Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
hoezo, wilde je er kindjes mee lokken? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() F.
||
Citaat:
50 cm breed ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Waar is dat schild trouwens van gemaakt, kraaltjes ofso? ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Welke van de vele mecha Tama-chans? Su heeft er volgens mij 5 gemaakt. ![]() De manga's zijn trwns mooier getekend dan de serie op tv als je het mij vraagt. |
![]() |
||
Citaat:
Vond ik wel een mooi effect voor het schild |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Die zijn er niet. Bij "artistiek" in het woordenboek komt heel vaak het woord "kunst" voor. Kunstzinnig dit, artistieke kunst dat En bij "kunst" staat: 1. wetenschap 2. vaardigheid 3. dat wat door mensen is gemaakt 4. dressuur 5. vingervlugheid 6. expressie en dan nog een hele waslijst Maar de beste die ertussen staat: "de mogelijkheid tot creëren en daarmee opwekken van emoties" En wat ik tot nu toe gedaan heb valt allemaal in de hierboven beschreven dingen. Meningen verschillen, net als smaken. Dus Mutant, als jij dit geen kunst vindt, dan vind jij dat. Daar kan en hoef ik niks aan te doen. Er zijn ook mensen die het wel kunst vinden. En voor de mensen die het kunnen waarderen doe ik het. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik zie niet in wat dit in godesnaam met de discussie te maken heeft. En ik neem aan dat je zelf ook wel snapt dat een kleuter die een patroon namaakt op een kralenplank geen kunst is, hoewel het onder jouw definitie van kunst valt.
||
Citaat:
||
Citaat:
Deze definitie is niet specifiek mijn definitie, maar die van meneer Van Dale. "de mogelijkheid tot creëren en daarmee opwekken van emoties" Kleuter maakt patroontje. De moeder van die kleuter vindt het prachtig en is blij en trots. Voor haar is het kunst. Met de definitie is niks vast te stellen. Kunst blijft persoonlijk |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens zei ik ook dat ik graag eens wat andere dingen van je wou zien, je hebt al iets met songteksten van anderen gedaan, poppetjes van de Ikea, Batman, schildpad uit een serie, ik zou wat meer eigen inspiratie willen zien, zoals die haantjes bv. Maar dat is weer iets wat ik graag wil, jij hoeft daar volkomen niet in mee te gaan natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Sjongesjongesjonge, als dit kunst is dan is een blik Campbellsoep ook kunst.
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 20-08-2005 om 17:12. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() kon t niet laten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
btw no. 26 heeft zijn post niet weggehaald, dat heb ik gedaan aangezien ik per ongeluk onder zijn naam postte!
||
![]() |
Citaat:
En voila, deze is ook voor jou: http://www.timesonline.co.uk/article...623448,00.html |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Toch bedankt ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||