Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2003, 10:16
Verwijderd
Of dat ze naar een aparte map, onzichtbaar voor leden, wordt verplaatst zodat niet alle posts weg zijn en de postcounts dus teruglopen?

Het valt namelijk best wel op al die slotjes, vooral hier op dit forum.
Advertentie
Oud 10-04-2003, 10:19
Koen
Koen is offline
Nee, dat gebeurt in de regel niet.

Ik kan best een topic hiden, daar niet van, maar ten eerste gebeurt dat niet (tenzij een topic echt alleen voor Fb's zichtbaar moet blijven, for the record ofzo ), en daarnaast zal jouw postcount daardoor niet teruglopen.
Oud 10-04-2003, 11:28
Enlightenment
Enlightenment is offline
Waarom vraag je dit? Omdat je graag zou willen dat het aantal posts van de topicstarter wordt verminderd met het aantal posts in het gesloten topic, of omdat je een gesloten topics zo zichtbaar/opvallend vindt in een forum?

Dat laatste zou eventueel verholpen kunnen worden door gesloten topics onderaan te zetten. Van het eerste zie ik het nut niet zo in. Aantal posts is toch niet zo belangrijk?
Oud 10-04-2003, 13:35
Verwijderd
Ik vind het aantal post ook niet belangrijk, maar anderen misschien wel.

En ik stel de vraag idd omdat al die slotjes zo sterk opvallenb. En het is maar een vraag, niet echt een suggestie. Just wanted 2 know(en volgens mij komen er nog wel meer vragen van mij )
Oud 10-04-2003, 16:23
Miracle
Miracle is offline
Op bijv. L&G zou het handig kunnen zijn, voor al die pil/lijn topic's. Om die meteen te verwijderen. Gewoon omdat het netter staat (en zeker niet om het aantal posts)
Ik denk wel dat je van veel gesloten topic's nog iets kan leren, dus je zou het dan speciaal moeten seleteren, en das allemaal alleen maar extra werk.
Oud 10-04-2003, 16:52
Verwijderd
Een postcount word toch neit berekend aan de hand van de berichten die er nog zijn?
Maar aan de hand van de al geposte berichten?

En verder kun je, als he geen slotjes wilt zien, het beter zo maken dat alle slotjes automatisch onderaan de pagina komen te staan
Oud 10-04-2003, 20:54
Martin
Martin is offline
Slecht idee, als iemand de zoekfunctie gebruikt (vraag me trouwens af hoevaak die gebruikt wordt), dan kan diegene zien dat er al meerdere topics zijn gesloten met dezelfde vraag en dat het dus geen zin heeft om nog zo`n topic te openen.
Oud 11-04-2003, 14:05
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef op 10-04-2003 @ 17:52:
Een postcount word toch neit berekend aan de hand van de berichten die er nog zijn?
Maar aan de hand van de al geposte berichten?

En verder kun je, als he geen slotjes wilt zien, het beter zo maken dat alle slotjes automatisch onderaan de pagina komen te staan
Klopt, anders zou het postaantal van sommige Onzinners heel laag zijn.

Die slotjes zakken na verloop van tijd vanzelf, bovendien is het in vb toch niet mogelijk om topics te rangschikken op gesloten/open topics, maar alleen op tijd van laatste reactie?
Oud 12-04-2003, 07:14
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
perseus schreef op 11-04-2003 @ 15:05:
Klopt, anders zou het postaantal van sommige Onzinners heel laag zijn.

Die slotjes zakken na verloop van tijd vanzelf, bovendien is het in vb toch niet mogelijk om topics te rangschikken op gesloten/open topics, maar alleen op tijd van laatste reactie?
tegenwoordig is vbb gebaseerd op een uiterst gedocumenteerde taal namelijk MySQL en goh laat daar nou wel een sorteermogelijkheid inzitten
Oud 15-04-2003, 17:54
niemand
niemand is offline
Citaat:
JJzD schreef op 12-04-2003 @ 08:14:
tegenwoordig is vbb gebaseerd op een uiterst gedocumenteerde taal namelijk MySQL en goh laat daar nou wel een sorteermogelijkheid inzitten
is MySQL een aparte taal dan?
ik dacht dat MySQL gewoon SQL gebruikt, maar ik kan ernaast zitten
Oud 15-04-2003, 20:39
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
niemand schreef op 15-04-2003 @ 18:54:
is MySQL een aparte taal dan?
ik dacht dat MySQL gewoon SQL gebruikt, maar ik kan ernaast zitten
Offtopic:
Niet alle SQL databasepakketten ondersteunen alle features van SQL. Mooi voorbeeld is subselects, deze worden zeker niet door alle databasepakketten ondersteund. MySQL ondersteunt dit vanaf versie 4.1, waarvan nu een Alpha versie van uitgebracht is.
Oud 23-08-2005, 10:07
Dennis03
Dennis03 is offline
Ik zie GÈÈN reden om een topic te sluiten WAAROM??????
Oud 23-08-2005, 10:17
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Dennis03 schreef op 23-08-2005 @ 11:07 :
Denk je nu grappig te zijn ofzo .
Oud 23-08-2005, 10:31
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Dennis03 schreef op 23-08-2005 @ 11:07 :
Het topic is uit 2003. Als je iets te klagen hebt over een slotje kan je dat op M&M doen, niet hier in een oud topic. Ben je het met het beleid niet eens kan je hier een nieuw topic openen, maar geen topic uit 2003 uppen.

Regels voor berichten