Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2005, 22:22
Paljas
Paljas is offline
Ik heb sinds kort n probleem.
Als ik lig te vrijen met mn vriendin en klaargekomen ben duurt het veel langer voordat ik weer een erectie krijg. Het kans soms wel n half uur tot een uur duren?

Is dit bij iedereen zo?

Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 22:28
Mariekje*
Mariekje* is offline
Nope.
Oud 26-08-2005, 22:30
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Mijn vriend kan gewoon doorgaan als ie klaargekomen is... Welliswaar is ie dan iets verslapt, maar dat is dan heel snel weer in orde

Maar goed, ik ben de lust ook wel even kwijt hoor als ik klaargekomen ben...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 22:50
George
George is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 26-08-2005 @ 23:30 :
Mijn vriend kan gewoon doorgaan als ie klaargekomen is... Welliswaar is ie dan iets verslapt, maar dat is dan heel snel weer in orde
Dat is wel relaxed.

Anyway, als je bent klaargekomen en zij nog niet, en ze is nog opgewonden enzo, en jij probeert dat ook zo te houden (strelen zoenen blabla, jeweet) bouwt dat de spanning voor haar toch juist meer op, des te leuker als hij wel weer meewerkt. Tenminste, dat heb ik altijd.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 12:25
juno
juno is offline
Wat een geluk dan dat hij altijd wacht met klaarkomen tot ik geweest ben, dat bespaart een hoop stress omtrent de tweede ronde.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 13:05
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
juno schreef op 27-08-2005 @ 13:25 :
Wat een geluk dan dat hij altijd wacht met klaarkomen tot ik geweest ben, dat bespaart een hoop stress omtrent de tweede ronde.
Ja, precies! Meestal stellen we zijn hoogtepunt zó lang uit, dat ik zeker wel 1 of meerdere keren ben klaargekomen en we allebei helemaal uitgeput en verzadigd zijn. Dan hoeft hij van mij echt geen moeite te doen voor nog een keer hoor.
Oud 27-08-2005, 13:52
Nona
Nona is offline
Hm, verschilt een beetje per persoon, bij de één hoef je er dezelfde dag al niet meer op te rekenen, de ander kan meteen door. Geen zorgen om maken.
Oud 27-08-2005, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 27-08-2005 @ 14:05 :
Ja, precies! Meestal stellen we zijn hoogtepunt zó lang uit, dat ik zeker wel 1 of meerdere keren ben klaargekomen en we allebei helemaal uitgeput en verzadigd zijn. Dan hoeft hij van mij echt geen moeite te doen voor nog een keer hoor.
Nee idd, waar halen jullie de puf vandaan? Na een tijdje voelt het toch echt niet lekker meer.
...alhoewel, af en toe
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 16:37
juno
juno is offline
Met iemand die het te kort om zelf van te komen weet vol te houden, kan ik me voorstellen dat je als meisje graag een tweede ronde wilt.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 19:45
vosje16
vosje16 is offline
mijn vriend krijgt hem na het klaarkomen toch zeker enkele uren niet meer recht hoor...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 21:06
Kitten
Kitten is offline
Ik merk bij mezelf heel erg dat 't ligt aan hoe ik er mee bezig ben en hoe mijn dagen zijn geweest. Als ik druk ben, weinig energie heb of een lang voorspel heb gehad kan 't over zijn en wil ik voornamelijk een gezellig avond.

Heb ik echter veel geslapen of is 't 's ochtends dan is doorgaan weer geen probleem. Ook de informatie die ik binnen krijg op 't moment dat ik net klaar gekomen ben maakt veel uit, en de leeftijd, helaas. Ik ben pas 20, ja. Maar ik merk dat 't me duidelijk meer moeite kost dan zeg 5 jaar geleden (alleen 't doorgaan, niet alles wat daarvoor komt)
Oud 27-08-2005, 21:42
evanescence
evanescence is offline
is niet erg hoor...bij iedereen verschillend mijn vriend moet ook altijd ff wachten maja meestal heb ik wel genoeg gehad na de eerste keeR
Oud 28-08-2005, 18:38
waves
waves is offline
is bij iedere jongen anders, maar niet ongebruikelijk .
Oud 28-08-2005, 19:00
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Morgan schreef op 27-08-2005 @ 17:27 :
Nee idd, waar halen jullie de puf vandaan? Na een tijdje voelt het toch echt niet lekker meer.
...alhoewel, af en toe
Er zijn uitzonderingen idd
Oud 28-08-2005, 21:42
little nemo
little nemo is offline
eigenlijk weet ik niet hoe lang het bij mij duurt, als je gewoon ervoor zorgt dat ze daarna minstens zo lang als jij niet meer kan dan heb je er nooit problemen mee
Oud 29-08-2005, 11:14
sofie3
sofie3 is offline
Mijn vriend kan ook geen 2 keer na elkaar 'presteren'... dus eerst ikke, dan hij, en dan lekker moegesekst pitten
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 11:27
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:

Maar goed, ik ben de lust ook wel even kwijt hoor als ik klaargekomen ben...
Ik ben jouw vriend helemaal niet!
Oud 29-08-2005, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Exact, goede oplossing
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 12:28
Verwijderd
nee, niet bij iedereen. Vrijwel niets is bij iedereen zo. Maar het is ook niet raar (en het lijkt me ook geen probleem eigenlijk... als jij bent klaargekomen en zij nog niet, dan snap ik dat je haar ook wilt laten klaarkomen, maar daar heb je toch geen erectie voor nodig?)
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 18:00
Until My End
Until My End is offline
Citaat:
Heb ik ook. Gewoon doorgaan met die hap. Of t moet zoooo heftig zijn geweest...
Oud 31-08-2005, 20:56
hemhemhem
hemhemhem is offline
Citaat:
't kan ook juist wel leuk zijn om als jongen 1x vroeg klaar te komen en daarmee het meisje op te geilen en dan gewoon verder te gaan...
maar het mocht weleens gebeuren dat je 'm niet binnen een minuut weer stijf krijgt...

Regels voor berichten