![]() |
||
Citaat:
ik zou toch nog liever die dokter kiezen, maar das mijn keus. en als het gewoon smegma is, en je zegt dat je je niet minder vaak wast dan anders, zou ik zeggen: ga je dan in het vervolg gewoon altijd vaker wassen, want dan heb je net je eigen antwoord gegeven op je vraag. en dat je er beiden last van kan hebben de volgende dag na een x wat langer doorfucken, dat kan gebeuren hoor ![]() daar hoef je niet meteen iets aan over te houden meteen. maar mocht je het wel krijgen, dan ook daarvoor geldt dan bovenstaande als je daardoor smegma krijgt.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Meiden zijn daar makkelijker in volgens mij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar voor zowel mannen als vrouwen geldt: niet zeiken, even naar de dokter gaan is beter dan met de gevolgen van het verwaarlozen rond te lopen.
||
Citaat:
Als het niet weggaat kan je altijd nog even langs de huisarts gaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ('t Is nooit leuk, en 't is nooit fijn, en 't is altijd een beetje naar en raar. Maar 't doel is goed en dat is het enige dat telt. Ik heb zelf het idee dat jongens makkelijker zijn in dat soort dingen dan meisjes, bij meisjes komt er vaak meer bij kijken en daarnaast zijn meisjes over het algemeen preutser dan jongens, denk ik... Maar dan nog. ) @TS: even naar de dokter, tandjes op elkaar, en dan weet je daarna wat je hebt en wat je eraan moet doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En hier lopen ook geneeskunde-studenten rond en die zeggen het nog niet eens met zekerheid. Heb je bijzondere gaven ofzo, kijk je door z'n beeldscherm heen? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast is het slijm op de eikel én jeuk een symptoom van véél soa's, dat komt omdat de eikel geirriteerd raakt. Smegma kan ook best een infectie veroorzaken; zodra 't gaat jeuken en naar gaat ruiken, kom je er niet van af met een beetje beter wassen onder de douche. Een zalfje helpt veel sneller en beter. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en nee je komt niet over als een arts. en ja als hij er nog steeds last van had gehad had hij naar een arts gemoeten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Een schimmelinfectie is geen soa. Alhoewel het wel een aandoening is die je seksueel kan overdragen.. Voor meisjes kan het trouwens veel vervelender zijn, zoiets.
Citaat:
|
|