Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het nadeel is dat je (vooral met wiskunde enzo) achterstanden hebt die ingehaald moeten worden, deze zijn met wat extra inzet makkelijk te overbruggen, ook weer door de extra vrije tijd door de vrijstelling. dit is dus echter niet bij elke overstap zo mooi, dus let op... en je moet van jezelf weten dat je de inzet hebt om het eerste jaar van de studie wat harder te werken.
||
Citaat:
ik geloof dat alle technische en economische studies dit hebben. het is natuurlijk niet zo dat je met je propedeuse hbo psychologie (bestaat dat?) kan instromen bij bijvoorbeeld wo bouwkunde ofzo ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
School is een staatsgevangenis Kwibus2008 | 2 | 23-11-2008 12:16 | |
Psychologie |
Niet naar school, geen werk, >18 jaar, mag dit wel? *Ster* | 38 | 08-03-2005 12:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Scholen weigeren scholieren-Expreszo Verwijderd | 385 | 22-10-2004 13:11 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Psychologie |
Niet meer naar school willen, voel me gevangen en depressief Lil'Girl | 3 | 04-11-2003 14:57 |