Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
die is gevat! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen op deze manier niet geloven valt ook onder decadentie, trouwens. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
- je mocht me niet of - je was lui op de momenten dat ik gedichten had gepost of - iets anders, namelijk..? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Limaon, waarom zou ik je niet mogen, voordat ik überhaupt iets van je vernomen had? Het valt me wel van je tegen dat je maar twee opties hebt kunnen verzinnen, op 'iets anders' na. Probeer je eens in mij te verplaatsen en te bedenken wat er gebeurd zou kunnen zijn? Er zijn minstens 100 opties. Ik wil er 50 zien. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Wat zijn we allemaal weer vreselijk wijs zeg, en wat een hoop gedoe in een topic waar dat niet eens hoort, willen we mensen wegjagen of zo?
(en ja, ik hang de bemoeial uit, maar dit lijkt meer een gesprek tussen mensen over het hoofd heen van degene die het topic toch gestart heeft). @ Cherry: Het ziet er sowieso al verzorgder uit als niet elke regel met een hoofdletter begint, en als er inderdaad geen spelfouten inzitten. Verder zou het soms misschien wat beter lopen als je wat zinnen anders formuleerde (ik heb het geprobeerd, tussen haakjes). Even kijk ik terug, terug naar het verleden. Het verleden van ons beiden, waar jij me zo liet lijden. (waarin jij me zo liet lijden) Je verraadt, je liegt, bezorgt verdriet, je bedriegt, maar toegeven doe je niet. ( Ik ben nu wie ik ben, jij [/B]bent[/B], jij bent nu wie jij bent. (en jij wie jij nu bent) Ik hoop zo dat je verandert, (Ik hoop dat je verandert) want je echte jij, is nog onbekend. Je liegt en bedriegt tot de weg terug verdwijnt, In jouw leven is er geen "ik", geen lieve en geen lomperik, in jouw leven is (die) "ik": "(degene die) ik wil zijn". Ik denk aan jou en bal mijn vuisten, ik wil je toewensen helse pijn Opeens schiet me toch iets te binnen dat ik niet zoals jij wil zijn. Ik weet niet of het nou echt geholpen heeft ![]() Zoals Porcelain zegt, het kan beter, maar ook slechter, en als je eens wat nieuwe dingen uitprobeert, ben ik wel benieuwd naar het resultaat. En als laatste, als je een gedicht echt alleen maar schrijft om je hart even te luchten over iets, zonder dat je commentaar wilt op de inhoud, is daar een apart topic voor op het Psychologieforum: Het grote gedichtentopic #5 |
![]() |
||
Citaat:
Stop het circusgedoe, haal de façade weg en zeg wat je zeggen wilt; beargumenteer het grondig, en niet met sentimele voorbeelden. En dit geld voor iedereen hier eigenlijk: sta open voor de mening van de ander, luister goed, veroordeel iemand niet zomaar en begin helemaal niet aan vooroordelen, onnodig afkraken van bepaalde (bv ![]() Love & Peace! ![]()
Toch? Laatst gewijzigd op 02-09-2005 om 14:04. |
![]() |
||
Citaat:
Toch? Laatst gewijzigd op 02-09-2005 om 13:45. |
![]() |
||
Citaat:
Overdreven Energieke Nietsnut Schaap-Analfabete Nietsnut Uizuigende Sukkel en verzin dr zo nog maar een paar
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zal speciaal voor jou een dezer dagen een gedicht schrijven voor je, waarin duidelijk gemaakt wordt hoe decadent degene is die anderen op zijn zenuwen laat werken. Met vriendelijke groet, James |
![]() |
||
Citaat:
*gaap* jij vindt jezelf heel wat, of niet soms ?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[gedicht] iemand zoals jij... Ambeon | 14 | 07-02-2007 08:54 | |
Liefde & Relatie |
Welke verwachtingen heb jij van een relatie? Verwijderd | 19 | 12-07-2005 19:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Zoals jij, en zij Lalala1111 | 3 | 14-03-2005 18:20 | |
Lifestyle |
hoe zwaar til jij aan kledingvoorschriften e.d? Susanne | 19 | 18-09-2004 15:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Iemand zoals jij. DaFrostyOne | 2 | 24-09-2003 14:39 | |
ARTistiek |
Hoeveel dieren heb jij al vermoord? Verwijderd | 30 | 09-04-2002 19:27 |