![]() |
|
Hoi,
Ik heb een website bij een gratis host, maar ik wil nu overstappen naar een betaalde host, omdat ik het zat wordt om steeds van die irritante reclame en dergelijke te krijgen (pop-ups). Ook wil ik er vanaf zijn dat je heel moeilijk een host kunt vinden die genoeg webruimte en bandbreedte en dergelijke heeft. Dus nu ben ik op onderzoek gegaan voor betaalde hosting. Ik kwam bij www.pcextreme.nl uit, want daar is het best goedkoop en je krijgt er veel. Maar heeft iemand ervaring met deze webhost? Zo ja, zijn er veel downtimes en hoelang duren die meestal en worden andere problemen ook snel opgelost enzo? M.v.g. Lammuh_Eikol |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hoor er vaker iets positiefs over als negatief als service.
Ze werken wel met een cluster waarvan ik wel eens heb gehoord dat dit weleens traag is. Kijk anders een op http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1498 |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Er zijn genoeg fatsoenlijke hosts te vinden op het net die het voor een schappelijk bedragje regelen. Sommigen veel te goedkoop, sommigen veel te duur, maar als je de goede gevonden hebt, dan zit je vrijwel altijd goed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan hebben we het nog niet eens over de veiligheids risico's. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb een eigen internetservicebedrijf, remember?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 12-08-2005 om 13:12. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|