Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Nou ja, ik heb er verder nog niks van gezien, maar er is tot nu toe niks dat ook maar een beetje mijn interesse trekt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Sinds dit topic specifiek over Talpa's reclames gaat; vind je de reclames bij Talpa erger dan bij andere commerciële zenders? Want Talpa heeft, naar mijn gevoel, nogmaals, een stuk kortere reclames dan andere commerciële zenders. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ik vind talpa een leuke zender, niet alles is even leuk maar dat vind ik bij andere zenders ook niet
||
Citaat:
Schijtziek wordt ik van die reclames daarom kijk ik bijna nooit meer tv ( behalve het nieuws etc), Films kijk ik op dvd. Vroegah had je gewoon alleen reclame na of voor een programma, nu onderbreken ze zelfs zowat een reclame spotje, om een ander reclame spotje uit te zenden. En zelfs tussen de samengevatte voetbal wedstrijden zenden ze reclame uit. Talpha ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Talpa zelf is 3 keer kut met peren. Er is niks orgineels op. Alles is al een keer gedaan, alleen presenteren ze het alsof het om iets nieuws gaat. Het zijn allemaal SBS- of Tros-achtige programma's en daar zit ik niet echt op te wachten. Programma's als 'Thuis' of 'NSE' zijn op RTL al legio te zien, 'In de huid van' is gewoon een Soundmixshow-ripoff. 'Big brother' was de eerste keer al ruk, laat staan nu een 5e editie. Wie wil er nou kijken naar de twee uitgerangeerde nichten Gordon en Joling? Voetbal interesseert me niet. 'Lieve lust' komt neer op alleen maar praten over sex en het is niet grappig. Wie wil er na 5 jaar nog steeds 'Expeditie Robinson' zien? Heb ik alles gehad nu? Als 'Barend en van Dorp' en het programma van Spijkerman beginnen, ga ik wel kijken. Laatst gewijzigd op 22-08-2005 om 15:29. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
heel veel programma's zijn trouwens (bijna) geheel overgenomen van andere zender, alleen onder een andere naam
||
![]() |
Citaat:
komt van extreme home makeover (of zoiets) kwam/komt op net 5 op zondag. natuurlijk lijken veel programma's op elkaar maar je verzint tegenwoordig ook niet meer zo snel iets wat origineel is, er is altijd wel iets wat lijkt op een programma dat al bestaat. en veel programma's van andere zenders zijn door john de mol zelf verzonnen...
Laatst gewijzigd op 22-08-2005 om 15:38. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Had er wel wat meer van verwacht maar niet zo heel verassend dat al meer dan de helft vd kijkers is afgehaakt. Waaronder ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Lotte warning | 70 | 11-04-2007 17:02 | |