Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ze besluit jou toch te willen, laat dr dan maar wat moeite doen en achter JOU aanlopen, dan bewijst het of ze echt wil of niet of je weer aan het lijntje gaat houden..
Zoiets dus van probeer je over haar heen te zetten voor zover het gaat, maak haar duidelijk dat jij verder gaat en dat ze het je maar moet laten weten wat dr keuze is maar dat je niks tussendoor meer wilt horen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kijk om je heen, er zijn ook nog genoeg andere leuke meiden *blijf wel van die van mij af* ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Kende een jongen al een poosje en vond m leuk, hij wilde meer terwijl ik daar nog niet 100% zeker over was, uiteindelijk heb ik ook heel lang lopen twijfelen etc. en toen hij zelf een andere vriendin had merkte ik pas dat ik toch wel meer voor hem voelde dan dat ik in eerste instantie dacht. Ondertussen heeft ie nog steeds met dat meisje en zijn wij gewoon bevriend. Alleen nu vraag ik me af hoe die jongen/ meisje tegen de persoon aankijkt als hij/zij zich er eindelijk overheen heeft gezet en dan die persoon komt aankakken met het nieuws dat hij/ zij je toch wel leuk vind!? Vraag me af hoe dat ervaren wordt..zeker omdat ik hetzelfde heb meegemaakt! Ben benieuwd, greetz! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Het lijkt me het slimste om gewoon afstand van haar te nemen, als je echt wat met je zou willen had ze het allang gedaan, ik vind dat je nu aan het lijntje gehouden wordt, denk maar zo er zijn nog zat andere leuke meisjes, die misschien wel voor je in de rij staan. Succes!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb ongeveer het omgekeerde gehad...meisje was hele tijd gek op mij en ik wist niet wat ik voor dr voelde. Na een maand of 2 heb ik de knoop doorgehakt en zijn we toch wat begonnen. Uiteindelijk 4 maanden verkering gehad en ik ben nog steeds te gek op dr.
Wat ik eigenlijk wil zeggen -> t ís niet echt aan het lijntje houden, grote kans dat het meisje echt niet weet wat ze wil. Maar als ze echt al zo'n tijd zo "vaag" is.. ziet ze denk ik wel wat in je...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wel of niet stoppen _anoniem_ | 24 | 22-08-2008 15:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Dit kunnen we toch niet laten gebeuren? gewoonmax | 18 | 03-10-2006 19:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De euro dumpen en teruggaan naar de oude munt? Severus | 98 | 20-06-2005 16:10 | |
Liefde & Relatie |
Alles of niets Verwijderd | 33 | 24-04-2005 23:22 | |
Liefde & Relatie |
Wil ze wel verder of niet? Stienser | 14 | 22-12-2004 10:24 | |
Software & Hardware |
[Win 2k] BSOD (dumping memory) Hardst33lo | 5 | 10-04-2004 09:44 |