Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Wij doen dat altijd gewoon met bier ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Mexicaantje
![]() Tja, een welbekend spel neem ik aan. Een leuk dobbelspelletje waarbij de combinatie van twee dobbelstenen het lot bepaald. Iedere speler heeft een score dobbelsteen voor zich liggen, die van 6 naar 1 kan worden gelegd. Lager dan een betekent zuipen of betalen. De hoogste score is de 2/1 combinatie (mexicoooooo). De laagste score is 3/1. Dubbel 1 is honderd, dubbel 2 is 200, dubbel 6 is 600. Boven de 600 is alleen mexico mogelijk. Het is een leuk bluf spel met vele varianten. Bijvoorbeeld bluffen. Andere spellen |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik weet dat het niet al te goed is voor je lever/hersencellen enz. maar dit gebeurt ook echt niet vaak ofzo, eerlijk gezegd was dit de eerste keer. Wie weet doen we het wel vaker, nu ik nieuwe spelletjes ken ![]() Het zou alleen wel handig zijn als er ook werd uitgelegd hoe de spellen gaan. Zap de neger ken ik dus niet, mexicaantje ook niet maar daarvan snap ik de uitleg ook niet, en spin the bottle geen idee.. Maar thanx in ieder geval, k heb weer inspiratie ![]()
||
Citaat:
![]() vooral de regels erbij bedenken wij kwamen erbij dat met je broek naar beneden drinken veel leuker was ![]() ja, en met een shirt aan drinken mag ook niet, als iemand het woord bier zegt moest je ook drinken ("haha, je moet weer een biertje drinken!" "oeps ik ook bier, ow fuck das dan 2 bier, kut, 3, vloeken, 4", combo's man !), allemaal zulke fratsen (regels kwamen grotendeels op t zelfde neer, wellicht kleine verschillen) ajah en dan daarna strippokeren he, niet dat we dat konden, maar het was wel leuk ![]() (dat krijg je als je 6-7 bijna-studenten toch 3 dagen op 1 kamer zet in een groot studentenhuiz |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat: