Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2002, 16:30
nikky3x3
nikky3x3 is offline
hallow lieve luitjes...heel vaak als ik bijv. met iemand aan h et praten ben, zeg ik net wat zij d8, en dan weet ik dat ook vaak dus vraag ik of ze dat net d8 of zegt iemand iets wat net in mijn hoofd zat.. verry strange! hebben meer mensen dit?
dikke kus niki
Advertentie
Oud 06-06-2002, 16:34
MUBA
MUBA is offline
Een tijdje geleden heb ik veel met een vriend gehad dat we een paar keer per dag tegelijk hetzelfde zeiden (precies!)

En diezelfde jongen heeft ook een tijdje met een andere vriend gehad dat hij wist wat die andere jongen dacht. Was ongeveer in dezelfe periode. Echt heel lachwekkend soms, maar wel eng.
Oud 06-06-2002, 19:13
Verwijderd
Toeval Als je met mensen praat over een onderwerp, of je ziet allebei iets of je hebt net allebei iets meegemaakt, zeg je nogal snel hetzelfde erover. Bovendien, als je iemand goed kent, ga je ook een beetje hetzelfde denken, ben je sowieso geinteresseerd in dezelfde dingen en gebruik je nogal es dezelfde uitdrukkingen en woorden en zo.

Maar jah, ik heb dat ook vaak
Oud 06-06-2002, 19:54
MUBA
MUBA is offline
Als je in een gesprek zit is die kans idd groter.
Maar stel, je hebt op school drie dagen achter elkaar drie tussenuren achter elkaar... zeg maar het 3e tussenuur op de 3e dag ben je wel uitgepraat over de laatste actualiteiten. Dus dan zit je met z'n drieen in de schoolkantine lame voor je uit te kijken, plotseling maak je een opmerking, en de opmerking van die vriend was dus precies hetzelfde En dat is een paar keer gebeurd dus.
Oud 06-06-2002, 20:13
Yule
Yule is offline
en wat nou as je iemand niet kent, en zodra je die leert kennen je beide psies etzelfde bent qua innerlijk....dat is pas vaag, dezelfde mening over alles, zelfde smaak, gewoon exact etzelfde, maar je heb elkaar nog nooit gezien gekend of wat dan ook.....
Oud 06-06-2002, 20:15
Verwijderd
Citaat:
MUBA schreef:
Als je in een gesprek zit is die kans idd groter.
Maar stel, je hebt op school drie dagen achter elkaar drie tussenuren achter elkaar... zeg maar het 3e tussenuur op de 3e dag ben je wel uitgepraat over de laatste actualiteiten. Dus dan zit je met z'n drieen in de schoolkantine lame voor je uit te kijken, plotseling maak je een opmerking, en de opmerking van die vriend was dus precies hetzelfde En dat is een paar keer gebeurd dus.
Als je elkaar kent, lijkt me nog wel tamelijk logisch... heb ik ook zeer vaak, is echt irritant
Oud 06-06-2002, 20:48
Digger3
Digger3 is offline
In hoeverre ben je dan nog jezelf is de vraag
Oud 06-06-2002, 21:14
KiPracticer
KiPracticer is offline
Ik heb dat erg vaak, alleen niet met gedachten, maar met gevoelens, ik ben nml een empaat, maar ik ben er té gevoelig voor geworden, dat zuiiiiigt echt zwaar
Oud 06-06-2002, 21:17
MUBA
MUBA is offline
...empaat? Laat mijn woordenkennis groeien!
Oud 07-06-2002, 08:37
Verwijderd
Citaat:
MUBA schreef:
...empaat? Laat mijn woordenkennis groeien!
empathie - gevoelens van andere mensen kennen.

Misschien heb je gewoon goeie mensenkennis, KiPractiser
Oud 07-06-2002, 14:13
KiPracticer
KiPracticer is offline
Ms wel ja, maar die zorgt er niet voor dat ik onwijse koppijn krijg bij teveel mensen
Oud 08-06-2002, 15:59
smilegirl
smilegirl is offline
ik heb het wel vaak met mensen maarja ik maak me er niet druk om tja.....
Oud 09-06-2002, 15:31
morgaine le fay
morgaine le fay is offline
mm,

dit klinkt waarschijnlijk heel bizar, maar ik kan soms mijn gedachten overbrengen op die van anderen.

bb,
Oud 09-06-2002, 19:13
Aissyla
Aissyla is offline
Hoe weet je of je empaat bent??
En wat heeft die koppijn er mee te maken?
Oud 09-06-2002, 21:05
KiPracticer
KiPracticer is offline
Ik weet dat ik empaat ben omdat ik momenten heb gehad waarop ik me op de een of andere manier onwijs kut voelde, terwijl ik daar compleet geen reden voor had, bij navraag bleek dat mn beste vriend zich onwijs klote voelde, terwijl niemand (ik ook niet) dit wist.

De koppijn komt doordat er, als er veel mensen in mn buurt staan, er teveel gevoelens op me af komen, en door al die indrukken krijg je aardige koppijn
Oud 11-06-2002, 18:26
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
KiPracticer schreef:
Ik weet dat ik empaat ben omdat ik momenten heb gehad waarop ik me op de een of andere manier onwijs kut voelde, terwijl ik daar compleet geen reden voor had, bij navraag bleek dat mn beste vriend zich onwijs klote voelde, terwijl niemand (ik ook niet) dit wist.

De koppijn komt doordat er, als er veel mensen in mn buurt staan, er teveel gevoelens op me af komen, en door al die indrukken krijg je aardige koppijn
Ahaa, een empaat dus. Dus net zo iemand als die neger die alles aanvoelt bij de film "The Species."
Oud 12-06-2002, 10:09
*meissie*
*meissie* is offline
haha nou was het maar waar
Oud 13-06-2002, 17:55
ABrules
ABrules is offline
Ik weet zowieso bijna altijd wat die ander gaat zeggen en dan zeg ik dat en dan doen ze van heej dat wilde ik net zeggen. Gewoon mensen kennis niks vreemds aan, als jij een goede vriend of vriendin hebt bv weet je ook hoe die op dingen reageert en dus ookw at die gaat zeggen. Denkd at dit het is.
Advertentie

Regels voor berichten