Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2001, 17:55
Verwijderd
Ik heb sinds gister op m'n laptop een kapotte harde schijf zitten. Nu wil ik dus een nieuwe maar daar is blijkbaar nog niet zo makkelijk aan te komen. Ik moet een 2.1 GB harddisk hebben voor een toshiba tecra 510 CDT, die geen enkele winkel hier in de omgeving verkoopt... Weet iemand een manier die ik nog kan proberen om aan een werkende harddisk te komen?
Ik heb de winkels hier in de buurt gebeld, een aantal winkels op internet bezocht en nieuwsgroepen geprobeerd.
M'n laptop naar toshiba brengen word me te duur...

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2001, 18:04
Verwijderd
Je zou de pricewatch van t.net een beetje in de gaten kunnen houden...maar ik denk niet dat je daar nog 2,1Gb schijven tegenkomt. De kleinste (notebook)harddisks zijn vrijwel altijd 10+ Gb en die zitten zo rond de 300-400 gulden.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 18:09
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Je zou de pricewatch van t.net een beetje in de gaten kunnen houden...maar ik denk niet dat je daar nog 2,1Gb schijven tegenkomt. De kleinste (notebook)harddisks zijn vrijwel altijd 10+ Gb en die zitten zo rond de 300-400 gulden.

maar k moet wel een 2.1 GB hebben, andere schijnen er niet op te passen. Maar k zal die site in de gaten houden, bedankt
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 00:06
Tofke_H
Tofke_H is offline
Hey Sim0ne, jij leeft nog

Ik denk en vrees ervoor dat die harddisks niet meer gemaakt worden. Je zal geluk moeten hebben dat iemand een laptop wegdoet, waarvan je de harddisk kan overnemen, of zoiets.
Oud 19-12-2001, 06:42
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef:
Hey Sim0ne, jij leeft nog

Ik denk en vrees ervoor dat die harddisks niet meer gemaakt worden. Je zal geluk moeten hebben dat iemand een laptop wegdoet, waarvan je de harddisk kan overnemen, of zoiets.
dat je me nog herinnert
een antwoord om 5 over 1, dat moest jij trouwens wel zijn Hoe gaat het met je nachtclubje? k ben de naam ff vergeten...

Maar k vrees ook dat ie kapot is. Nou heb ik een adres waar ze hem kunnen maken maar voor dat geld kan ik bijna 3 nieuwe kopen.
Enig idee hoe ik iemand vinden kan die nog in bezit is van zo'n laptop?

[Dit bericht is aangepast door Sim0ne (19-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 14:14
killer beeb
killer beeb is offline
Op internet is vast nog wel iets te vinden denk ik.
Oud 19-12-2001, 15:32
Verwijderd
Citaat:
killer beeb schreef:
Op internet is vast nog wel iets te vinden denk ik.

ideeen waar op internet?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 01:00
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Sim0ne schreef:
dat je me nog herinnert
een antwoord om 5 over 1, dat moest jij trouwens wel zijn Hoe gaat het met je nachtclubje? k ben de naam ff vergeten...

Maar k vrees ook dat ie kapot is. Nou heb ik een adres waar ze hem kunnen maken maar voor dat geld kan ik bijna 3 nieuwe kopen.
Enig idee hoe ik iemand vinden kan die nog in bezit is van zo'n laptop?

een reply 's morgens vroeg dat ben jij gewoon "De Nachtploeg" van ONZIN bedoel je.. Bwa.. er zijn veel leden daaro.. Maar vooral in de vakantie's.. Het is een zelde keer dat er iemand alleen is op het forum 's nachts.
Jou nog kennen? Jah, tuurlijk.. Ik heb laatst nog gepost op onzin dat ik jou miste

Maar nu ontopic Je kan misschien op verschillende website's een "gevraagd" achter laten... Ik zal van de week eens rondsurfen om te kijken voor URL's van dergelijke websites...
Maar heb je toevallig het boekje van het moederboard niet? Daarin staat dacht ik de maximale grootte die je erin kan steken.. Lijkt me gemakkelijker om te zoeken naar een nieuwe harddisk voor je.
Oud 21-12-2001, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef:
een reply 's morgens vroeg dat ben jij gewoon ....enz....
k heb jou ook gemist hoor
Maar een nieuwe harde schijf is al niet meer nodig, via een nieuwgroep had ik een adresje gevonden. Dus gisteravond ben ik naar de andere kant van nederland (nouja, bijna) geweest om er een op te halen. En dat is gelukt. Maar toch bedankt voor je hulp.

'k heb nu ook vakantie (heerlijk!)
dus misschien, heel heel heel erg misschien zie je mij deze vakantie 's nachts ook wel een keer op onzin
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 17:01
be062603
be062603 is offline
Citaat:
Sim0ne schreef:
Ik heb sinds gister op m'n laptop een kapotte harde schijf zitten. Nu wil ik dus een nieuwe maar daar is blijkbaar nog niet zo makkelijk aan te komen. Ik moet een 2.1 GB harddisk hebben voor een toshiba tecra 510 CDT, die geen enkele winkel hier in de omgeving verkoopt... Weet iemand een manier die ik nog kan proberen om aan een werkende harddisk te komen?
Ik heb de winkels hier in de buurt gebeld, een aantal winkels op internet bezocht en nieuwsgroepen geprobeerd.
M'n laptop naar toshiba brengen word me te duur...

Alvast bedankt
KIJK EENS OP www.ibazar.nl

Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 20:00
Verwijderd
Citaat:
be062603 schreef:
KIJK EENS OP www.ibazar.nl

www.ebay.nl bedoel je dus
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren