Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ja want je hebt er een lange rust pauze tussen een hele dag bij jou bij turnen in de trunclub is het ook zo nu is het 80 en dan 85 sit-ups met daartussen oefeningen voor de benen en elke keer is het meer dus deze week 90 , 95 en zo bouw je op
||
![]() |
Citaat:
Het is het beste als je gewoon om de dag 200 doet (Niet elke dag dus) en dan moet je eigenlijk doen 1 keer 100 en dan een paar minuten weer 100 en dan een paar minuten wachten en dan maar kijken hoeveel je haalt..
||
![]() |
Citaat:
Als je alleen de buikspieren versterkt, verlies je het balans in je spieren en heb je dus kans op een holle rug.. Leuke van die holle rug is dat je buik dan nog steeds naar voren steekt.. Trouwens versterkende oefeningen zoals sit-ups kun je het beste doen na een lange afstand oefening...bijv : fietsen,hardlopen..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Krachttraining topic Southtown | 125 | 09-02-2008 14:04 |