Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enterprise is de beste sinds de originele. De rest zuigt met die krappe gaye uniformpjes. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Deze serie is geweldig, boordevol wendingen, actie, humor(!), horror en romantiek(?). De hele serie met steeds weer vebeterende verhaallijnen tot aan het einde tot is een verfrissing, een verademing ten op zichte van het gewoonlijke bagger sci-fi, dat we in Star Trek ( no offence) zien. Wat SG atlantis betreft. Die heb ik nog niet gezien, wel over gelezen. Kwalitatief zal het wel onder SG-1 liggen. Want Teal'c met zijn grappige gezichtsuitdrukkingen en Richard Dean Anderson met zijn hilarische momenten, zijn toch wel een beetje uniek. |
![]() |
||
Citaat:
Daar ben ik het mee eens. De vijand die ze hebben in atlantis vind ik niet echt interessant (mythologie goa'ulds connectie wel ontzettend). Toch kan atlantis nog wel boeiend worden. Sg1 zal bij mij altijd op nr 1 staan trouwens om de redenen die je net noemde. Ze zijn nu de laatste eps van S8 aan et filmen (want ze lopen altijd op achter: vandaar de winterstop). Waarschijnlijk gaat S8 in Canada of Engeland eerder verder (zoals elk jaar), maargoed, das alleen maar mooi want dan verschijnen de downloads eerder ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
eigenlijk zou daar een heel eind het einde van de serie kunnen zijn. ik zal verder niks verklappen ![]() maar ze hebben seizoen 8 toch al af, en zijn bezig met 9, dus er komt nog vanalles ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
De holografische doktor uit Voyager komt erin als een onderzoeker van de NID. Die Vulcan-meid uit Enterprise komt in een aflevering voor als Jaffa-vrouw. En Phlox volgens mij ( of iemand anders). Zo zie je maar weer, zelfs de mensen uit de Star-trek snakken ernaar om een rol in Stargate te vervullen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Show and Tell vinnik wel bruut, althans die moeder dan. 1969 is een gewéldige episode! De humor.. --- episode 12 van S8 (vorige woensdag op SkyOne) was ook erg leuk vond ik.. "The name's Olo.... Hanz... Olo" ![]() ![]()
||
Citaat:
De serie van Stargate vind ik bagger, de film is wel ok.
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 29-12-2004 om 22:39. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Fans van Firefly? KIET | 50 | 30-11-2008 23:48 | |
Films, TV & Radio |
Naar welk televisieprogramma kijk jij het liefst? hasseltboy | 65 | 25-01-2006 16:26 | |
Lifestyle |
Lord of the Rings/Star Wars CharismaticBass | 153 | 14-09-2005 13:06 | |
Films, TV & Radio |
Het grote 'Quote je favoriete tv/film-figuur' topic Mark Almighty | 84 | 29-02-2004 12:05 | |
Films, TV & Radio |
Welke films heb jij thuis op DVD? Talon | 97 | 18-11-2003 20:21 |