Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2005, 23:33
bdx
bdx is offline
Vrijdag 26 augustus 2005, ik werd om ong. 7:30 gewoon normaal wakker en had nergens last van. Ik had voor deze dag een planning gemaakt om in de ochtend met huiswerk (Engels) bezig te gaan. Toen ik bezig was met Engels was ik best moe. Ik had ook naar mijn oom gebeld omdat we vandaag naar Tilburg zouden gaan en niet wisten hoe laat we weer terug zouden zijn. Omdat ik vanavond ook een andere afspraak had, besloot ik om niet mee te gaan. Ik ging weer even verder met Engels en omdat ik een beetje moe was bedacht ik mij om even op bed te gaan liggen. Ik ging even op bed liggen en viel in slaap. Waarschijnlijk toen ik in slaap viel, raakte ik volledig buiten bewustzijn, heb waarschijnlijk geslaapwandeld en dingen omgegooid in mijn kamer en werd verward wakker. Ik was niet alleen verward, maar ook in paniek en bang dat ik dood ging en dat er na de dood nooit meer iets was. Pas na 8 minuten zag ik dat ik in mijn huis was en dat er dingen omver lagen. Nadat ik weer bij bewustzijn was, was ik psychés niet in orde en had veel angstgevoelens. Ik was vooral bang voor wat er na de dood komt. Deze angstige gevoelens bleven een paar dagen, ook nu heb ik ze nog. Ik heb geen idee wat dit voor iets raars was en weet niet wat ik er mee aan moet. Sinds deze gebeurtenis lijkt mijn leven ineens niet normaal meer te zijn en voelt alles heel anders aan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2005, 00:11
Verwijderd
Kijk het nog een weekje of wat aan.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 09:58
bdx
bdx is offline
Citaat:
wann schreef op 01-09-2005 @ 02:13 :
maar het kan ook zijn bijvoorbeeld dat jij een soort van realisatie gehad hebt in je leven en vaak kost dat wat tijd om er mee om te gaan en er goed over na te denken.
Wat bedoel je met realisatie?
Ik ben verder nooit aan de drugs geweest, rook niet en drink alleen in het weekend (zaterdag) een beetje alcohol (nooit meer dan 3 of 4 biertjes. Verder doe ik aan sport een eet gezond.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 10:20
Verwijderd
Das wel raar ja.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 10:26
Marcade
Marcade is offline
Je hebt nog nooit eerder iets vaags meegemaakt zoals dit? Of over zoiets dergelijks gehoord in je familie? En verder leef je gezond; slaap je goed; eet je goed; doe je eventueel aan sport. Heb je niet teveel aan stress oid?

Als je er echt achteraan wilt gaan zou ik eerst naar de huisarts gaan; simpelweg omdat toegankelijker is. (tenzij je al een psycholoog bezoekt). Misschien met een beetje geluk weet die ongeveer wat er aan de hand was. De huisarts kan je eventueel aanraden toch naar een psycholoog te gaan.

Of je kan ook gewoon aankijken of het eenmalig was.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 11:19
bdx
bdx is offline
Citaat:
Marcade schreef op 01-09-2005 @ 11:26 :
Je hebt nog nooit eerder iets vaags meegemaakt zoals dit? Of over zoiets dergelijks gehoord in je familie? En verder leef je gezond; slaap je goed; eet je goed; doe je eventueel aan sport. Heb je niet teveel aan stress oid?

Als je er echt achteraan wilt gaan zou ik eerst naar de huisarts gaan; simpelweg omdat toegankelijker is. (tenzij je al een psycholoog bezoekt). Misschien met een beetje geluk weet die ongeveer wat er aan de hand was. De huisarts kan je eventueel aanraden toch naar een psycholoog te gaan.

Of je kan ook gewoon aankijken of het eenmalig was.
Ik heb dit één keer eerder meegemaakt in mei 2004; toen had ik veel spanningen en stress, ik had in die tijd ook een auto en daar was ik mee opgelicht. Die auto had ik van een vriend gekocht en hij had mij ook gemanipuleerd. Nu augustus 2005; ik heb nu een eigen woning, veel meer verantwoordelijkheden en maak mij om veel dingen druk. Ik woon nog wel vlak bij mijn ouders (400 meter van hun af). Ik heb ook elke keer dat ik naar vroeger verlang.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 16:35
light fighter
light fighter is offline
dan zal het waarschijnlijk nu ook weer de stress en spanning zijn.

slaapwandelen ontstaat nl door een gebrek aan rust of zoiets... Keb niet allees uitgebreid gelezen ofzo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten