Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2002, 22:33
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Probleem>> heb n vriend (1 maand - uit - 2 maanden) en n ex (jaar uit). Mn vriend is alles wat ik zoek; lief, attent, knap, goedgekleed, doet ontzettend veel moeite. Mn ex heeft dat allemaal niet of in mindere mate, maar ik kan hem maar niet uit mn hoofd krijgen.

Soms ben k met mn vriend en voel k me wel aangetrokken tot hem, maar niet echt superverliefd. Af en toe zie k t best wel zitten en kan ik me kwaad maken om de stomme dingen die mn ex heeft gedaan. Mn vriend is ook echt zooooo lief en doet echt alles voor me, is stapelverliefd op me etcetcetce

Maar vaak kan k t ook helemaal niet prettig vinden als mn vriend me aanraakt en moet k steeds aan mn ex denken, dat k m mis en dat k m terugwil, alsof er iets speciaals tussen ons is dat niemand anders begrijpt. Dat mijn gevoel dichter bij hem staat dan bij wie dan ook.

En dan komt daar ook nog bij dat mijn ex mij terugwil. Hij heeft het wel uitgemaakt toendertijd, maar hij heeft er nu spijt van zegt hij en wil me echt terug en mist me... zegt ie..

En k geef echt wel veel om hem, maar ik wil mijn huidige vriend ook niet kwetsen (wat ik al n x heb gedaan, door het na een maand uit te maken vanwege mijn twijfels) Daarbij weet ik niet of het nog een keer met hem proberen wel zin heeft.. omdat ik niet weet of hij écht verandert of ik hem écht kan vertrouwen etc....

Ik weet gewoon eeeecht niet meer wat ik ermee moet doen....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2002, 22:59
de abt van sion
de abt van sion is offline
Uitmaken, en snel ook. Je houding tegenover je nieuwe vriend is gebaseerd op leugens.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 23:01
Rhinus
Rhinus is offline
Je moet dit tegen je vriend zeggen en het dan uitmaken.

Dat zou ik doen. Maarja, ik val dan ook op vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 23:04
DJken
DJken is offline
Piep,

Stel;

Jij bent zeer sterk... en je huidig vriendje en je ex-vriendje staan voor jou... en er komt nen mega-groten steen op hen af...diene steen gaat hen allebei verpletten...

Goed, jij bent sterk en rap... maar niet zo sterk om ze alle 2 te redden...

Dus je moet 1 van de 2 redden....

De persoon die je gaat redden is de persoon die je het liefst hebt...

Ok dit verhaal is wa raar... ma het komt gewoon neer op het feit dat je je hart moet volgen..

slukus

xxx

DJken
Oud 15-06-2002, 09:14
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
het is niet eerlijk voor je huidige vriend deze situatie... vooral omdat je het al een keer eerder uit hebt gemaakt, zal de volgende extra hard aankomen.

ik weet alleen niet of je je ex wel terug moet nemen. ik zelf heb al vaak ermee te maken gehad dat een ex mij terug wil (wel een paar keer dezelfde ex ), maar ik heb het nooit gedaan. omdat mijn gevoel zegt dat het niet verstandig is.

maar ja... ik weet het niet.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 10:04
Verwijderd
In ieder geval uitmaken met je vriend, want je wil je ex terug. Dus neem die ook gelijk terug. Dan zie je wel wat er gebeurt. Zoals het nu gaat kun je het iig niet maken tegenover je vriend.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 10:46
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Citaat:
Evergreen schreef:
In ieder geval uitmaken met je vriend, want je wil je ex terug. Dus neem die ook gelijk terug. Dan zie je wel wat er gebeurt. Zoals het nu gaat kun je het iig niet maken tegenover je vriend.
Maar ik weet juist niet of ik nog wel iets met mn ex wíl. Gevoelsmatig wel, maar rationeel gezien heeft hij gewoon echt een heleboel ***eigenschappen of gedragingen en hij kan wel zéggen dat hij echt wil veranderen/zijn best doen voor mij.... Mn huidige vriend voelt mij wél echt in alles super aan enzow...maarja... Is het ook oneerlijk tegenover mijn huidige vriend om gewoon nog te denken van 'ik probeer het gewoon nog een maand met hem en daarna zie ik wel verder'...?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 10:53
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
me-myself&anne schreef:

Maar ik weet juist niet of ik nog wel iets met mn ex wíl. Gevoelsmatig wel, maar rationeel gezien heeft hij gewoon echt een heleboel ***eigenschappen of gedragingen en hij kan wel zéggen dat hij echt wil veranderen/zijn best doen voor mij.... Mn huidige vriend voelt mij wél echt in alles super aan enzow...maarja... Is het ook oneerlijk tegenover mijn huidige vriend om gewoon nog te denken van 'ik probeer het gewoon nog een maand met hem en daarna zie ik wel verder'...?
Als je een relatie met je vriend wilt, moet je er ook echt voor gaan. Anders hou je hem aan een lijntje, en dat is niet eerlijk tegenover hem en tegenover jezelf. Ook al is het moeilijk: je moet toch echt een keuze gaan maken, waar je je dan ook echt bij neerlegt. Maar nog een maand doorgaan zo van 'we zien wel hoe het uitpakt', dat lijkt me niet echt verstandig.

Het beste is ook om nu te handelen lijkt mij. Zeg tegen je ex dat je niet meer iets met hem wilt beginnen, omdat je dat gewoon niet zitten of je huidige vriend niet kwijt wilt. En anders moet je het nu zo snel mogelijk uitmaken, want dit maakt je langzamerhand kapot...
Oud 15-06-2002, 11:23
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
me-myself&anne schreef:
Maar ik weet juist niet of ik nog wel iets met mn ex wíl.
Dat betekend dat je ook niet weet of je je nieuwe vriend wilt 'houden'. Dus wees lief tegen hem en 'dump' hem.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 13:17
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Evergreen schreef:
Mee eens.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 15:17
Verwijderd
zet ze gewoon allebei uit je hoofd meid...
je mag je vriend niet aan het lijntje houden en je ex hoef je ook niet terug te nemen als je weet dat het niks wordt.
bespaar je de pijn van een eventuele relatie met je ex.

*blue*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten