Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je zou de pricewatch van t.net een beetje in de gaten kunnen houden...maar ik denk niet dat je daar nog 2,1Gb schijven tegenkomt. De kleinste (notebook)harddisks zijn vrijwel altijd 10+ Gb en die zitten zo rond de 300-400 gulden.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Jou nog kennen? Jah, tuurlijk.. Ik heb laatst nog gepost op onzin dat ik jou miste ![]() Maar nu ontopic ![]() Maar heb je toevallig het boekje van het moederboard niet? Daarin staat dacht ik de maximale grootte die je erin kan steken.. Lijkt me gemakkelijker om te zoeken naar een nieuwe harddisk voor je.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar een nieuwe harde schijf is al niet meer nodig, via een nieuwgroep had ik een adresje gevonden. Dus gisteravond ben ik naar de andere kant van nederland (nouja, bijna) geweest om er een op te halen. En dat is gelukt. Maar toch bedankt voor je hulp. 'k heb nu ook vakantie (heerlijk!) dus misschien, heel heel heel erg misschien zie je mij deze vakantie 's nachts ook wel een keer op onzin ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Nieuwe computer Spoonie | 5 | 30-05-2007 21:00 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Nieuwe Pc kopen (offerte) Verwijderd | 48 | 18-02-2005 23:42 | |
Software & Hardware |
Nieuwe hdd + geheugen op oud moederboord(AT) & FDISK Orion16 | 10 | 29-09-2002 15:51 | |
Software & Hardware |
Harddisk --> bad clusters Kerstin | 12 | 20-01-2002 19:22 | |
Software & Hardware |
Nieuwe Harddisk ingepropt onder XP maar hij pakt hem niet Martin The Martian | 14 | 18-12-2001 17:59 | |
Software & Hardware |
Nieuwe harddisk > disk controller failure duracelkonijntje | 6 | 11-06-2001 14:23 |