Vrijdag 26 augustus 2005, ik werd om ong. 7:30 gewoon normaal wakker en had nergens last van. Ik had voor deze dag een planning gemaakt om in de ochtend met huiswerk (Engels) bezig te gaan. Toen ik bezig was met Engels was ik best moe. Ik had ook naar mijn oom gebeld omdat we vandaag naar Tilburg zouden gaan en niet wisten hoe laat we weer terug zouden zijn. Omdat ik vanavond ook een andere afspraak had, besloot ik om niet mee te gaan. Ik ging weer even verder met Engels en omdat ik een beetje moe was bedacht ik mij om even op bed te gaan liggen. Ik ging even op bed liggen en viel in slaap. Waarschijnlijk toen ik in slaap viel, raakte ik volledig buiten bewustzijn, heb waarschijnlijk geslaapwandeld en dingen omgegooid in mijn kamer en werd verward wakker. Ik was niet alleen verward, maar ook in paniek en bang dat ik dood ging en dat er na de dood nooit meer iets was. Pas na 8 minuten zag ik dat ik in mijn huis was en dat er dingen omver lagen. Nadat ik weer bij bewustzijn was, was ik psychés niet in orde en had veel angstgevoelens. Ik was vooral bang voor wat er na de dood komt. Deze angstige gevoelens bleven een paar dagen, ook nu heb ik ze nog. Ik heb geen idee wat dit voor iets raars was en weet niet wat ik er mee aan moet. Sinds deze gebeurtenis lijkt mijn leven ineens niet normaal meer te zijn en voelt alles heel anders aan.
|