Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2005, 16:48
GozerT
GozerT is offline
hallo,
zit met een vaag probleem... als ik mn voorhuid gewoon terug trek zit daar onder een soort wittig slijm, het is pas sinds een week ofzo, in het begin toen ik t kreeg jeukte het... wat kan dit zijn, mn vriendin weet t nog niet en durf t ook niet te zeggen, (zijn wel gewoon sexueel actief maar ze is nu even n tijdje weg)
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 16:58
Verwijderd
Ik weet niet wat het kan zijn en ik ga denk ik toch het advies geven dat je niet wilt horen; maar ik zou naar de dokter gaan.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 17:30
juno
juno is offline
Kan een schimmelinfectie zijn. Dokter, die kijkt even, schrijft een zalfje voor. Over.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 17:33
Verwijderd
als het een schimmelinfectie is kan het wel zijn dat je al je vriendin hebt besmet voordat je zelf symptomen hebt. Dan moet zij ook dat zalfje gebruiken, anders besmet zij jou weer en dan blijf je aan de gang. Voor een schimmelinfectie hoef je je niet te schamen, je kunt dat op allerlei manieren krijgen (en hoe dan ook moet je je nergens over schamen tegenover je vriendin, maargoed).
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 18:00
Verwijderd
Of je moet je piem0l vaker wassen
Zitten namelijk talg klieren die talg afscheiden, misschien dat je dat ziet?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 18:44
Boychatten
Boychatten is offline
je moet gewoon je pikkie wat vaker wassen.... Heeft elke jongen
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 20:44
vampire_esje
vampire_esje is offline
smegma....

Vampire_esje
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 21:11
Mango_Fresh
Mango_Fresh is offline
Heb ik ook weleens gehad. Dan heb je je waarschijnlijk teveel gerukt en te weinig/niet goed genoeg je pik schoongemaakt. Het zou kunnen he, ik kan het weten
Oud 15-08-2005, 21:24
AngelLena
AngelLena is offline
L&g
Oud 15-08-2005, 21:27
GozerT
GozerT is offline
ja en wat heb je er tegen gedaan dan want heb geen zin in de dokter ... en over dat wassen, ik was me niet minder dan anders heb wel een x erg lang met mn vriendin liggen neuken, volgende dag allebei last van
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 23:31
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
smegma of soa?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 02:33
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
GozerT schreef op 15-08-2005 @ 22:27 :
ja en wat heb je er tegen gedaan dan want heb geen zin in de dokter ... en over dat wassen, ik was me niet minder dan anders heb wel een x erg lang met mn vriendin liggen neuken, volgende dag allebei last van
als het een soa is en je geen zin heb in de dokter, vraag ik nu aan jou: heb je dan wel zin in de gevolgen van een soa?
ik zou toch nog liever die dokter kiezen, maar das mijn keus.

en als het gewoon smegma is, en je zegt dat je je niet minder vaak wast dan anders, zou ik zeggen: ga je dan in het vervolg gewoon altijd vaker wassen, want dan heb je net je eigen antwoord gegeven op je vraag.

en dat je er beiden last van kan hebben de volgende dag na een x wat langer doorfucken, dat kan gebeuren hoor
daar hoef je niet meteen iets aan over te houden meteen.
maar mocht je het wel krijgen, dan ook daarvoor geldt dan bovenstaande als je daardoor smegma krijgt.
Oud 16-08-2005, 14:03
GozerT
GozerT is offline
gaat de doc dan ook naar je leuter kijken cker of zou die je ook geloven als je het gewoon zou zeggen
kan het ook nog n soa zijn dan dat slijm?
ik kijk het zowiezo nog ff n week aan en maak t 2x per dag schoon ofzo, hopelijk ga t helpen...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 14:05
Verwijderd
Ja, die arts zal dat dan wel even willen zien. Maar wat boeit het nou of er een arts naar je penis kijkt? hij zal er heus niet geil van worden hoor, 't is zijn werk.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 14:08
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Boychatten schreef op 15-08-2005 @ 19:44 :
je moet gewoon je pikkie wat vaker wassen.... Heeft elke jongen
nou dan moet jij je pikkie ook wat vaker wassen, want ik heb er nog nooit last van gehad
Oud 16-08-2005, 14:40
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Sarah schreef op 16-08-2005 @ 15:05 :
Ja, die arts zal dat dan wel even willen zien. Maar wat boeit het nou of er een arts naar je penis kijkt? hij zal er heus niet geil van worden hoor, 't is zijn werk.
Ik zou het ook niet leuk vinden, dat is gewoon een erg persoonlijk iets
Meiden zijn daar makkelijker in volgens mij
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 15:02
Verwijderd
nee, het is ook niet de bedoeling dat je het léuk vindt. Je gaat naar een arts om beter te worden, niet om plezier te hebben. Het lijkt mij ook niet leuk (hee, als meisje moet je dan ook nog met je benen gespreid en je broek uit op zo'n tafel gaan liggen he, in plaats van dat je alleen je gulp even open ritst), maar zo'n ramp kan het echt niet zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 15:03
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
MTpower schreef op 16-08-2005 @ 15:40 :
Ach, 't is nou niet echt alsof meiden graag met hun benen wijd bij de dokter liggen hoor.

Maar voor zowel mannen als vrouwen geldt: niet zeiken, even naar de dokter gaan is beter dan met de gevolgen van het verwaarlozen rond te lopen.
Oud 16-08-2005, 15:32
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
grl schreef op 16-08-2005 @ 16:03 :
Maar voor zowel mannen als vrouwen geldt: niet zeiken, even naar de dokter gaan is beter dan met de gevolgen van het verwaarlozen rond te lopen.
Dat is waar, maar in dit geval zou ik gewoon even goed wassen een aantal dagen, het lijkt mij iig geen soa.

Als het niet weggaat kan je altijd nog even langs de huisarts gaan
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 15:54
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 16-08-2005 @ 15:40 :
Ik vind het heerlijk om lekker m'n benen wijd te doen bij de dokter en ik geniet echt enorm wanneer hij kijkt naar mijn mogelijke soa. Zo enorm leuk vind ik dat

('t Is nooit leuk, en 't is nooit fijn, en 't is altijd een beetje naar en raar. Maar 't doel is goed en dat is het enige dat telt. Ik heb zelf het idee dat jongens makkelijker zijn in dat soort dingen dan meisjes, bij meisjes komt er vaak meer bij kijken en daarnaast zijn meisjes over het algemeen preutser dan jongens, denk ik... Maar dan nog. )

@TS: even naar de dokter, tandjes op elkaar, en dan weet je daarna wat je hebt en wat je eraan moet doen
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 16:15
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
MTpower schreef op 16-08-2005 @ 16:32 :
Dat is waar, maar in dit geval zou ik gewoon even goed wassen een aantal dagen, het lijkt mij iig geen soa.

Als het niet weggaat kan je altijd nog even langs de huisarts gaan
Ja, ik zou ook gewoon eens even een paar dagen gewoon goed schoonhouden. Maar jeuken is meestal geen goed teken. En een schimmelinfectie is nou niet echt heel erg interessant of zo. 't Is inderdaad een kwestie van een zalfje smeren en 't is weg.
Oud 16-08-2005, 18:17
juno
juno is offline
Zalfje is ook zonder recept bij de apotheek te koop. Het heet miconazol en kost 5 euro. als het helpt, was het een schimmelinfectie. Helpt het niet, dan ga je over twee weken alsnog naar de dokter. Het zalfje is verder onschadelijk.

Eh, newsflash: de dokter heeft zelf ook een piemel.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 18:19
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
juno schreef op 16-08-2005 @ 19:17 :
Eh, newsflash: de dokter heeft zelf ook een piemel.
Ik heb een vrouw als huisarts, zou die een piemel hebben?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 21:04
XQseMe2
XQseMe2 is offline
in dat geval kent ze 'm wel van haar echtgenoot
want zoveel verschil zit er niet in hoor, in die dingen.
zien er almaal hetzelfde uit. als je er 1 gezien heb, weet je het wel
Oud 16-08-2005, 22:28
juno
juno is offline
Ik heb toch nog nooit twee precies dezelfden gezien.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 09:01
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 16-08-2005 @ 23:28 :
Ik heb er zat gezien die vrijwel identiek waren.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 09:47
Periodiek
Periodiek is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 17-08-2005 @ 10:01 :
Ik heb er zat gezien die vrijwel identiek waren.
Citaat:
juno schreef op 16-08-2005 @ 23:28 :
Oud 17-08-2005, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Periodiek schreef op 17-08-2005 @ 10:47 :
Dat kan iets over juno en mij zeggen natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 19:17
Pilot01
Pilot01 is offline
Uuh ja uit jouw info kan ik bijna met 100% zekerheid zeggen dat dat witte slijmerige spul smegma is; heb 4 jaar biologie achter de rug dus weet wel wat 't is, 'symptomen' en gevolgen...
Je hebt je penis (eikel) inderdaad niet goed gewassen kerel ..naja kan iedereen wel 's overkomen, maar 't jeukt wel en 't kan gaan ontsteken als je d'r niks aan doet.
Gewoon tijdens het douchen ('t is te hopen dat je dat meerdere malen per week doet), de voorhuid terug trekken en water erover heen laten lopen, dat is het beste. GEEN ZEEP; dat gaat dus weer makkelijk ontsteken.

suc6 d'rmee
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 20:20
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Pilot01 schreef op 17-08-2005 @ 20:17 :
Uuh ja uit jouw info kan ik bijna met 100% zekerheid zeggen dat dat witte slijmerige spul smegma is; heb 4 jaar biologie achter de rug dus weet wel wat 't is, 'symptomen' en gevolgen...
Uhuh, want jij bent zijn arts en hebt zijn penis gezien, he?
Oud 17-08-2005, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Periodiek schreef op 17-08-2005 @ 10:47 :
juno heeft er nog maar één gezien.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 21:41
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Pilot01 schreef op 17-08-2005 @ 20:17 :
Goh, ik heb ookal 4 jaar biologie, maar ik weet het niet zeker.
En hier lopen ook geneeskunde-studenten rond en die zeggen het nog niet eens met zekerheid. Heb je bijzondere gaven ofzo, kijk je door z'n beeldscherm heen?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 11:16
Pilot01
Pilot01 is offline
Uuh op de eerste plaats heb jij nieteens 'n penis (als 't goed is) dus bemoei je d'r ook niet mee. Als een geneeskundestudent het niet met me eens is zie ik het wel en kan ik hem/haar natuurlijk niet tegenspreken, dat snap ik ook wel.

Ik zei dit ook om onnodige onrust te voorkomen; jullie komen al direct aan met soa's enz. > ik ken geen een soa waarbij wit slijmachtig spul, dat jeukt en op de eikel voorkomt, een kenmerk/symptoom van is.

Maarja, als hij voor de zekerheid toch naar de dokter wil gaan, moet hij dat vooral doen en zich zeker niets van mijn bericht aantrekken, want ik ben inderdaad geen arts of zoiets en zo wil ik me ook niet voordoen (al komt het misschien zo over).
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Pilot01 schreef op 18-08-2005 @ 12:16 :
Uuh op de eerste plaats heb jij nieteens 'n penis (als 't goed is) dus bemoei je d'r ook niet mee. Als een geneeskundestudent het niet met me eens is zie ik het wel en kan ik hem/haar natuurlijk niet tegenspreken, dat snap ik ook wel.

Ik zei dit ook om onnodige onrust te voorkomen; jullie komen al direct aan met soa's enz. > ik ken geen een soa waarbij wit slijmachtig spul, dat jeukt en op de eikel voorkomt, een kenmerk/symptoom van is.

Maarja, als hij voor de zekerheid toch naar de dokter wil gaan, moet hij dat vooral doen en zich zeker niets van mijn bericht aantrekken, want ik ben inderdaad geen arts of zoiets en zo wil ik me ook niet voordoen (al komt het misschien zo over).
Sarah is een geneeskunde studente en vindt dat hij naar de dokter moet.

Daarnaast is het slijm op de eikel én jeuk een symptoom van véél soa's, dat komt omdat de eikel geirriteerd raakt. Smegma kan ook best een infectie veroorzaken; zodra 't gaat jeuken en naar gaat ruiken, kom je er niet van af met een beetje beter wassen onder de douche. Een zalfje helpt veel sneller en beter.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 22:23
GozerT
GozerT is offline
sjoow, smeken naar antwoord hoef ik hier iig niet
maja, volgens mij gaat t alweer stuk beter... jeukt zowiezo niet meer en zit ook telkens weinig van dat smegma (wat een naam ) op...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 09:16
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
*Zucht*
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 10:06
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:

klote voor je als jij met een soa naar een vrouwelijke arts moet zeg.... "sorry meneer ik heb geen penis dus ik bemoei me er niet mee".

en nee je komt niet over als een arts.
en ja als hij er nog steeds last van had gehad had hij naar een arts gemoeten.
Oud 02-09-2005, 08:58
Verwijderd
Citaat:
Kapt. Roodbaard schreef op 15-08-2005 @ 19:00 :
Of je moet je piem0l vaker wassen
Zitten namelijk talg klieren die talg afscheiden, misschien dat je dat ziet?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 10:53
Simon
Simon is offline
Een schimmelinfectie is geen soa. Alhoewel het wel een aandoening is die je seksueel kan overdragen.. Voor meisjes kan het trouwens veel vervelender zijn, zoiets.

Citaat:
Big Brother schreef op 16-08-2005 @ 15:08 :
nou dan moet jij je pikkie ook wat vaker wassen, want ik heb er nog nooit last van gehad
Dit is wel een beetje een redenering waarvan je zegt van, nou, mwa, ik zou er wel wat goede argumenten tegenin kunnen brengen..

Regels voor berichten