![]() |
|
Verwijderd
|
Hier een game die jullie misschien ook wel leuk vinden; Kal Online. Een MMORPG met een grote wereld en prachtige graphics, voor een gratis online game.
![]() KAL-Online brings a new genre of Oriental Fantasy to the players. KAL-Online has oriental sentiment and culture in a fantasy world. Most current games based on western fantasy, SF, etc. but KAL-Online can make the players to have a new experience. The story of KAL-Online is based on oriental myth about the 74th war between Ha-Nin, the great king and ¡°Ban-Go¡± who challenged to the king with troops of demon. KAL-Online will be a model of oriental fantasy game ; it represents the oriental sentiment well. Ik ben pas net begonnen maar het bevalt me wel, heb een lvl. 3 archer met armour (gekregen van mn Teacher). Ohja; hij is natuurlijk te downloaden van KalOnline Laatst gewijzigd op 09-08-2005 om 20:13. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vissersbug?!? Als je iets nodig hebt is het maar goed ook dat het zo druk is, al geef ik je wel gelijk dat het er onoverzichtelijk uitziet. Dat 'te veel moet je zelf uitzoeken' vind ik onzin, je krijgt gewoon heel duidelijk een quest, en als je daarvan de bedoeling niet weet, vraagt het dan aan de mede spelers. Dat had je al gezegd ja. |
![]() |
||
Citaat:
- Uitermate slechte vertalingen - Ontiegelijk slechte economie - Zeer veel bugs in de quests - Erg veel hackers (Mijn reden om te stoppen was omdat ik op level 24 gehackt werd waardoor al mijn geliefte g28 armor en mijn bruute G33 zwaard gepikt werden ![]() Als je een leuke gratis MMO zoekt, RoseOnline is nog steeds in open Beta fase. Best een leuk spel, al zijn de graphics best kinderachtig. Maf eigenlijk, schattig getekende manga mannetjes die met enorme zwaarden, pistolen en granaatwerpers schattige beestjes constant afslachten. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het spel is idd buggy, en die vertalingen lachwekkend. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |