Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik neem altijd twee geroosterde bruine boterhammen met appelstroop, en als ik dan nog honger heb (wat meestal wel zo is) nog wat roggebrood met pindakaas (lekker veel vezels eet ik eigenlijk!).
||
![]() |
Citaat:
![]() Beetje overdreven, alsof het niet ontbijten iets te maken heeft met andere dingen van die persoon. |
![]() |
|
Alles is beter dan niets. Bij verzorging heb ik in de eerste geleerd dat zelfs een manderijntje al ontbijt is. We moesten toen allemaal zeggen of en hoe we ontbijten en toen kregen de mensen die niet of bijna nooit ontbijten die preek. Ik trouwens niet, ik eet altijd netjes een boterham en een beker melk. Dus.
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb altijd 's ochtends gewoon ontbeten maar de laatste tijd krijg ik geen brood meer door mijn keel dus ben ik overgestapt op Brinta, dit ben ik nou ook wel weer zat eigelijk dus nou word het nog kiezen tussen Fruitontbijt of cornflakes.
||
Citaat:
![]() ontopic: ik eet altijd brinta fruitvit... hm, alsof dat geen dikke vieze zooi is trouwens.. ![]()
|
Ik ben nu echt confused. Waarom zijn yoghurt met cornflakes ontbijtvervangers? Het is toch gewoon ontbijt?
Ook heb ik 's ochtends geen tijd om echt heel lang te ontbijten. En ik zit dan snel vol, dus na een schaaltje y+c hoef ik niets meer.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik drink s'ochtends altijd een sapje of iets dergelijks, meer krijg ik er gewoon niet in, staat me altijd ontzettend tegen. Ik denk dat ik maar ff aan mn moeder ga vragen of ze dat fruitontbijt voor me wilt halen,..hmmz is cker best wel duur, of niet?
||
Citaat:
's Weekends ga ik wel aan het brood.
||
![]() |
het fijne van brinta is dat je het in 30 seconden op heb, en als je vader het klaar maakt, dan kost onbijten je verder geen tijd. als je dan de avond ervoor douhst, dan kan je tot 10 minuten voor je het huis uit moet uitslapen. Daarom altijd al 17 jaar lang elke doordeweekse ochtend: BRINTAAAAAAAA
p.s. Citaat:
|
Verwijderd
|
als ik niks zou eten zou ik me echt misselijk voelen
sochtends altijd een mok vullen met melk..zet t in de magnetron voor 2 minuutjes..TING! met zeefje hete melk in een bord gieten brinta erin mbv van een garder schepje honing erbij en beetje hagelslag en voila lekker ontbijtje... brood s'ochtends krijg ik echt moeilijk weg |
![]() |
||
Citaat:
Dan gebruik ik daar dus geen verdovende hagelsalg en zeker geen honing bij. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Ontbijt is niet per se brood.
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Brinta is geen ontbijtvervanger, het is gewoon een ontbijt. Brinta is inderdaad wel een broodvervanger, ik neem aan dat je dat bedoelde. En dan is brinta zelfs een uitstekende broodvervanger, want het is basically geroosterd volkorenmeel met melk.
edit: en ik zag ook niet dat het een slechte up was ![]() Laatst gewijzigd op 02-09-2005 om 20:10. |
![]() |
|
Ontbijt is ontbijt, of je dat nou vlak na het wakker worden eet of dat je dat pas om 10 uur nuttigt.
Zolang je maar 3 maaltijden op een dag eet, dan maakt het niet zo heel erg veel uit wanneer je dat doet.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
(verder vind ik niet dat hier een slotje op hoeft, het topic is toch verder in orde, alles ontopic etc ![]()
||
Citaat:
![]() Maar als jij echt geen ontbijt om 8 uur 's morgens weg krijgt (of eerder, als je om 8 uur al op school had moeten zijn), dan kun je het maar beter een tijdje uitstellen, dan dat je het helemaal overslaat. Eten naar binnen wurgen en daar de hele ochtend last aan hebben is ook niet goed. Je moet het minst slechte kiezen. Laten we het daarop houden ![]()
|
![]() |
|
|