Een verslagje van het festival!!!

niet een al te lange, want jullie hadden er gewoon bij moeten zijn zo geweldig was het!!
Het was dus in de veluwe midden in de bossen en ik ben samen met een vriend en een vriendin gegaan.
Vrijdagavond:
We gingen Vrijdagavond door (je kon kiezen, of donderdag of vrijdag aankomen en dan wat minder betalen) omdat we dachten dat het anders teveel werd.. maar integendeel..
DIe avond zette we de tent op met veel gekloot, en viel het op dat we alleen maar tussen de ouderen zaten.
We gingen snachts de bossen in met onze voorraad alcohol Samen met de videocamera.. We klommen over een hekje en botsten tegen een paard op.. we schrokken ons echt rot.. en besloten maar gauw weg te gaan daar.. we hebben uiteindelijk liggend onder de bomen echt superlange goeie gesprekken gehad.. het was ook echt onwijs gezellig.. superrelaxte sfeer hing er daar..
Zaterdagochtend..
Met een lichtelijke kater werden we om zaterdagochtend half 8 gewekt door de vroege 'vogels' om ons heen.. 'Snachts hebben we geen oog dicht gedaan omdat de kikkers onwijs hard kwaakten.. dat was echt neit normaal meer!!!! maar wel gaaf..
We hebben toen uren lang in de zon gelegen voor ons tentje.. en lekker rondgelopen over de terreinen.. We moesten die ochtned ook opgeven wat voor workshops we gingen doen.. maar we waren nogal laat en uit luiheid en meer omdat we kwamen om te relaxen hebben we 2 workshops gekozen.
Het was echt heel gaaf want overal om je heen hoorde je de djembees.. echt overal!! Ook onwijs veel van die indianententen (hoe heet dat ookalweer?).
Maargoed.. om het een beetje korter te houden.. We hadden om 16 uur een workshop over wicca en magiers..
TOen we daar in dat tentje kwamen zat een ongelooflijk eng mens me aan te kijken met van die enge gemene ogen keek ze me aan.. Zij bleek de hogeprieteres te zijn!!!! .. We begrepen echt niet dat hun die workshop gaven.. maar die vrouw ging weg en een man die viel voor haar in.. een man die 2e graads was?? In ieder geval kwam hij onwijs onervaren over..
De lezing die hij gaf sloeg echt nergens op.. en alle vrouwen in de tent gingen ertegen in en zaten maar wat met hem te lachen.. het was echt one big JOKE!!!
Maargoed... die mensen heb je er dus ook tussen zitten...... 9 van de 10 in mijn ogen.
OM 19 uur hadden we een workshop van Peter den Haring.. Echt een geweldige vent met een overdosis humor!!!
Mn moeder liep daar ook rond met haar man en ze had me al veel over hem verteld aangezien ze hem al lang kende.. en zelfs mn broertje is er weleens geweest.. En terrecht.. die man is echt geweldig!
na een tijdje gingen we in trance en gingen we terug naar vorige levens... althans dat was de bedoeling... Die stem van die man is echt zooo doordringend.. het was echt geweldig.. Renske kreeg ook echt allerlei beelden door van vorige levens voor haar gevoel en werd echt emotioneel (net als meer mensen daar)
EN ik werd alleen maar gek van alle beelden en al die dingen die binnenkwamen.. Dus besloot ik mijn ogen maar open te doen.. en iedereen was in trance.. Het wsas wel gaaf om te zien maar ik voelde me echt verschrikkelijk.. ik denk dat als je te open staat voor van alles dat die workshops niet echt goed zijn..
Maargoed... Dat was zaterdag.. 'savonds hebben we nog bij een megagroot kampvuur gezeten met echt honderden mensen.. dat was echt onwijs gaaf om te zien.. allemaal mensen gitaar spelen en zingen, en aan de wijn haha
En daarvoor was ik Renske en Patrick al kwijtgeraakt dus kwam ikbij een ander megagroot vuur terrecht waar echt heel het festival bij zat... onwijs groot en echt duizenden mensen.. Er stond daar een vuurspuwer bij.. en overal was gewoon vuur. echt gaaf.
Zondag:
Was echt een superrelaxte dag.. we hebben onze spullen gepakt en in de auto gegooid.. en daarna zijn we lekker het veld opgegaan.> patrick liet een aurafoto maken, en zoals altijd wassie weer is knalrood hahaha.. dat was de reden waarom k r geen liet maken want hijs toch altijd rood.. dus zonde van het geld

Renske zag er ook vanaf.
Daarna kwamen we bij een groot water waar allemaal naakte mensen aan het baden waren.. ik ben er met kleren en al ook ingesprongen het was echt superlekker!!!..
Even later was het eindritueel en Patrick en Renske reden al door.. Die wilden de files voor zijn.. Ik reed met mn moeder mee omdat ze me zou afzetten.
Het eindritueel was echt heel machtig.. Iedereeen stond weer om een vuur heen.. en het was zooo onwijs groot.. We hielden allemaal elkaars hand vast en zongen bepaalde tonen... zoiets als.... oooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhaa-aaaaaaaaaah.. telkens.. en op een gegeven moment werd het echt helemaal gelijk.. echt heel gaaf..
Dat alles duurde een uur ongeveer.. ER werd water geofferd.. bloemen.. (die voor de vrouwlijkheid stonden) en nog een aantal dingen..
Daarna mocht iederen zelf ook iets offeren 1 voor 1.. maar omdat dat echt uuuuren zou duren en k t ijskhoud kreeg door dat badje van daarvoor zijn we naar huisgegaan..
Het was echt in 1 woord onwijs gaaf.. (2 dus) en het is echt iedereen aan te raden!!!!!!!!!
Je hebt echt geen zin meer om naar huis te gaan om te gaan werken of naar school te gaan.. want het is daar zo relaxt.. je kan doen en laten wat je wilt.
Er liepen ook echt onwijze freaks tussen gewoon.. junks en zwervers..... homo's die elkaar aflebberden met een banaan en travestieten...... maar echt allemaal hippies!!!!! echt heel leuk.