Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2005, 06:29
Aelin
Aelin is offline
Welke sporten het dan ook zijn die jullie allemaal beoefenenen, de meesten gaan (zeker in de regio Midden) nu ongeveer weer beginnen. De vraag is, hebben jullie er zin in? Zijn jullie qua competitie een beetje goed ingedeeld (speel je hoog/laag genoeg, leuke/goede/slechte tegenstanders etc)? En hoe schat je je kansen in dit seizoen?
Vermeld natuurlijk wel even wat voor sport je doet en het leukste is ook er even bij zetten hoe hoog je speelt.. ik ben benieuwd!
Oud 05-08-2005, 06:32
Aelin
Aelin is offline
TS begint natuurlijk... even vergeten:

Ik ben echt superblij dat het seizoen weer gaat beginnen! Ik ga volgende week weer beginnen met mijn korfbaltrainingen en ik kan niet wachten
We zijn ook wel redelijk lekker ingedeeld, veel bekende teams en lekker 2e klasse spelen. Ik denk dat we best een grote kans hebben kampioen te worden omdat we vorig jaar in nagenoeg dezelfde poule 2e werden, en er geen betere ploegen bijgekomen zijn, alleen maar slechtere eigelijk dus dat is wel mooi.
Wel het nadeel dat ik 4 wedstrijden op zaterdag moet spelen en dus 4x vrij van toneel moet zien te regelen, waar ze best streng over zijn.. Maar dat komt wel goed!

Nou.. ik ben begonnen.. nu jullie nog
Oud 05-08-2005, 08:07
Verwijderd
Wij beginnen pas in september weer (ofzo). We zitten in dezelfde competitie als vorig jaar, dat is altijd zo, tenzij je promoveert of degradeert. We spelen laag (lager kan niet in de competitie ), maar misschien dat we dit jaar weer wat hoger kunnen eindigen (twee jaar terug zijn we tweede geworden, afgelopen jaar een hele nieuw team en toen ergens achterin). 20 augustus hebben we wel een oefenwedstrijd en het laatste weekend van augustus een toernooi in Duitsland. Ik zal heel blij zijn als de trainingen en het wedstrijdseizoen weer beginnen, maar ik moet dus nog even wachten... (Ik zit op waterpolo.)
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 17:37
Verwijderd
Ik hoop langzaam aan weer eens te gaan beginnen met sporten. En dan voornamelijk op het gebied van hardlopen en hoop begin volgend jaar weer wat wedstrijden te mogen lopen. Al is dat wat voorbarig
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 18:20
USPalermo
USPalermo is offline
Wat inderdaad tijd dat de bal weer gaat rollen...
Oud 06-08-2005, 11:22
Roadrunner
Roadrunner is offline
Wij gaan het hele jaar door, maar in de zomer doe ik veel minder.
Ik zit op atletiek en ik doe aan hardlopen.
Vanaf september gaat het voor mij écht beginnen. Gelijk 4 keer in de week trainen. Heb er echt heel veel zin in
Met citaat reageren
Oud 06-08-2005, 11:25
Shinosu
Shinosu is offline
Bij ons begint de hockeycompetitie in September, maar wij beginnen over een week alweer met trainen. We zijn namelijk net gepromoveerd naar de tweede divisie (Belgie weliswaar, dus niet zo indrukwekkend vgl met Nederland)! Ik heb er heel erg veel zin in, want mijn kleren beginnen een beetje strak te zitten... Niets wat 4 uur hockey in de week niet kan oplossen!
Oud 06-08-2005, 18:31
Sandersss
Sandersss is offline
Het wieler seizoen kent niet echt een "zomerstop", maar toch zijn er niet veel trainingen en wedstrijden.

Het begin van het seizoen ben ik geblesseerd geweest, waardoor ik pas in juni weer redelijk in conditie was. Nu heb ik vol doorgetraind en ga ik nog een paar wedstrijden rijden. Dan ga ik vroeg rust nemen, en weer vroeg beginnen met voorbereiden op het nieuwe seizoen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2005, 19:46
Rambo
Rambo is offline
begin volgende week weer met trainen , doe judo dus niet echt een indeling van hoe hoog je dan speelt maar in de team competitie spelen we hoofdklasse voor amateurs divisies en dat soort shit bestaat niet maar heb der zeker wel zin in
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 17:10
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
De trainingen zijn bij ons afgelopen woensdag weer begonnen, ik zat er al weken naar uit te kijken! Ik zit op rugby en er is maar één damescompetitie dus daar zitten we automatisch in. Ik verwacht er niet veel van (qua kansen), het is mijn eerste competitieseizoen en van het team is het pas het tweede seizoen, dus we moeten nog veel leren!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 20:11
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Volgende week maar weer eens beginnen met fitnessen. Al 2 maanden niet meer getraind, wordt dus weer eens tijd.
Nee, in competitieverband beoefen ik geen sport.
Reageren

Regels voor berichten