![]() |
|
Verwijderd
|
Heey,
ik heb een vraagje... ik moet voor school een klein site'je maken, en daarin heb ik een powerpoint presentatie verwerkt.. werk allemaal leuk en aardig.. maar 1 ding erger ik me kapot aan, die zwarte balken.. is er een mogelijk heid dat je die weg kan krijgen (of een andere kleur kan geven) Klik voor een screenie En dan nog een vraag m.b.t. de site en het einde van de presentatie. is er ook een mogelijkheid, dat als de presentatie is afgelopen, dat ie weer terug gaat naar de "home" page. De site is ingedeeld in 3 frames, en de presentatie word met powerpoint in IE geladen. dus de presentatie heeft geen aparte "html" pagina zeg maar. Wie ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Ik zou die powerpointpresentatie omzetten naar een flashpresentatie
(of werken met een javascriptje), want niet iedereen heeft powerpoint. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-08-2005 om 21:01. |
![]() |
||
powerpoint presentatie in flash maken en dan op het einde dit
Citaat:
![]() anders moet je ff je powerpoint presentatie omzetten naar .swf en als je hem dan ff mailt dan zal ik het wel ff voor je fiksen ^^ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en als je het dan sou willen doen.. heel graag ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 31-08-2005 om 18:54. |
![]() |
||
Offtopic:
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 31-08-2005 om 18:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |