Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2002, 18:30
StenenHart
StenenHart is offline
Ik ben heel gek op een meisje..., maar er is een probleem

zij zegt nu al zown 2 maandendat ze niet weet of ze wil... en ik heb me al een paar X voorgenomen dr uit me hoofd te zetten en iedere keer als dat bijna gelukt is: zoals vandaag weer komt zij met :"ik begin je steeds leuker te vinden"

Dan ben ik dus weer terug bij af/....

houdt ze me gewoon aan het lijntje en moet ik echt niet meer wachten of moet ik juist wel afblijven w88, want welke van de 2 ik ook doe ik blijf me kut voelen......?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2002, 18:50
-Will-
-Will- is offline
Ik was van mening dat je eerst een relatie moest hebben voordat je iemand kon dumpen.

Gewoon afstand nemen, de rest komt vanzelf.
Oud 10-06-2002, 19:00
Verwijderd
Mh... Zo deed ik ook tegen een jongen... Toen ik uiteindelijk besloten had dat ik wel wou, had hij zich over me heengezet. Grr.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 19:28
StenenHart
StenenHart is offline
Citaat:
SixOhFour schreef:
Ik was van mening dat je eerst een relatie moest hebben voordat je iemand kon dumpen.

Gewoon afstand nemen, de rest komt vanzelf.
dumpen is idd geen goeie woordkeuze nee afwachten of uit me hoofd zetten zo is ut iig bedoeld
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 19:33
Razzle
Razzle is offline
Zet haar helemaal uit je hoofd! als ze nog zoiets liefs zegt, moet ze het ook maar bewijzen!
Oud 11-06-2002, 10:28
The Bachelor
The Bachelor is offline
Citaat:
Razzle schreef:
Zet haar helemaal uit je hoofd! als ze nog zoiets liefs zegt, moet ze het ook maar bewijzen!
lijkt me een goede. vraag of het wat kan worden omdat je niet aan het lijntje gehouden wil worden
Oud 11-06-2002, 10:32
Verwijderd
Als ze besluit jou toch te willen, laat dr dan maar wat moeite doen en achter JOU aanlopen, dan bewijst het of ze echt wil of niet of je weer aan het lijntje gaat houden..

Zoiets dus van probeer je over haar heen te zetten voor zover het gaat, maak haar duidelijk dat jij verder gaat en dat ze het je maar moet laten weten wat dr keuze is maar dat je niks tussendoor meer wilt horen..
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 10:36
ikweetwiejeben
ikweetwiejeben is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Als ze besluit jou toch te willen, laat dr dan maar wat moeite doen en achter JOU aanlopen, dan bewijst het of ze echt wil of niet of je weer aan het lijntje gaat houden..

Zoiets dus van probeer je over haar heen te zetten voor zover het gaat, maak haar duidelijk dat jij verder gaat en dat ze het je maar moet laten weten wat dr keuze is maar dat je niks tussendoor meer wilt horen..
helemaal mee eens, heb zelf ook 2maanden achter iemand aangelopen die zei dat ze me wel leuk vond maar nu zijn we gewoon goede vrienden. Ik heb nu een ander en nu wil zij wel maar dan heeft ze dus mooi pech.

Kijk om je heen, er zijn ook nog genoeg andere leuke meiden

*blijf wel van die van mij af*
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 12:45
StenenHart
StenenHart is offline
Citaat:
The Bachelor schreef:

lijkt me een goede. vraag of het wat kan worden omdat je niet aan het lijntje gehouden wil worden
heb ik al zo vaak gevraagd het is iedere keer: "Weet het neit "

en de ene keer "denk ut wel"....... en de volgende keer is het dan weer "weet het niet"
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 20:24
ilsy
ilsy is offline
Citaat:
ikweetwiejeben schreef:

helemaal mee eens, heb zelf ook 2maanden achter iemand aangelopen die zei dat ze me wel leuk vond maar nu zijn we gewoon goede vrienden. Ik heb nu een ander en nu wil zij wel maar dan heeft ze dus mooi pech.

Kijk om je heen, er zijn ook nog genoeg andere leuke meiden

*blijf wel van die van mij af*
Ik heb het zelf ook meegemaakt alleen dan omgekeerd!
Kende een jongen al een poosje en vond m leuk, hij wilde meer terwijl ik daar nog niet 100% zeker over was, uiteindelijk heb ik ook heel lang lopen twijfelen etc. en toen hij zelf een andere vriendin had merkte ik pas dat ik toch wel meer voor hem voelde dan dat ik in eerste instantie dacht. Ondertussen heeft ie nog steeds met dat meisje en zijn wij gewoon bevriend.

Alleen nu vraag ik me af hoe die jongen/ meisje tegen de persoon aankijkt als hij/zij zich er eindelijk overheen heeft gezet en dan die persoon komt aankakken met het nieuws dat hij/ zij je toch wel leuk vind!? Vraag me af hoe dat ervaren wordt..zeker omdat ik hetzelfde heb meegemaakt!

Ben benieuwd, greetz!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 12:26
The Bachelor
The Bachelor is offline
Citaat:
StenenHart schreef:

heb ik al zo vaak gevraagd het is iedere keer: "Weet het neit "

en de ene keer "denk ut wel"....... en de volgende keer is het dan weer "weet het niet"
zeg dan gewoon dat je duidelijkheid wil, dat je niet op haar blijft wachten. dat het dus eigenlijk nu of nooit is. want zo kan je nie leven!
Oud 13-06-2002, 12:40
kanjerik
kanjerik is offline
Het lijkt me het slimste om gewoon afstand van haar te nemen, als je echt wat met je zou willen had ze het allang gedaan, ik vind dat je nu aan het lijntje gehouden wordt, denk maar zo er zijn nog zat andere leuke meisjes, die misschien wel voor je in de rij staan. Succes!
Oud 13-06-2002, 20:12
ilsy
ilsy is offline
Citaat:
ilsy schreef:

Ik heb het zelf ook meegemaakt alleen dan omgekeerd!
Kende een jongen al een poosje en vond m leuk, hij wilde meer terwijl ik daar nog niet 100% zeker over was, uiteindelijk heb ik ook heel lang lopen twijfelen etc. en toen hij zelf een andere vriendin had merkte ik pas dat ik toch wel meer voor hem voelde dan dat ik in eerste instantie dacht. Ondertussen heeft ie nog steeds met dat meisje en zijn wij gewoon bevriend.

Alleen nu vraag ik me af hoe die jongen/ meisje tegen de persoon aankijkt als hij/zij zich er eindelijk overheen heeft gezet en dan die persoon komt aankakken met het nieuws dat hij/ zij je toch wel leuk vind!? Vraag me af hoe dat ervaren wordt..zeker omdat ik hetzelfde heb meegemaakt!

Ben benieuwd, greetz!
Nobody!?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 07:33
Undeclinable
Undeclinable is offline
Ik heb ongeveer het omgekeerde gehad...meisje was hele tijd gek op mij en ik wist niet wat ik voor dr voelde. Na een maand of 2 heb ik de knoop doorgehakt en zijn we toch wat begonnen. Uiteindelijk 4 maanden verkering gehad en ik ben nog steeds te gek op dr.

Wat ik eigenlijk wil zeggen -> t ís niet echt aan het lijntje houden, grote kans dat het meisje echt niet weet wat ze wil. Maar als ze echt al zo'n tijd zo "vaag" is.. ziet ze denk ik wel wat in je...
Reageren

Regels voor berichten