![]() |
|
Verwijderd
|
Welnu, ik had al lange tijd op de planning staan een meeting voor DoP te organiseren, maar ik wou wel een beetje iets met het thema doen natuurlijk.
Helaas woon ik niet in centraal Nederland, maar hoera hoera, ik woon in een dorp met heel wat underground activiteiten en toevallig is de organisator en eigenaar van die stichting een goede vriend van mij. Ik heb het met hem erover gehad en het lijkt volkomen haalbaar op 2 punten na: - overnachting - interesse Nu zal ik het hele verhaal uit de doeken doen en daarna uitleggen waarom die 2 punten moeilijk worden. De bedoeling is een zaterdagmiddag te beginnen met de meeting bij de Plusetage (hierna vermeld als Plus), we hebben wat tijd om elkaar te leren kennen, wat info uit te wisselen, wat goedkope drank naar binnen te slaan en gedichten te bekijken. Hierna zal een soort workshop georganiseerd worden met eventueel nog een bekende dichter, maar in ieder geval met een les in 'Hoe draag ik voor en hoe te gedragen op het podium' van mijn vriend en eigenaar die ook nog eens de werkende kracht achter het toneelgezelschap De Kater is. Hierna worden we geacht ons te gaan voorbereiden op het grote gebeuren 's avonds. Een boel amateurdichters op het podium, eventueel ondersteund door muziek (neem dus je instrumenten mee, piano is beschikbaar evenals drumstel) en een of meer djs(andere vriend van mij die ook zijn medewerking al heeft toegezegd) en met een gastoptreden van een professionele dichter. Wie weten we nog niet, feit is dat er al meerdere dichters zich hebben geleend voor projecten in Plus. Organisatie hangt van mij en welwillende andere vrijwilligers af. Geld wordt deels geregeld door Plus, er wordt medewerking geprobeerd te verkrijgen van de Bilbliotheek en ik ga de Belgische gemeente aanspreken voor eventuele subsidie. Als het geldelijk gebeuren allemaal goed werkt, dan kan er ook nog iets over blijven voor vervoerskosten en bladibla, maar daar moet niet teveel op gerekend worden. Als optredend persoon kun je iig rekenen op enkele consumptiebonnen, maar verwacht geen rijkelijke toestanden want het is vrijwilligerswerk daar. Nu het probleem interesse. Wie heeft er interesse om te komen dan, mee te doen, of te kijken, als je je zou opgeven (we spreken natuurlijk nog niet over data), moeten we natuurlijk wel op je kunnen rekenen. En wie heeft er eventueel interesse om me te helpen met wat dingen te regelen en voor mekaar te krijgen (ik denk ook aan publiciteit, bekende dichter enz enz). Het probleem overnachting: We zitten in een rotdorp, er zijn hier huurbare huisjes, maar wees er zeker van dat die gruwelijk duur zijn, nu valt altijd te informeren, maar weer moet er dan een boel geregeld worden en een aantal personen zijn enz enz. En het is niet de bedoeling dat het een kostenplaatje wordt. Nu kunnen er wel mensen bij mij overnachten, maar ik woon een ferm stuk uit het dorp en dan zouden we met de taxi moeten gaan (die duur is, maar betaalbaar moet zijn als we met een flink aantal personen gaan). Ik wil ook kijken of er eventueel iets in de buurt is voor tentjes ivm zomermaanden ofzo, want helaas, we mogen niet in het SOB-gebouw overnachten. Waarom ik persé die overnachting eraan wil plakken, het Openbaar vervoer houdt hier gewoon op met bestaan na een bepaald uur 's avonds, vandaar. En de meesten zouden dan toch wel van ver moeten komen... Het project zou zich dus op de Plusetage in Baarle-Nassau-Hertog afspelen. http://members.tripod.com/~dekater/plusprogr.html Plusetage, Pastoor De Katerstraat 5-7, Baarle-Nassau Bite the Gnatze, Palinckx, Willem Breuker, Underkarl, Pata Masters, enz enz hebben hier al op het podium gestaan. Dus, ik heb ideeën nodig, interesse, vrijwilligers, brainstorming. Roept u maar eens. Laatst gewijzigd op 13-04-2005 om 16:56. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk niet dat ik kom. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Overnachten is niet verplicht lijkt me, maar gewoon handig, omdat het OV 's nachts niet rijdt. Maar als je vrij dichtbij woont en/of niet met het OV komt lijkt me dat geen probleem. |
![]() |
||
Citaat:
Oké ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Ow en over het overnachtings probleem. We kunnen ook massaal Vraag & Aanbod onder spammen
![]() Maar ik heb helemaal geen familie, vrienden, kennissen, whatever in die buurt wonen ![]() Citaat:
![]() Doe het dan voor mij ^^
Toch? Laatst gewijzigd op 18-04-2005 om 18:43. |
![]() |
||
Citaat:
Kan je ons ook vertellen tot hoe laat nou al die bussen, treinen en whatever rijden ? Dat is misschien wel handig voor ons dacht ik zo ^^.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @CSN: Om eerlijk te zijn denk ik dat ik ook behoorlijk zenuwachtig zal zijn ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Maar, wat is een bodhrán, en hoe spreek je dat uit? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maare, het klinkt allemaal wel steeds beter ! ![]()
||
Citaat:
![]() ik heb ook strenge kloktijden enzo, is zeer vervelend!
||
Citaat:
@Muut: Wie's Jan nou weer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hoeveel mensen zouden idd de laatste week van augustus kunnen? |
![]() |
|
|