Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2005, 15:05
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
zijn er hier mensen die misschien daarover tips hebben of betrouwbare sites? ook waar je boeken zelf aan kunt bieden en die van anderen kunt kopen?

hartelijk dank .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2005, 15:14
Rachel
Rachel is offline
2e hands heb ik nog nooit iets gekocht of verkocht.
En ik heb voor de rest weleens iets bij de Bruna en bol.com gekocht. Oja en ook nog bij een boekenwinkel uit Breda
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 15:31
Verwijderd
Ja, aantal keer gedaan gewoon via Dekker v/d Vegt in Nijmegen, nooit problemen mee gehad.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 18:58
zoemzoem
zoemzoem is offline
Via marktplaats heb ik wel een boeken verkocht en gekocht.
Mijn tip: zorg ervoor dat je de boeken afhaalt als je ze tweedehands koopt. Dan weet je iig hoe ze eruit zien voor je ze koopt.
Via bol.com kun je ook gewoon je boeken kopen, is betrouwbaar.
Ik heb een keer een boek bestelt bij Verwijs, daar moest je ook administratiekosten betalen (2,50, maar toch), en dit was vantevoren niet aangegeven.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 19:06
AlopiA
AlopiA is offline
Ik heb ze besteld via www.vandijk.nl, daar bestel ik ze elk jaar en dat werkt prima. Ik weet alleen niet of je daar ook kunt bestellen als je niet via school besteld.

[edit] komma uit de link gehaald

Laatst gewijzigd op 30-08-2005 om 11:02.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 09:33
Timothy
Timothy is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 29-08-2005 @ 20:06 :
Ik heb ze besteld via www.vandijk.nl, daar bestel ik ze elk jaar en dat werkt prima. Ik weet alleen niet of je daar ook kunt bestellen als je niet via school besteld.
Ja hoor, dat kan ook, bestellen als je niet via school besteld. Je moet dan eerst aangeven dat je dit schooljaar voor de eerste keer besteld, en daarna kun je op een link klikken als je school of plaats niet in het keuzemenu voorkomt. Je komt dan in een scherm waar je boeken kunt zoeken/bestellen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten