Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Circuit
En de geschiedenis Staat dat er ook op, voor degene die te lui zijn om naar Formula1.com te surfen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als Raikkonen niet dat probleem met zn band had, dan was hij zeker nog heel ver gekomen. Maaja, als... |
![]() |
||
Citaat:
Maar dan heb je natuurlijk wel een andere race ![]()
||
Citaat:
MAar iriteer jij je nietaan zijn instelling die hij dit jaar heeft? Hij denkt echt alleen aan het kampioenschap enrijd daardoor veel te berekenend. Die interviews die hij geeft ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat van die interviews is helemaal waar, alleen nog maar van die politiek uber correcte antwoorden, nooit meer zeggen ze wat in ze opkomt, hetzelfde geld voor de teambazen. Maar niet voor de Minardi teambaas ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als-ie echt niet meer wíl winnen, is dat (en ook al ben ik best wel pro-Alonso) ook wel een beetje een laffe instelling. Maar eigenlijk kan ik me dat niet echt voorstellen. Hij zal het wel willen, maar als-ie eerlijk is ziet-ie nu ook wel dat de McLaren's op dit moment sneller zijn.
||
Citaat:
Zo zei hij ook dat hij ging pushen toen hij hoorde dat Montoya bandenproblemen had... Terwijl hij daarvoor al had moeten pushen om de druk er vol op te zetten. Als hij dat had gedaan had hij de race waarschijnlijk wel gewonnen...
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |