK TRILLIAN gebruik zodat ik trieste KUTNICKS van LAMERIGE kutKINDERS zoals JULLIE kan veranderen in wat ik zelf see fit! GATVERDAMME!!! Ik zag vanmiddag de eerste: 'Jamy (L)(L)(L)(L)(L) Klaas (K)(K)(K) Marry X-MAS!!!!!!!!!!!!!!!!! (L)(L)(L)(L)(L) Ik zit nu ff op de WC!!!!!!!!!!!!!! Ik draai nu op mijn winamp het nummer K-otic: Damn I think I love you' Teef al in mijn lijst!! debielos! moet ik nou verdomme iedereen leren herkennen aan de EMAILADRESSEN?! ik ben geen fukking database! doe normaal en neem een fatsoenlijke nick! [/flame] |
![]() |
|
Verwijderd
|
tja....
MSN SUX, met icq heb ik er geen last van dat ik mensen op email adres / nr moet gaan leren kennen ![]() en als je je nick zo graag een mening wil geven doe het dan zo thatsmej | MS = lelijk & MSN sux [Dit bericht is aangepast door thatsmej (18-12-2001).] [Dit bericht is aangepast door thatsmej (18-12-2001).] |
![]() |
||
Citaat:
die mensen zijn er idd, heel irritant maar ik doe altijd B E N N I E >>> blaat dus nu staat er dan B E N N I E luistert naar [winampsong]
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Centraal spyware, adware & virussen topic [5] M@rco | 499 | 26-03-2008 13:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Taalverloedering Porcelain | 143 | 26-06-2005 16:03 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
ik weet het niet meer.... browneyes | 8 | 25-03-2002 10:09 | |
Software & Hardware |
MSN- messenger bij ADSL *** | 11 | 26-11-2001 13:39 |