Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2005, 15:22
DP17
DP17 is offline
Hallo,

Ik ben Marleen, 19jaar oud en woonachtig in Winschoten. Ik heb enkele weken geleden mijn MBO niv. 4 diploma Manager Opslag en Vervoer gehaald en ga nu vanaf september de studie Logistiek en Technische Vervoerskunde op Windesheim volgen!

Aangezien ik per dag 4uur zou moeten reizen om naar school te gaan en weer naar huis ben ik op zoek naar een kamer in Zwolle!

Enkele eisen:

Huur (all inc.) max. € 235,00
Grootte vanaf 12m²

Dus mocht je wat hebben............laat dan alsjeblieft een berichtje achter!!!!

Ik ben al op de hoogte van www.dewoningzoeker.nl / maxx vastgoed / direct wonen / andere makelaars!
Advertentie
Oud 26-07-2005, 12:25
justhanna
justhanna is offline
Misschien een onzinnig berichtje
Maar ik geef je weinig kans voor die prijs in Zwolle...
Ikzelf heb eindelijk na anderhalf jaar ingeschreven te staan
bij de woningzoeker een kamer in Zwolle (15m2, 280,- inclusief g/w/l en internet)

Enige tip die ik je nog kan geven is advertentie plaatsen in huis aan huisblad en briefjes ophangen in de supermarkten. Verder hoop ik voor je dat je veel geluk hebt met kamernet.
Oud 26-07-2005, 13:42
DP17
DP17 is offline
In ieder geval bedankt, voor je berichtje/tips!
Oud 26-07-2005, 20:49
DP17
DP17 is offline
Een kamer in Hattem mag natuurlijk ook!
Oud 06-08-2005, 21:04
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
het is moeilijk hoor om kamers te vinden voor die prijs idd.... was ook lang zoekende, maar heb gelukkig nu een bovenwoning..en betaal daar 285 euro voor, maar dfan heb ik wel alles, grote keuken met vaatwasser, ligbad, dakterras, balkon....4 slaapkamers... dat hou ik wel vol komende 4 jaar..

misschien kun je een keertje naar Danwiljewonen gaan in Zwolle, die zit in het centrum, en die verhuren ook wel studentenkamers...

Succes
Oud 07-08-2005, 10:34
DP17
DP17 is offline
Citaat:
Miss_kausalaya schreef op 06-08-2005 @ 22:04 :
het is moeilijk hoor om kamers te vinden voor die prijs idd.... was ook lang zoekende, maar heb gelukkig nu een bovenwoning..en betaal daar 285 euro voor, maar dfan heb ik wel alles, grote keuken met vaatwasser, ligbad, dakterras, balkon....4 slaapkamers... dat hou ik wel vol komende 4 jaar..

Is één van die vier slaapkamers toevallig niet vrij?
Oud 17-08-2005, 18:55
DP17
DP17 is offline
*up*

ik zoek ook nog steeds
Oud 20-08-2005, 07:35
Jules
Jules is offline
Is Zwolle zo duur? Een vriendin van mij had na 4 maanden ingeschreven te zijn bij Deltawonen een fijne grote kamer voor 220 euro. Het was wel in Holtenbroek (of Holtebroek?) geloof ik, maar zo'n ramp vond ik die wijk niet.

Regels voor berichten