Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hmz, mja... het liefst zou ik morgen 20 euro besparen en dus met mn ov gaan reizen... Maar ik ben echt bang dat ik dan gesnapt wordt ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
@TS: je hebt dan gewoon iemand gehad die niet goed oplette op de kaart. Die zijn er zat. Maar ik heb ook al een aantal keer gehad dat een conducteur of buschauffeur wél goed keek. Ook heb ik wel eens controles gehad, waarbij je je OV echt uit je portemonnee moest halen om hem te laten checken.
||
Citaat:
Toen gingen ze hem "scannen" met een lampje o.i.d. {overigens was dat alleen maar bij mij, maar oke, haha ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Per 1 oktober: kaartverkoop in de trein stopt Treinreizigers zonder geldig kaartje krijgen vanaf 1 oktober te maken met dezelfde regels als in het overige openbaar vervoer: wie zonder geldig treinkaartje reist, betaalt voortaan bovenop de ritprijs de wettelijke boete van 35 euro. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Die jongen boven mij zei dit: in de trein is het nu 35 euro boete extra, dus het risico niet echt waard Hij bedoelde {denk ik} dat dat ook is als je een fout kaartje had {of bijv. een ongeldige OV}, maar dat is niet zo, dat is alleen als je geen kaartje hebt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(anders zou iedereen een kaartje van vorige week in zn portemonnee laten zitten)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tja, zo kun je nog veel fratsen uithalen, maar in dit geval zou ik gewoon voor deze dag ff een gewoon treinkaartje kopen. Officieel mag het gewoon niet. Niet dat alle conducteurs hier iets van zeggen, maja ik zou maar geen risico nemen als ik de TS was.
||
Citaat:
Iig wel handig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het wel raar dat ze er hier niet op letten. Op het station Antwerpen-Berchem was er altijd ingangscontrole en dan controleerden ze zowel Belgische als Nederlandse kaartjes en gingen ze je OV echt lettertje voor lettertje lezen zowat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() En de meeste uit m,n klas gebruiken hem ook al, ook nog niks van gezgegd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
OT: Ik heb zelf bijna 3 maanden rondgelopen met mijn OV van 2004, in al die tijd slechts 1 conducteur geweest die het zag... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
DUO vraagje! sanasoufi | 1 | 18-06-2011 18:26 | |
Verkeer & Vervoer |
studenten ov-chipkaart gebruiken als persoonlijke ov-chipkaart Koekje | 5 | 25-02-2010 11:25 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquete OV-chipkaart Verwijderd | 11 | 02-03-2008 10:57 | |
Studeren |
Vraagjes OV-jaarkaart. Limburgsegast | 6 | 15-09-2006 19:19 | |
Algemene schoolzaken |
een nieuwe vraag over de ov. boe-1986 | 2 | 24-03-2005 20:42 |