Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In mijn geval was het dat ik te dun was, in ieder geval, dat werd me van alle kanten gezegd, ook van mijn 'partner'. Ik heb er dus uiteindelijk ongeveer 10 kilo aangegeten om gewoon perfect te zijn voor diegene. Zodat die me mooi zou vinden. Ookal vond ik mezelf dunner mooier. Dat maakt je op zo'n moment niet zoveel uit. In haar geval vond ze zichzelf dus waarschijnlijk te dik. En om minder dik te worden moet je afvallen. Maar dat is hoe ik het zie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ze doet ook net of ze er mee is gestopt maar ik zie gewoon dat ze erg afvalt en steeds kleinere maten kleding nodig heeft.. dus samen hulp zoeken zal ze niet mee in stemmen anders was ze wel gestopt denk ik.. ik sta dus eigenlijk machteloos ![]() wanneer zou het echt mis gaan zijn er mensen met ervaring? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb wel ervaring in de zin van dat ik mensen met een eetstoornis ken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ze praten slecht over mijn vriendin Merle1997 | 11 | 25-11-2015 19:25 | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 10 | 30-09-2012 08:20 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Beste vriendin laat me stikken, ik haat mijn leven trustnobody | 1 | 25-09-2012 16:21 | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 1 | 25-09-2012 16:19 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Beste vriendin laat me stikken trustnobody | 1 | 25-09-2012 15:33 | |
Liefde & Relatie |
vriendin geslagen en haar beste vriendin zwanger gemaakt Jij-Jij | 123 | 30-06-2003 14:15 |