![]() |
|
Ik vond dit op Internet:
Behandeling De veelgebruikte reinigende shampoos maken het haar en de hoofdhuid goed schoon, maar vaak ook droog zodat de schilfering juist verergert. Het gebruik van shampoos of zalfjes die zwavel, salicylzuur, seleniumsulfide, teer of zinkpyrithion bevatten, kan roos verhelpen. Aanbevolen wordt hiermee dagelijks het haar te wassen en goed uit te spoelen. Bij hardnekkige roos kunt u ook shampoo met ketoconazol (een schimmelbestrijdend middel) gebruiken. Breng het middel op de natte hoofdhuid aan en laat het tien minuten tot een half uur intrekken. Herhaal dit ten minste twee tot drie keer per week. Wanneer de schilfers verdwenen zijn, kan het nodig zijn ketoconazol wekelijks te blijven gebruiken om te voorkomen dat de aandoening terugkomt. roos Ik weet niet precies welke middeltjes zwavel, salicylzuur, seleniumsulfide, teer, zinkpyrithion of ketoconazol bevatten, maar ik denk dat je dat het beste bij de apotheek kunt vragen of des noods aan de huisarts. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
oeww wat een ranzige verhaaltjes allemaal daarboven whaaaaaaaa |
![]() |
||
Offtopic:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb ook last gehad van roos dacht ik altijd, maar dit bleek eigenlijk schilfertjes te zijn. Ik had het alleen op mijn hoofdhuid en ik heb echt heeel veel middeltjes geprobeerd. Van anti-roos shampoo werd het alleen maar erger. Via onze kapper heb ik nu Biojoba (info en site)
en dit werkt echt heel goed. In het begin met wassen wordt het even wat meer, maar daarna verdwijnt het. Het ruikt ook lekker en je hebt er ook conditioner van. Het is wel prijzig. Groetjes Lindaaaa |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Klik voor verkooppunten van Dermolin shampoo (postcode invoeren).
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |