Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2005, 17:15
Thicke
Thicke is offline
Ik heb onlangs voor de eerste keer gevreën en ik heb haar totaal niet doen kunnen komen , men penis is 16-17 cm lang , maar ik weet niet wat ik zoal moet doen om haar te doen vermaken , ik wil eens niet egoistisch zijn en ook aan men vriendin denken.Ik wil ze zeker laten komen.Btw ik kwam verleden keer klaar(1ste keer dat ik het deed) na nog geen 2min.Ze had er dus niks aan (was ook haar 1ste keer btw)

Laatst gewijzigd op 01-09-2005 om 17:44.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 17:17
flupkeflup
flupkeflup is offline
Wat lief
Je penis is van prima formaat, dus maak je daar geen zorgen over. Door haar zachtjes te vingeren en te beffen kun je haar waarschijnlijk wel laten klaarkomen, maar je moet erachter komen wat ze lekker vindt. Vraag haar ook gewoon wat ze wilt, dat is heus niet raar. Je hoeft niet alleen maar aan haar te denken, het is fijn als de seks voor jullie allebei lekker is. Masseer haar vooraf, zodat ze ontspant. Kus haar overal, ga niet meteen als een gek aan het vingeren ofzo. Voel of ze natter wordt en luister naar haar ademhaling. besteed aandacht aan alle plekjes waarvan je denkt dat ze het lekker vindt; borsten billen binnenkant van de dijbenen...

Succes
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 17:39
Thicke
Thicke is offline
Waar moet ik met mijn tong zitte ntijdens het beffen ? zodat het goed voelt voor haar idem bij het vingeren , pls tell me
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 17:50
Verwijderd
bij haar clitoris, duh
waar die zit, staat hier uitgelegd.
De meerderheid van de meisjes en vrouwen (zo'n 75 %) komt alleen klaar als de clitoris gestimuleerd wordt; bij de meeste standjes bij het 'neuken' wordt die niet of nauwlijks gestimuleerd, dus dan zul je haar moeten vingeren of beffen. Je kunt haar natuurlijk ook zachtjes vingeren tíjdens het neuken; dit kan ze ook zelf doen.
Verder heeft de gemiddelde vrouw minimaal 12 minuten nodig om tot een orgasme te komen, en dus geen 2 maar als je vaker seks hebt, zul je het vanzelf langer gaan volhouden na een tijdje. En beffen of vingeren kun je natuurlijk makkelijk 12 minuten volhouden.

Als je niet precies weet op wat voor manier iets moet, kun je dat trouwens het beste aan haarzelf vragen; ieder meisje is anders en zij kent haar lichaam het beste
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 17:57
Bruut
Bruut is offline
bef haar.. dan komt ze vast wel klaar
Oud 01-09-2005, 18:03
Thicke
Thicke is offline
geniet een vrouw dan van gewone penitratie ? of alleen van de clitoris
Als ze de penitratie zelf niet leuk vind woops
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 18:50
Mariekje*
Mariekje* is offline
De meeste meisjes genieten wel van penetratie, maar dat ze geniet wil nog niet zeggen dat ze er ook automatisch van klaarkomen (zonder verdere stimulering). Er zijn meisjes die wél van alleen penetratie klaar kunnen komen, dit doormiddel van de G-spot, maar dit zijn er niet veel...

Sowiezo kan je haar beffen/vingeren. Als je niet weet wat ze fijn vind, zou je haar dit gewoon kunnen vragen, niets ergs aan, doodnormaal zelfs. Zij kent haar eigen lichaam goed, en zal jou dus aardig op weg kunnen helpen om haar tot een orgasme te kunnen brengen. Ook tijdens penetratie zou ze zichzelf kunnen vingeren, of jij doet dat voor haar...

Komt vanzelf allemaal wel!
Oud 01-09-2005, 18:58
Verwijderd
Natuurlijk geniet een vrouw wel van penetratie. Dat voelt lekker hoor , maar niet per see lekker van klaarkomlekker zeg maar.
Penetratie kan goddelijk voelen hoor ...

Verder begint iedereen over beffen, maar kijk wel of ze dat wel lekker vindt. Ik (ja een van de weinige) vind dat echt niet lekker... dus van mij hoeft het niet.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 19:13
Thicke
Thicke is offline
ik ben nu 17 he , mijn eerste keer dus op 17de.
Maar toen jullie een jongen ontmaagden kwam die dan ook razendsnel klaar en wat dachten jullie daar dan over?
Teleurgesteld ? das je 1st time zo snel was (kheb het over meisjes die ontmaagd geweesd zijn door een maagd )
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 19:13
Benteknol
Benteknol is offline
omdat je misschien mannetjes kent die er niks van bakken
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 21:49
juno
juno is offline
Gefeliciteerd met je ontmaagding, trouwens.

Ach, dat jij al zo snel kwam is die eerste keer echt niet erg. Het doet namelijk (soms) pijn, dus hoe korter hoe beter! En dan zijn er ook jongens die hem van de zenuwen niet stijf kunnen houden, of die het gaatje niet kunnen vinden, of die helemaal niet klaarkomen. Dus zo slecht was je niet eens.

Sex leer je vooral door het te doen. Iedereen blundert in het begin. Gouden regel is lekker gaan liggen vrijen en zoenen en knuffelen en doen wat goed voelt zonder je zorgen te maken of na te denken of het wel is wat je hoort te doen en of het normaal is. Normaal is voor andere mensen, jullie twee samen zijn speciaal.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2005, 08:42
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 01-09-2005 @ 19:58 :

Verder begint iedereen over beffen, maar kijk wel of ze dat wel lekker vindt. Ik (ja een van de weinige) vind dat echt niet lekker... dus van mij hoeft het niet.
Same here... En beetje kussen ed in die buurt is wel lekker... Maar het hoeft geen eeuwigheid te duren, want dan kan ik me echt gaan vervelen.

Ik hou van veel en snelle afwisseling. En overal zoenen werkt ook erg goed Klaarkomen doe ik zelf juist het beste (en heftigst) tijdens penetratie en niet tijdens andere bezigheden... Probeer gewoon van alles uit. Het is gewoon een kwestie van zoeken naar de juiste handelingen. De eerste keer tussen mij en mn vriend verliep ook nog wat onwennig... Dat komt vanzelf wel.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2005, 14:32
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Gewoon lang voorspel doen, vaak oefenen, dan komt de rest vanzelf!

Regels voor berichten