Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2005, 12:09
Verwijderd
Welnu, ik had al lange tijd op de planning staan een meeting voor DoP te organiseren, maar ik wou wel een beetje iets met het thema doen natuurlijk.

Helaas woon ik niet in centraal Nederland, maar hoera hoera, ik woon in een dorp met heel wat underground activiteiten en toevallig is de organisator en eigenaar van die stichting een goede vriend van mij. Ik heb het met hem erover gehad en het lijkt volkomen haalbaar op 2 punten na:
- overnachting
- interesse

Nu zal ik het hele verhaal uit de doeken doen en daarna uitleggen waarom die 2 punten moeilijk worden.

De bedoeling is een zaterdagmiddag te beginnen met de meeting bij de Plusetage (hierna vermeld als Plus), we hebben wat tijd om elkaar te leren kennen, wat info uit te wisselen, wat goedkope drank naar binnen te slaan en gedichten te bekijken. Hierna zal een soort workshop georganiseerd worden met eventueel nog een bekende dichter, maar in ieder geval met een les in 'Hoe draag ik voor en hoe te gedragen op het podium' van mijn vriend en eigenaar die ook nog eens de werkende kracht achter het toneelgezelschap De Kater is.
Hierna worden we geacht ons te gaan voorbereiden op het grote gebeuren 's avonds. Een boel amateurdichters op het podium, eventueel ondersteund door muziek (neem dus je instrumenten mee, piano is beschikbaar evenals drumstel) en een of meer djs(andere vriend van mij die ook zijn medewerking al heeft toegezegd) en met een gastoptreden van een professionele dichter.

Wie weten we nog niet, feit is dat er al meerdere dichters zich hebben geleend voor projecten in Plus. Organisatie hangt van mij en welwillende andere vrijwilligers af. Geld wordt deels geregeld door Plus, er wordt medewerking geprobeerd te verkrijgen van de Bilbliotheek en ik ga de Belgische gemeente aanspreken voor eventuele subsidie.
Als het geldelijk gebeuren allemaal goed werkt, dan kan er ook nog iets over blijven voor vervoerskosten en bladibla, maar daar moet niet teveel op gerekend worden.

Als optredend persoon kun je iig rekenen op enkele consumptiebonnen, maar verwacht geen rijkelijke toestanden want het is vrijwilligerswerk daar.

Nu het probleem interesse.

Wie heeft er interesse om te komen dan, mee te doen, of te kijken, als je je zou opgeven (we spreken natuurlijk nog niet over data), moeten we natuurlijk wel op je kunnen rekenen. En wie heeft er eventueel interesse om me te helpen met wat dingen te regelen en voor mekaar te krijgen (ik denk ook aan publiciteit, bekende dichter enz enz).

Het probleem overnachting:

We zitten in een rotdorp, er zijn hier huurbare huisjes, maar wees er zeker van dat die gruwelijk duur zijn, nu valt altijd te informeren, maar weer moet er dan een boel geregeld worden en een aantal personen zijn enz enz. En het is niet de bedoeling dat het een kostenplaatje wordt. Nu kunnen er wel mensen bij mij overnachten, maar ik woon een ferm stuk uit het dorp en dan zouden we met de taxi moeten gaan (die duur is, maar betaalbaar moet zijn als we met een flink aantal personen gaan). Ik wil ook kijken of er eventueel iets in de buurt is voor tentjes ivm zomermaanden ofzo, want helaas, we mogen niet in het SOB-gebouw overnachten.

Waarom ik persé die overnachting eraan wil plakken, het Openbaar vervoer houdt hier gewoon op met bestaan na een bepaald uur 's avonds, vandaar. En de meesten zouden dan toch wel van ver moeten komen...

Het project zou zich dus op de Plusetage in Baarle-Nassau-Hertog afspelen.
http://members.tripod.com/~dekater/plusprogr.html
Plusetage, Pastoor De Katerstraat 5-7, Baarle-Nassau

Bite the Gnatze, Palinckx, Willem Breuker, Underkarl, Pata Masters, enz enz hebben hier al op het podium gestaan.

Dus, ik heb ideeën nodig, interesse, vrijwilligers, brainstorming. Roept u maar eens.

Laatst gewijzigd op 13-04-2005 om 16:56.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2005, 12:10
Verwijderd
Trouwens, de avond is dan voor publiek natuurlijk, een avond waarvoor publiciteit is gemaakt en mensen inkom betalen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 13:29
Tsasil
Tsasil is offline
Het lijkt mij wel gaaf om te komen kijken, maar het het is wel een gruwelijke 'misschien'. Bovendien ben ik de laatste tijd erg inspiratieloos, dus voor mij blijft het bij kijken. En als er dan een redelijk groot kostenplaatje aan komt te hangen vind ik het toch wel zonde (Ik mis mijn OV )

Maar het hangt er eigenlijk het meeste vanaf wanneer het gaat zijn, want het grootste deel van de zomer ben ik niet in Nederland.
Oud 13-04-2005, 19:28
Sjoerd
Sjoerd is offline
Het lijkt me geweldig, maar omgmogelijk. Heel tof!
Ik wil heel graag komen, maar het kan echt niet.

a; in m'n eentje reizen, voor zo'n groot stuk
b; het is niet erg goedkoop denk ik zo
c; overnachten, weet niet of ik dat mag
d; Ouders, denk niet dat ik dat ik allemaal mag
e; Ik ben dus nog gewoon te jong

Het lijkt me echt leuk om jullie een keer te kunnen zien enzo.
als er nou een keer ene meeting in Wageningen of omstreken (Arnhem) komt, dan kom ik!

Jammer, dat zeker.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 09:48
Verwijderd
Laat je ouders komen kijken Er is genoeg te doen voor hen hier overdag en 's avonds komen ze kijken
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 09:49
Verwijderd
Ik was trouwens aan het denken aan Augustus-september. Tijd genoeg om alles te regelen, ovs gelden weer, geen mensen op vakantie. En vooral die tijd ^^
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 17:36
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Mutant schreef op 14-04-2005 @ 10:48 :
Laat je ouders komen kijken Er is genoeg te doen voor hen hier overdag en 's avonds komen ze kijken
Hm, ik weet het niet.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 09:53
Verwijderd
Wat een enthousiasme weer... (niet tegen jou Sjoerd)

Als het jullie nix lijkt, zou je dat ook nog kunnen melden, dan weet ik tenminste dat ik de moeite niet hoef te doen. Niet dat ik het niet ga doen, maar dan zoek ik hier (in mijn omgeving) wel dichters.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 12:03
Tsasil
Tsasil is offline
Oud 15-04-2005, 14:28
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Mutant schreef op 15-04-2005 @ 10:53 :

Als het jullie nix lijkt, zou je dat ook nog kunnen melden, dan weet ik tenminste dat ik de moeite niet hoef te doen. Niet dat ik het niet ga doen, maar dan zoek ik hier (in mijn omgeving) wel dichters.
Sorry.

Ik denk niet dat ik kom.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 14:32
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ben ik nu heel dom als ik niet zie staan waar het nu is, over welk dorp het gaat?

Waarschijnlijk kom ik niet, mijn ouders zijn niet zo'n fan van meetingen, maar je kunt nooit weten

[edit] Baarle Nassau dus, dat is voor mij niet zo ver weg. Moeten we per se overnachten, want dat gedeelte zie ik niet zo zitten...? Ik kan daar niet zo goed tegen namelijk
Oud 15-04-2005, 14:39
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 15-04-2005 @ 15:32 :
Ben ik nu heel dom als ik niet zie staan waar het nu is, over welk dorp het gaat?

Waarschijnlijk kom ik niet, mijn ouders zijn niet zo'n fan van meetingen, maar je kunt nooit weten

[edit] Baarle Nassau dus, dat is voor mij niet zo ver weg. Moeten we per se overnachten, want dat gedeelte zie ik niet zo zitten...? Ik kan daar niet zo goed tegen namelijk
Jij kan niet tegen slapen?
Overnachten is niet verplicht lijkt me, maar gewoon handig, omdat het OV 's nachts niet rijdt. Maar als je vrij dichtbij woont en/of niet met het OV komt lijkt me dat geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 14:41
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Sketch schreef op 15-04-2005 @ 15:39 :
Jij kan niet tegen slapen?
Overnachten is niet verplicht lijkt me, maar gewoon handig, omdat het OV 's nachts niet rijdt. Maar als je vrij dichtbij woont en/of niet met het OV komt lijkt me dat geen probleem.
Wel tegen slapen, maar niet tegen ergens anders eten en slapen.
Oké
Oud 15-04-2005, 14:45
Not for Sale
Not for Sale is offline
Dat klinkt wel heel boeiend Muut.
Maar ik kan niks beloven
Oud 16-04-2005, 12:09
Verwijderd
Ik wil gewoon het enthousiasme peilen zodat we tenminste een houvast hebben.

Als je niet blijft slapen, des te makkelijker en beter voor mij. Dat was alleen om het makkelijk te maken omdat de meesten van jullie geen rijbewijs of eigen auto hebben en het ov hier bagger is.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 17:07
Anne
Anne is offline
Oja, ik vergeet steeds dat ik gewoon mijn rijbewijs heb.

Maar... ik weet het niet. Het ziet er wel erg interessant/leuk/gezellig uit, maar ik kom hier niet zoveel meer en ben bovendien op vakantie in augustus.

Hou me maar wel op de hoogte!
Oud 17-04-2005, 13:22
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Mutant schreef op 16-04-2005 @ 13:09 :
Ik wil gewoon het enthousiasme peilen zodat we tenminste een houvast hebben.

Als je niet blijft slapen, des te makkelijker en beter voor mij. Dat was alleen om het makkelijk te maken omdat de meesten van jullie geen rijbewijs of eigen auto hebben en het ov hier bagger is.
Tsja, als ik mijn vader zou kunnen overhalen me dan nog op te halen, maar ik weet niet of hij daar zin in heeft.... Anders gaat het helaas niet door voor mij
Oud 17-04-2005, 13:40
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Allereerst: wat een ontzettend leuk en ondernemend initiatief. Ik heb ooit met plannen in mijn hoofd gezeten toen ik nog als forumbaasje hier rond huppelde, maar heb het nooit tot een concreet plan uitgewerkt.

Ik ben maar weinig meer hier op het forum, maar dat is geen reden om er niet aan mee te doen.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het eng vind om op een podium voor publiek voor te dragen. Ik heb het al wel eens gedaan en ook wel een soort "lessen" in gehad, maar of ik er beter op ben geworden...

Daarnaast heb ik geen geld aangezien mijn studiefinanciering na de zomer stopt en ik geen tijd heb om te werken in de zomer, maar geld is eventueel nog wel te regelen.

Wat mij als workshop ook nog wel erg zou aanspreken is iets in de trent van gedichten in combinatie met kunst; zelf een kunstwerk maken om/bij je gedicht.

De datum is ook nog wel van belang, waneer het gaat plaatsvinden. Daarnaast weet ik niet hoe ik tegen die tijd qua tijd zit.(ik ben behoorlijk druk vaak)

Ik denk over het alles na, of ik ga komen en/of ik eventueel wat mee kan helpen organiseren, ik vrees dat laatste van niet door alle huidige activiteiten.
Oud 17-04-2005, 21:36
Verwijderd
Inderdaad een leuk initiatief, Mutant

Het meeting-idee trekt mij wel, de rest wat minder, omdat ik er zelf toch niet zo actief aan mee zou doen denk ik. Was het hier wat meer in de buurt, dan zou ik zeker langshopsen, omdat het mij toch ook wel heel boeiend lijkt.

Begrijp ik nou goed dat dit allemaal toch wel gaat gebeuren, maar dat je probeert er tegelijk ook een soort DoPiets van te maken? Misschien zou ik ook gewoon wel langskomen maar dat weet ik zo vroeg van tevoren niet...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 16:08
Augustus
Augustus is offline
Citaat:
Mutant schreef op 14-04-2005 @ 10:49 :
Ik was trouwens aan het denken aan Augustus[..]
Uiterst sympathiek van je.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 18:27
Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH !!!!!! MEETING !!!!! XD
*blijheidsdansspringtdoet*
Dat wordt echt gaaf, ik kom als ik kan! En als ik niet kan, kom ik ook XD.
Waarom ben ik nou zobeetje de enigste die enthousiast is , het gaat harstikke gaaf worden! Dus iedereen komt gewoon !! ^^

Maare genoeg blijheid. Het is maar 93.7 kilometer van mij vandaan (heerlijk zo'n anwb online routeplanner ^^) maar het is met de trein naar Breda al 1 uur en drie kwartier, en dan moet ik nog naar dat gehucht . Rijden er wel bussen oid. of is er nog een station dichterbij?
Volgens mij heb ik nog wel wat familie (of iets dergelijks ) in die buurt wonen waar ik dan mss wel kan slapen. Anders doen we het toch gewoon in de zomer en gaan we fijn camperen ?! Dat wordt helemaal dikke pret (en chaos XD).

Aangezien ik niet helemaal om de hoek woon denk ik niet dat ik nu kan meehelpen met orginaseren, maar als je wat weet wil ik best helpen. Ik vind het ook niet erg als ik daar op die dag(en) moet helpen, op mij kan je rekenen (als ik kan komen dan).

Nog een vraag. Zijn die lui uit de ongeving er de hele dag of alleen 's avonds ? Want als het een DoP-meeting is moet het ook wel alleen met DoP'rs zijn vind ik, maar als ze alleen 's avonds komen kijken oid vind ik het best.
Oud 18-04-2005, 18:41
Diary of Dreams
Ow en over het overnachtings probleem. We kunnen ook massaal Vraag & Aanbod onder spammen misschien kunnen we dan ook nog 1 of 2 slaap adressen versieren.
Maar ik heb helemaal geen familie, vrienden, kennissen, whatever in die buurt wonen .

Citaat:
Mutant schreef op 15-04-2005 @ 10:53 :

Ben ik wel enthousiast genoeg ?
Doe het dan voor mij ^^

Laatst gewijzigd op 18-04-2005 om 18:43.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 09:26
Verwijderd
. Er rijden hier bussen, maar na een bepaald uur stoppen die gewoon. De bus van Breda naar Tilburg rijdt via hier om, Breda en Tilburg zijn dus de makkelijkste plaatsen. Turnhout kan ook voor eventuele Belgen .

De mensen die zouden komen kijken, komen dan natuurlijk alleen 's avonds. 's Middags is bedoeld als meeting en oefenmiddag waarbij we de steun van 1 of 2 experts krijgen en een barman hebben ^^. Maar als te weinig mensen zouden kunnen, dan wil ik het gewoon alleen bij de avond houden voor ook eventueel andere geïnteresseerden of 's middags ergens anders iets doen omdat ik niet wil dat ze Plus voor 4 man moeten openhouden ofzo de hele middag.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 12:17
Diary of Dreams
Citaat:
Mutant schreef op 20-04-2005 @ 10:26 :
. Er rijden hier bussen, maar na een bepaald uur stoppen die gewoon. De bus van Breda naar Tilburg rijdt via hier om, Breda en Tilburg zijn dus de makkelijkste plaatsen. Turnhout kan ook voor eventuele Belgen .

De mensen die zouden komen kijken, komen dan natuurlijk alleen 's avonds. 's Middags is bedoeld als meeting en oefenmiddag waarbij we de steun van 1 of 2 experts krijgen en een barman hebben ^^. Maar als te weinig mensen zouden kunnen, dan wil ik het gewoon alleen bij de avond houden voor ook eventueel andere geïnteresseerden of 's middags ergens anders iets doen omdat ik niet wil dat ze Plus voor 4 man moeten openhouden ofzo de hele middag.
Ah okey, dus die dichters gaan ons echt helpen enzo, dat is natuurlijk wel erug gaaf !! Weet je ondertussen al wie of duurt dat nog eventjes ? (niet dat ik andere dichters dan Paul, Hooft Rawie ken ^^)

Kan je ons ook vertellen tot hoe laat nou al die bussen, treinen en whatever rijden ? Dat is misschien wel handig voor ons dacht ik zo ^^.
Oud 20-04-2005, 12:32
Verwijderd
Die treinen en bussen zijn Nederlands en ik snap geen hout van het Nederlandse systeem, dus zelf even kijken op de Ov-site. De makkelijkst uit te stappen halte is Sint Jansstraat. Voor de eventuele Belgen is er geen probleem, want dat OV snap ik.

Die dichters zijn nog niet bekend, we willen eerst wat interesse voor we die mensen gaan plagen natuurlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2005, 13:27
Tsasil
Tsasil is offline
Je moet rekenen dat de Nederlandse treinen buiten de randstad na 12en niet meer rijden.

Laten we Hooft uitnodigen om te komen oreren!
Oud 20-04-2005, 13:36
Verwijderd
Ken jij een levende Hooft?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 17:32
skull-head
skull-head is offline
Ik ben ontzettend enthousiast, lijkt me gewoon onwijs gaaf, maar helaas, ik ben 15, me ouders houder er niet van, dus ik kan niet, maar kom maar eens naar ut oosten, and i'll be their!!!
Oud 20-04-2005, 17:52
CSN
CSN is offline
Het lijkt me interessant, en ik denk dat ik dat ook wel mag van mijn ouders omdat mijn vader het geweldig zou vinden als ik naar zoiets toe zou gaan, maar het lijkt me ook eng, en ik denk dat het vooral afhangt van hoe ik een paar dagen voor die meeting / amateurdichtersavond daarover zou denken.
Oud 20-04-2005, 18:48
Reem
Reem is offline
Ik vind het idee hartstikke gaaf, het lijkt me heel leuk om iedereen eens te ontmoeten hier van DoP.
Het enige probleem is waarschijnlijk dat ik niet alleen mag van m'n ouders, maar ja, misschien weet ik scrooping~paper wel mee te slepen en als dat me lukt, dan komt het wel goed denk ik zo.
Oud 20-04-2005, 18:55
Diary of Dreams
Citaat:
skull-head schreef op 20-04-2005 @ 18:32 :
Ik ben ontzettend enthousiast, lijkt me gewoon onwijs gaaf, maar helaas, ik ben 15, me ouders houder er niet van, dus ik kan niet, maar kom maar eens naar ut oosten, and i'll be their!!!
Mag je als jongen van 15 niet alleen reizen van je ouders

@CSN: Om eerlijk te zijn denk ik dat ik ook behoorlijk zenuwachtig zal zijn
Oud 20-04-2005, 19:10
Halogeen
Halogeen is offline
leuk idee Muut. Echt heel gaaf.

sorry voor het late reageren maar je weet waarom het niet eerder kon

Ik had al langere tijd zin in een meeting en dit is natuurlijk wel een hele gave manier om zoiets te doen. Als ik kan, kom ik. Ik wil ook wel helpen regelen als het wat concreter wordt.

Ik kan heel goed begrijpen dat jullie niet allemaal van je ouders mogen. Maar ik kom ook waarschijnlijk... dus ja... hoe gevaarlijk kan het zijn?
Oud 20-04-2005, 19:14
Reem
Reem is offline
Citaat:
Halogeen schreef op 20-04-2005 @ 20:10 :
Ik kan heel goed begrijpen dat jullie niet allemaal van je ouders mogen. Maar ik kom ook waarschijnlijk... dus ja... hoe gevaarlijk kan het zijn?
Ik durf niet meer
Oud 20-04-2005, 20:19
Diary of Dreams
Moet het trouwens perse helemaal daar? Kan het niet meer naar het centrum van nederland worden verplaatst waar er wel goed OV is en er dus meer mensen zullen komen?
Of wordt het voorbereiden dan een probleem? Ik weet niet hoelang het duurt maar zo veel hoeft er toch niet te gebeuren, en dan kunnen diegene die dat doen toch 's ochtends daar heen gaan en alles klaar zetten.

Of vraag ik nou iets heel stoms
Oud 20-04-2005, 21:56
xineof
xineof is offline
Sounds like a plan to me . -maar dat wist je al-

Ik vind het een leuk initiatief omdat het reuzecultureelverantwoord is. Diary of Dreams, ik denk dat ik jouw vraag wel kan beantwoorden: in Baarle-Nassau is de goede plaats ervoor; je vind ergens anders moeilijk zo'n mooie gelegenheid hiervoor. Mutant is er bovendien bekent en kan daarom ws makkelijk dingen regelen ed.

Het is echt een originele manier van meeten, echt iets voor DoP vind ik. Ik zat ook al wel te denken aan muzikale begeleiding ed., ik ben morgen jarig en krijg dan een bodhrán . Uitermate geschikt dus, yeah.

Volgens mij is er wel voldoende animo voor, als we dat weten kunnen we verder met het idee .
Oud 20-04-2005, 22:41
Halogeen
Halogeen is offline
ik heb een altviool en een viool. Geen probleem om die mee te nemen. OH, en ik kan natuurlijk altijd mijn blokfluit meenemen. Ben echt de koning op de blokfluit.
Oud 21-04-2005, 06:40
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
xineof schreef op 20-04-2005 @ 22:56 :
Het is echt een originele manier van meeten, echt iets voor DoP vind ik. Ik zat ook al wel te denken aan muzikale begeleiding ed., ik ben morgen jarig en krijg dan een bodhrán . Uitermate geschikt dus, yeah.
Gefeliciteerd! ^^

Maar, wat is een bodhrán, en hoe spreek je dat uit?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 08:09
Diary of Dreams
Gefeliciteerd Xiny !

Heb je een bodhrán met een frame van hout en een geitenhuid? Heb je grote en zware cipíns (of is't cipín's ?) of begin je al gelijk met lichte ?

Irish music, lovely
Oud 21-04-2005, 08:15
Verwijderd
Het was stiekem wel een stomme vraag DoD. Als het een gewone meeting was, no prob, meetings zijn meestal centraal, maar het is de bedoeling dat er iets speciaals gebeurd met de zin van ons forum.

En dat valt niet zomaar even te regelen. Je moet een ruimte hebben die mensen willen lenen, en dit kost normaal gezien geld. Bij Plus is dat gratis omdat het hun doelstelling is. Dichters laten komen kost geld, Plus en de Baarlese cultuurzooi en bieb enzo komen daar in tegemoet, drankvoorziening, barmensen kost geld, Plus regelt dit, Publicatie kost geld, bij Plus komen designers en mensen met invloed in drukkerijen en co. Verder heeft Jan connecties met dichters die al zijn geweest en waar ik moet zijn om een bijdrage te krijgen voor de avond. Dus dat is niet zomaar opgezet in Utrecht waar geen hond iets weet ^^.

En waar de ouders op tegen zijn, laat ze meekomen, laat ze een hele dag in het geweldige Baarle toeristeren terwijl jij op de meeting bent en 's avonds kunnen ze komen kijken .
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 08:55
Diary of Dreams
Citaat:
Mutant schreef op 21-04-2005 @ 09:15 :
Het was stiekem wel een stomme vraag DoD.

Maare, het klinkt allemaal wel steeds beter !
Oud 21-04-2005, 15:23
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Best een goed idee Mutant, want het is best toeristerig en leuk en zo Is Baarle-Nassau nu dat België in Nederland of andersom en zo?

Ik vind het best leuk klinken allemaal, maar stiekem ben ik helemaal niet echt een DoP'er, want ik lees voornamelijk en zo
Oud 21-04-2005, 15:25
Reynaert
Reynaert is offline
Klinkt goed. Mijn meedoen hangt voornamelijk af van de gekozen datum alswel de mogelijkheden van het OV/overnachten aangezien ik vanuit Groningen zal moeten komen. Maar interesse is er wel.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 16:07
Verwijderd
Baarle-Nassau is het stukje Nederland dat om het stukje België dat in Nederland ligt . Maar alles loopt hier door elkaar, de etage waar het te doen is, is ook half Nederlands en half Belgisch.

Dan ga ik het dit weekend met Jan over een datum hebben, kijken wat haalbaar is en kijken of we daar dan volk voor krijgen .
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 17:12
skull-head
skull-head is offline
Citaat:
Diary of Dreams schreef op 20-04-2005 @ 19:55 :
Mag je als jongen van 15 niet alleen reizen van je ouders

@CSN: Om eerlijk te zijn denk ik dat ik ook behoorlijk zenuwachtig zal zijn
lullig hè

ik heb ook strenge kloktijden enzo, is zeer vervelend!
Oud 21-04-2005, 17:53
Verwijderd
Hoe meer mensen er komen, hoe meer kans dat ik ook kom
Hangt ook af van de datum, inderdaad
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 18:58
Diary of Dreams
Citaat:
skull-head schreef op 21-04-2005 @ 18:12 :
lullig hè

ik heb ook strenge kloktijden enzo, is zeer vervelend!
Dat lijkt me best vervelend jah, niet dat ik veel uit ga (lees: bijna nooit), maar toch.

@Muut: Wie's Jan nou weer de barman ?
Oud 27-04-2005, 07:29
Halogeen
Halogeen is offline
Over die datum, mij lijkt het het best om het ergens in Augustus te doen. Misschien in de laatste week. In september beginnen de scholen weer etc. etc. En wie is er nu nog op vakantie in de laatste week van de zomervakantie?!
Oud 27-04-2005, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Diary of Dreams schreef op 21-04-2005 @ 19:58 :
Dat lijkt me best vervelend jah, niet dat ik veel uit ga (lees: bijna nooit), maar toch.

@Muut: Wie's Jan nou weer de barman ?
Jan is de eigenaar En de man achter Plus en de theatervereniging enzo Dus hij die de boel mogelijk maakt.

Hoeveel mensen zouden idd de laatste week van augustus kunnen?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 15:39
Verwijderd
Is er al wat nieuws weer?

Ik zou de laatste week van augustus op zich wel kunnen. Als het allemaal doorgaat.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 15:41
Verwijderd
Jan zit momenteel in een drukke theaterproductie ik probeer hem eind deze week aan te klampen want ik ben heerlijk vrij 2 dagen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten