Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn exen zijn nog steeds mijn vrienden en als ik ruzie heb met vrienden vind ik dat niet leuk.. Kweet niet hoe dat bij jou zit maar mijn oude vriendjes blijven ook gewoon vrienden van me... xxx sweatbear
||
Verwijderd
|
als ik je zo hoor over vriendjes misschien moet je daar is rust mee nemen!
Citaat:
- laat 't eens even gewoon bij "vrienden" i.p.v. ( zo komt 't op mij over) elke maand weer een ander "vriendje" (met verkering dus.) lijkt me ook erg frustrerend als je ex al snel weer met een ander neemt trouwens, ook al is ze nog een gewone vriend ![]() - probeer zelf es tot rust te komen, alles te ordenen. Laat niet teveel aandacht naar de problemen van je vrienden gaan (= niet hetzelfde als ze in de steek laten..) maar richt je eerst eens tot jezelf. - waarom zet je je vrienden tegen elkaar op? Lijkt me dat jij dan ook niet erg geliefd wordt op een gegeven moment :/ en hier ben 'k 't ook mee eens, "Je gaat over ander halve week lekker op vakantie, de perfecte tijd om even lekker tot rust te komen en lekker te genieten en na te denken. En ik weet zeker dat je dat gaat lukken." Succes ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat moet ik nou doen voor haar? joes | 4 | 21-08-2005 21:35 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nou? Verwijderd | 42 | 19-05-2005 19:33 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nou doen? Verwijderd | 50 | 28-08-2004 16:58 | |