Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2005, 14:36
buffoon
buffoon is offline
Hej mensen,

Ik sta op de wachtlijst voor een theaterclub bij ons in de buurt. Het lijkt me echt heel gaaf om daar op te zitten. Maar mijn vriendinnen die er al opzitten vertellen me dingen die daar gebeuren die gewoon niet gezellig zijn...
De regiseur zit iedereen af te zeiken en het is heel erg onprofessioneel, de opdrachten worden niet uitgelegd enz.

Wat kan ik nu het beste doen, gewoon wachten tot ik aan de beurt ben of me bij een andere club inschrijven?

Groetjes,
Sharon
Oud 14-09-2005, 16:48
Uice
Uice is offline
Ik zou zeggen, schrijf je gewoon voor de zekerheid ook ergens anders in, afzeggen kan altijd.
Oud 14-09-2005, 17:12
Verwijderd
Het zal ook wel niet zó'n slechte theaterclub zijn als er een wachtlijst is. Die is er waarschijnlijk niet voor niets..
Ik zou het gewoon proberen, dan ondervind je zelf wel hoe het daar is. Maar je moet er niet met vooroordelen naartoe gaan, natuurlijk.
Oud 20-09-2005, 15:28
phink
phink is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 14-09-2005 @ 18:12 :
Het zal ook wel niet zó'n slechte theaterclub zijn als er een wachtlijst is. Die is er waarschijnlijk niet voor niets..
Ik zou het gewoon proberen, dan ondervind je zelf wel hoe het daar is. Maar je moet er niet met vooroordelen naartoe gaan, natuurlijk.
Die wachtlijst is er dus omdat het van de buiten kant zo gezellig lijkt
Oud 20-09-2005, 18:29
Balance
Balance is offline
Citaat:
phink schreef op 20-09-2005 @ 16:28 :
Die wachtlijst is er dus omdat het van de buiten kant zo gezellig lijkt
Jaja, en terwijl iedereen het er helemaal niet leuk vindt blijft men toch gewoon bij die club?

Vraag je vriendinnen ook eens wat hij dan doet. Zo kan ik me voorstellen dat een regisseur boos wordt op het moment dat zij zitten te kletsen tijdens het repeteren.
En opdrachten hoeven niet altijd uitgelegd te worden; soms is het juist leuk om te zien hoe mensen er zónder uitleg mee aan de slag gaan.

Dus vraag wat meer verduidelijking zodat je een beter beeld krijgt van wat hij dan doet en waarom.

Eventueel kun je ook vragen of je niet een keertje mag komen kijken.

Regels voor berichten