Er gebeuren me de laatste tijd allemaal rare dingen, zo ook dit. Ik ben nu 5 jaar bevriend met een hele toffe gozer, een paar jaar geleden was ik smoorverliefd op hem maar hij niet op mij, nu zijn we al een poos dikke maatjes,hij is mn beste vriend. Inmiddels heb ik 2 jaar verkering en ben gelukkig. Maar nou komt het, ik had al een poos het gevoel dat er iets was met die jongen.Ik noem hem even R. R vroeg heel vaak hoe het ging tussen mij en mn vriend, toen mijn vriend een keer een fout heeft gemaakt zei hij dat ik het uit moest maken en hij had tegen een vriend van hem gezegd dat hij helemaal niks van mij begreep. Hij was er veelSTE veel mee bezig. Nou ben ik pasgeleden met hem op stap geweest en toen was hij de hele dag heel close, kijk dat hij een arm om me heen slaat oké,hijs mn maatje, maar hij heeft me proberen te zoenen....ik was helemaal versteld want verdorie, Was hij daar 2 jaar eerder mee gekomen dan was ik in de wolken joh, maar nu het is een chaos in mijn hoofd. Wat moet ik hier nou mee, ik vind hem geweldig maar hij is mn beste vriend. Aan het begin had ik zoiets van ach, zal wel over gaan hij is vast niet verliefd op me. Maar ik ben bang van wel, ik bedoel...ik dacht het al een poos maar had duidelijk woorden of pogingen tot iets, nu wel. Ik vind het zo moeilijk, ik wil graag dat hij mijn beste vriend blijft maar hoe moet ik dit dan aanpakken..
Hebben jullie het soms zelf meegemaakt en tips?