Het is nu ongeveer een maand uit met mijn vriendje waar ik bijna 2.5 jaar iets mee heb gehad. Ik had het uitgemaakt omdat ik niet meer het gevoel van verliefdheid had, ik had geen zin meer om hem te zien, ik vond het nogal saai, we ondernamen nooit echt iets. En hij was afhankelijk van mij, hij deed nooit meer iets met zijn vrienden en hierdoor kreeg ik een beetje een benauwd gevoel. Nou de eerste weken nadat ik het uitgemaakt had ik af en toe wel even dat ik eraan twijfelde maar nu heb ik dat al echt 4 dagen lang.
En ik zit nu ook heel de tijd te dubben van ja, hij heeft nu een sociaal dat is een van de dingen die hij toen niet had en waarom ik het uitmaakte. Zou ik hem nu dan niet leuker vinden, zou ik er nu dan niet weer meer verliefd op kunnen worden? Maar ik weet niet wat ik hiermee aan moet, is dit wel eerlijk om te zeggen, zo was hij toch niet bij mij enz, en het hebben van een sociaal leven is toch niet iets waar je verliefder door kunt worden?
Ik weet gewoon echt niet meer wat ik voel en wat ik moet doen, ik maak er mezelf helemaal gek mee. Telkens moet ik hem voor de geest halen en dan kijken wat ik bij dat beeld en die gedachte voel.
Ik hoop dat jullie me misschien een beetje kunnen helpen, met wat ik moet doen en hoe ik dit gevoel minder erg kan maken.. want als ik even niets te doen heb dan komt hij weer in mijn gedachte en word ik gedwongen aan hem te denken(het lukt gewoon niet om niet aan hem te denken).
Iig bedankt!
|