![]() |
|
![]() |
In het kader van een persoonlijk onderzoekje even de volgende vraag
![]() Ik heb zelf de indruk dat hoe vaker je randjesfietst, hoe beter het uiteindelijke orgasme wordt. Elke keer wordt het echter moeilijker en moeilijker om je hoogtepunt tegen te houden, en na een stuk of drie, vier aanlopen geven de meeste meiden het op denk ik. Ik ga regelmatig in opperste concentratie door tot tien, en ik kan bevestigen dat zo'n orgasme werkelijk niet meer van deze wereld is. Ik vraag me echter af of er hier al meiden verder zijn gegaan, en of het dan ook daadwerkelijk NOG beter wordt. Of is het zo dat iedereen eigenlijk stopt als het net leuk begint te worden? ![]() PS: voor wie nog niet zo lang op scholieren.com zit en niet weet wat randjesfietsen is, zie http://www.randjesfietsen.info
|
Het is wel fijn ja, om jezelf een tijdje op dat randje te houden. Maar niet te lang (of eigenlijk niet te vaak naar de rand toewerken en dan weer af laten zwakken), want dan kan ik óf helemaal niet meer komen, óf mijn orgasme komt opeens zo snel en hevig dat ik er niet intens van kan genieten. Dus 10 keer tot het randje en dan steeds weer terug zal ik niet zo snel doen. Vind het fijner om mezelf heel lang op dat randje te houden en mijn partner daar dan in mee te laten gaan zodat we uiteindelijk tegelijk klaar kunnen komen. Of we maken er juist een uitdaging van om mij zo lang mogelijk op het randje te houden en mij dan te laten komen zonder dat hij ook meegaat. Maar dat is dan vaak weer wat moeilijker
![]()
|
Verwijderd
|
Ik moet zeggen dat, als ik daar ook zin in heb, het randjesfietsen tot een redelijk aantal kan opbouwen zegmaar, jij zegt 10, dat red ik ook nog met gemak. (meestal zonder vriend, maar ook wel eens met). Het eindresultaat is dan natuurlijk geweldig, hoewel ik me niet meer zo goed kan herinneren of het nou beter is bij 10 of 12 keer, bij wijze van spreken. Maar inderdaad, na 3 of 4 keer op dat randje gezeten te hebben is het niet echt veel anders, tenminste bij mij niet, dan bij een gewoon orgasme. Ik ga voor de uitersten.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik doe het eigenlijk nooit tot 10 (ben wel ooit tot 7 gekomen)... maar eigenlijk vind ik het dan ook niet meer echt lekker. Een keer of 3/4 keer vind ik het lekker, en ook een beter orgasme, maar daarna vind ik het al te vaak niet meer echt lekker, juist omdat je er zoveel moeite voor hebt moeten doen, en iedere keer moest stoppen op het lekkerste moment. Dus dat is de rede dat ik het daarna dan niet meer echt lekker (maar eerder frustrerend
![]() Mss weinig zelfdiscipline ofzo... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Wat ik me afvraag: komen jullie wel dicht genoeg bij het randje?? Je moet echt het gevoel hebben dat je binnen de milliseconde gaat komen, en dán pas stoppen. Of stoppen als je je baarmoeder voelt 'klaarzetten' voor de eerste orgasmesamentrekking. En dus niet als je het gevoel hebt "ik ga zometeen klaarkomen", want dat is te vroeg en dan is het uiteindelijke orgasme ook zo leuk niet...
||
Citaat:
![]() Soms denk ik wel eens: eigenlijk zou ik nu moeten stoppen! Maar goed... t zit er voor mij niet in ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben voor kwantiteit boven 'kwaliteit' als je het zo kunt noemen. En daarbij, van een echt heftig orgasme val ik in slaap...en ik heb liever dat ik nog wakker genoeg ben om wat na te knuffelen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben lataly gaan proberen met een vibrerend voorwerp, dan gaat randjesfietsen wel makkelijker dan handmatig. Ik bedoel dat ik het dan langer kan volhouden. Ik ben niet gaan tellen hoevaak ik tot het randje ging, maar het is wel meer dan handmatig. Het orgasme is wel veel heftiger dan natuurlijk, maar ik vraag me af of dit nu komt omdat ik dit dingetje gebruik, of omdat het gewoon langer opgebouwd wordt.
Boeit me verder ook niet, het uiteindelijke orgasme is beter. |
![]() |
|
|