Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dan denken mensen als snel dat er marsmannetjes geland zijn. En het amerikaanse leger wil liever dat er informatie vrij komt over de nieuwe gvchtsvliegtuigen, dus het is verboden gebied. Maar paranoia mensen denken dus dat er dingen gebeuren die buitenaards zijn.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
eventjes opgezocht: Wat voor ’n theorieën zijn dat nou eigenlijk? Bijna alle verhalen over Area 51 verwijzen naar buitenaardse activiteiten, alles wat ook maar enigszins met buitenaardse wezens te maken heeft is daar wel eens gesignaleerd, van neergestorte UFO’s tot gevangengenomen aliens. Het begon allemaal met het neerstorten van een of ander vliegend apparaat in de buurt van het, nu ‘beroemde’, plaatje Roswell (New Mexico). In 1947 vond ene Mac Brazel daar metalen ‘brokstukken’ verspreid over een gebied van ongeveer anderhalve kilometer. Het was raar spul je kon het makkelijk vervormen maar het boog terug in z’n oorspronkelijke vorm zodra je het los liet. Volgens de instanties ging het om een neergestorte weerballon, maar al snel kwamen er ‘getuigen’ die beweerden buitenaardse lijken te hebben gezien tussen de wrakstukken. Vage foto waren hier ‘het bewijs’ van. Ook een Amerikaanse luchtmacht kapitein vertelde lijken tussen de brokstukken te hebben gezien die zeker niet menselijk waren. Al dit alles werd natuurlijk meteen ontkent door de overheid, maar volgens de ufo-gelovigen was al het bewijsmateriaal afgevoerd naar een geheim complex: Area 51 ![]() hoe denken jullie hierover? en dan niet gelijk afgaan op het plaatje ![]() ik denk eerlijk gezegd dat de amerikaanse overheid best wel is wat geheimen zou kunnen hebben omtrend buitenaardsleven etc. dus waarmo niet op een afgelegen plek als dit.
||
Citaat:
|
![]() |
|
tja en de amerikaanse overheid houd ook heel veel technologie achter want als zij aliens hebbe moete zij ook het middel hebbe waardoor ze hier kom
![]() ![]() http://www.xerson.nl/files/garymckinnoninterview.mp3 (hij is wel in het engels versta je er geen bal van geen nood) http://www.mysterydatabase.com/modul...rder=0&thold=0 hier staat een heeeel artikel erover ( kijk ook is op de site zelf heel leuk vin ik) ![]()
||
Citaat:
![]() Verder snap ik weinig meer van het verhaal dan "het is een samenzwering!" |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jouw stukje zou een stuk duidelijker zijn als je normale zinnen zou maken en volledige woorden zou schrijven. Ik zeg dit dan ook niet om lullig te doen, maar omdat het onmogelijk is een inhoudelijke reactie te geven als ik de inhoud nauwelijks snap. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kan alleen nog steeds mijn huis niet vinden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Hmmz, de rest van de post klopt ook niet helemaal grammaticaal.. (He, dat rijmt.)
Laatst gewijzigd op 04-09-2005 om 16:16. |
![]() |
||
Citaat:
De geheime basis waar men het altijd over heeft, ligt toevallig in grid 51, vandaar de populaire naam. De basis is echter al veel ouder dan de vermeende landingen bij Roswell. Later werd het, vanwege de afgelegen locatie, aangewezen als een testcentrum voor geheime toestellen waaronder de X-1 (eerste supersonische vliegtuig), de SR-71 Blackbird en de F-117A Nighthawk. Veel van deze toestellen zijn inmiddels openbaar bekend gemaakt, maar er zijn er vermoedelijk nog meer waar we niet van weten. De strenge beveiliging van de Area 51 compound is gewoon om pottenkijkers (zoals ufo-fanaten) buiten de deur te houden, spionage is in dat soort gevallen nog steeds een gevaar.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Daarnaast kan er best iets bovennatuurlijks zijn in area 51, het lijkt mij echter om 2 redenen onwaarschijnlijk. 1) Er bestaat niet zoiets als "bovennatuurlijk". 2) Ik denk dat ze daar wel iets beters te doen hebben dan vage bovennatuurlijke verschijnselen te onderzoeken, bijvoorbeeld vliegtuigen ontwerpen enzo. |
![]() |
||
Citaat:
"O leuk, hoet heet die (documentaire)? Waar heb je die gehaald?" Alleen of haar lol slaat op haar beroerde manier van schrijven of op die documentaire, dat is mij nog niet geheel duidelijk. (En dan te bedenken dat de belgen meestal bij tien voor taal winnen.)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
je kan best die moeitedoen als je ook écht de moeite neemt om dingen serieus te nemen maar aan je post te zien doe je dat volgens mij zoiezo niet. je punt 1) is natuurlijk makkelijk gezegt, maar goed ieder zijn mening. punt 2) ze kunnen erbest vliegtuigen ontwerpen en andere dingen, maar ALS hun al enigzins bewijs hebben dat er bovennatuurlijke verschijnselen zijn dan is dat waarschijnlijk net of misschien wel belangrijk(er) als vliegtuigen ontwerpen.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Terugkomend op punt 1): aangezien er geen enkele redelijke aanwijzing voor het bestaan van bovennatuurlijke verschijnselen is, ga ik ervan uit dat ze niet bestaan. |
![]() |
||
Citaat:
en voor je tweede stukje, het is en blijft een meningskwestie natuurlijk. het ligt er maar net aan wat jij een redelijke aanwijzing vind: sommige mensen vinden graancirkels genoeg, andere weer een blik die ze hebben gevangen van een ufo. en omdat je iets niet heb gezien, hoeft het nog niet gelijk te zeggen dat het niet bestaat.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Kans dat een e.t. ook een rechtoplopend figuur is met handen in voeten lijkt me helemaal niet zo gek. Hangt van het klimaat af waar ze vandaan komen maar kan toch best zijn dat alles op een andere planeet ongeveer op een gelijke manier geevolueert is. |
![]() |
|
uitgaande van de Drake Equation is die kans niet bijster groot
||
Citaat:
Volgens sommige onderzoekers is de formule van Drake alleen maar 'wishful thinking' en is de waarde eigenlijk nihil. Van de meeste termen in de formule is totaal niet te zeggen wat een realistische waarde is. Vooral van de laatste 4 termen is nog helemaal niets bekend en dat zal binnen afzienbare tijd ook niet veranderen. Van bijvoorbeeld fl kan alleen gezegd worden dat het steeds duidelijker wordt dat het leven op Aarde steeds unieker lijkt te worden. Het blijkt dat voor ontstaan van leven een ongelofelijke hoeveelheid situaties en voorwaarden precies op elkaar afgestemd moeten zijn. Als er maar één voorwaarde niet vervuld wordt dan ontstaat er geen leven.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
België dus (Nederland mag ook) Verwijderd | 103 | 18-01-2004 16:45 | |
Muziek |
SkateStock *PunkRock festival* 13 juli lennuzz | 147 | 15-07-2003 12:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe lang gaat het nog duren voordat er nog een levenvorm is gevonden Verwijderd | 16 | 01-09-2002 15:29 | |
Lifestyle |
skaten 0verch1ll | 80 | 20-08-2002 22:28 | |
Games |
Welke Game speel je het meest en op welke console is dat? BierFreak | 25 | 16-10-2001 23:42 |