Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2005, 17:20
Anijs
Anijs is offline
Het is nu ongeveer een maand uit met mijn vriendje waar ik bijna 2.5 jaar iets mee heb gehad. Ik had het uitgemaakt omdat ik niet meer het gevoel van verliefdheid had, ik had geen zin meer om hem te zien, ik vond het nogal saai, we ondernamen nooit echt iets. En hij was afhankelijk van mij, hij deed nooit meer iets met zijn vrienden en hierdoor kreeg ik een beetje een benauwd gevoel. Nou de eerste weken nadat ik het uitgemaakt had ik af en toe wel even dat ik eraan twijfelde maar nu heb ik dat al echt 4 dagen lang.

En ik zit nu ook heel de tijd te dubben van ja, hij heeft nu een sociaal dat is een van de dingen die hij toen niet had en waarom ik het uitmaakte. Zou ik hem nu dan niet leuker vinden, zou ik er nu dan niet weer meer verliefd op kunnen worden? Maar ik weet niet wat ik hiermee aan moet, is dit wel eerlijk om te zeggen, zo was hij toch niet bij mij enz, en het hebben van een sociaal leven is toch niet iets waar je verliefder door kunt worden?

Ik weet gewoon echt niet meer wat ik voel en wat ik moet doen, ik maak er mezelf helemaal gek mee. Telkens moet ik hem voor de geest halen en dan kijken wat ik bij dat beeld en die gedachte voel.

Ik hoop dat jullie me misschien een beetje kunnen helpen, met wat ik moet doen en hoe ik dit gevoel minder erg kan maken.. want als ik even niets te doen heb dan komt hij weer in mijn gedachte en word ik gedwongen aan hem te denken(het lukt gewoon niet om niet aan hem te denken).

Iig bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2005, 17:50
XQseMe2
XQseMe2 is offline
praat er met hem over.

het feit dat hij nu een "sociaal leven"heeft betekend misschien alleen maar dat hij zich rot voelt dat het nu uit is met zn vriendin en dat hij afleiding elders zoekt.
wie weet...?

ik zou gewoon zeggen, leg het hem voor, vertel / leg uit hoe jij je nu voelt, praat met hem over de reden waarom je het überhaupt hebt uitgemaakt en zie waar het toe leidt.

sterkte ermee
Oud 04-09-2005, 10:11
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Je zou er met hem over kunnen hebben waarom hij nu wel een sociaal leven heeft en eerst niet. Wel moet je ook bedenken als jullie weer een relatie krijgen dat jullie zo weer in het oude patroon kunnen vallen.
Oud 04-09-2005, 10:55
WolterB
WolterB is offline
Ik zou aan hem vragen wat hem tijden jullie relatie belette om een sociaal leven te hebben. Als dat duidelijk is, zou er mss wel wat kunnen veranderen waardoor het weer goed kan komen (of natuurlijk niet), maar zo krijg je iig meer duidelijkheid daarover.
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten