Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
I know, het is erg irritant ![]() Maar ik heb besloten dat als ik ooit (over 10 jaar ofzow) nog eens een vriendje krijg, dat ik me zo min mogelijk druk ga maken om z'n exen. Het lukt iedere relatie al iets beter ![]() Het belangrijkste vind ik dat iemand eerlijk is over z'n exen. Je kunt ook beter iemand hebben die positief over zijn/haar exen praat, dan negatief. Want dan zal diegene strax ook positief over jou praten, het betekent dat diegene nog steeds respect heeft, ookal is het uit of zijn er geen gevoelens meer. Maar ik lul weer teveel door ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik heb het ook niet zo op mijn exen,, ik vind het superirritant dat als jij lekker uit bent in een discotheek of wat dan ook en lekker met je vrienden staat te dansen enzo dat er opeens een van je exen in je beeld staat.... echt op zo'n moment wil ik gewoon lekker met mijn vrienden dansen en gek doen en niet een ex tegen komen... zeker niet als ik uit ben... ik vind het gewoon superirritant.. Als ik ze op straat tegen kom okay... maar niet als ik op mijn vrije zaterdagavond lekker helemaal los ga en lekker dansen en zo en feestvieren dat opeens een van jongen voor mijn staat ... dat is echt strontirritant.......
|
![]() |
ik vind het wel fijn om vrienden met je ex te zijn..
maar wat ik dan wel weer minder vind.. is dat als hij een nieuwe vriendin heeft.. dat is echt niet leuk hor.. maar jah... er zijn natuurlijk wel exen bij die ik haat.. ![]() maar daar leer je mee leven..en op een gegeven moment ben ik t alweer vergeten dat ik hem haat..klinkt vaag maar is waar.. moet je er gewoon niet druk over maken.. het is tog verleden tijd????? ![]()
|
![]() |
maar ik snap dan niet dat je zo lang bij hem bent gebleven.
als hij je zoveel pijn heeft gedaan.. of was het pas na die lange tijd? als iemand zich voor je schaamt moet je m zeker dumpen.. want zo iemand heb je niet nodig.. groetjes missy me
|
![]() |
nee, mijn exen haat ik niet. met 1 van hen ben ik zelfs best goed bevriend. de anderen spreek ik nooit meer maar als ik ze zie kunnen we nog best een gesprek voeren. op eentje na dan, maar daar is nog veel meer gebeurd, die heb ik gewoon uit mijn leven "gebannen" dat was beter.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
wie of wat kun je niet zo waarderen? Verwijderd | 500 | 23-07-2007 22:15 | |
Liefde & Relatie |
Wie moet ik geloven? Silver_Rose | 25 | 04-12-2005 11:37 | |
Liefde & Relatie |
Wie kan mij helpen?? Vissie | 5 | 27-02-2004 20:30 | |
Liefde & Relatie |
Mijn ex!!! rabecca | 22 | 24-09-2002 17:12 | |
Films, TV & Radio |
"Ik 'haat' iedereen die mee doet aan die domme RTL4 spelletjes op de TV!" Rhinus | 13 | 10-08-2002 14:18 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |