Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2005, 00:01
roysprby
roysprby is offline
Kom maar op...

Zal alvast beginnen, vind het een goede zender. De reclames zijn tot nu toe nog lekker kort, alleen tijdens het voetballen wordt er over geklaagd maar dat kijk ik nooit. Programma's zijn wel leuk zoals: Je leven in de steigers, Lieve Lust, Thuis en straks ook Big Brother en Expeditie Robinson. Grappig zijn ook het logo en de filmpjes waarin het 10-delige logo in verschillende manieren te zien is (bijvoorbeeld als tien koekjes of zo ) NSE leek me een goed programma maar dat lelijke wijf verpest vind ik en de manier waarop dingen worden verteld gaat niet bepaald lekker. Terecht dat Boulevard beter loopt, ahoewel dat nu ook helemaal NIETS is. Verder leuk weerbericht, met die 3D weergaves alleen die weerman kan niet presenteren. Gelukkig heeft ie het weer wel opvallend vaak goed
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2005, 00:06
Verwijderd
ik heb er nog niet naar gekeken maar ik verwacht er heel weinig van.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 00:15
Verwijderd
Ik heb er nog niet naar gekeken, maar wat ik van anderen heb begrepen is dat het driemaal kut met peren is. Dat kan ik me prima voorstellen, want door alleen met geld te smijten maak je nog geen goede zender.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 00:19
Verwijderd
De programma's zijn belabberd, de zender heeft 0,0 inhoud en biedt niets nieuws.

Het enige voordeel is dat films in hun oorspronkelijke formaat worden uitgezonden. Nu alleen nog goéde films uitzenden.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 00:19
D@mien
D@mien is offline
ik kijk alleen naar et voetbal....de rest spreekt me helemaal neit aan...en bij dat voetbal erger ik me aan de reclames tussendoor en de kilo's bullcrap wat ze er steeds inproppen na een wedstrijd om tijd te vullen tot et volgende reclame blok...et interesseert me nl geen HOL wat toeschouwers van hun club en van de wedstrijd vinden...
Oud 22-08-2005, 01:32
K-pax
K-pax is offline
Dat ze ff the Fifth Element film speelde vond ik nog wel leuk, de rest van de programma's/films zijn echt niet leuk vind ik.
Oud 22-08-2005, 07:58
Demiurge
Demiurge is offline
Waardeloos... net zoals de rest van de nederlandse televisie.... uit pure frustratie heb ik om het internet maar weer even wat documantaire dvd boxen besteld...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 08:16
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ik probeer me in te houden.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 08:54
Verwijderd
Heb er nog niet naar gekeken, maar als ik zo in de gids kijk naar de programma's, is het enige wat ik ga kijken Expeditie Robinson (als het op een dag wordt uitgezonden waarop ik kan kijken), en af en toe een film als er een leuke op komt.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 09:23
Sasz
Sasz is offline
ik heb geprobeerd een aantal shows op talpa een kans te geven, maar de meesten hebben t verpest.
Dat thuis is echt een zeikprogramma, het gaat echt nergens over! Vervolgens NSE, zo saaaaaiii als ik weet niet wat, met dat rare mens naast Beau.....
Je leven in de steigers vind ik wel een leuk programma, omdat het mensen zijn die de hulp ook echt kunnen gebruiken. Alleen een beetje jammer dat het over 6 dagen uitgezonden moet worden.....
Zaterdagavond was er opeens 5 tegen 5, vond ik vroeger altijd heel leuk. Nou werd het gepresenteerd door Gordon.........

verder heel veel reclame
Oud 22-08-2005, 09:27
Verwijderd
Ik zou niet willen zeggen dat ik een groot liefhebber ben van Talpa.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 09:28
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Harmke Pijpers is juist het enige niet nare aan Talpa!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 09:29
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Heb er nog niet naar gekeken. Maar waar ik echt van baal is dat er onderhand continu voetbal wordt uitgezonden. Zucht... Mijn vriend moet dat nml allemaal zien. Boring
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 10:48
kalinho
kalinho is offline
't voetbal is wel relaxt, en die reclame vink ook niet zo heel erg. Kan je ff pissen of wat te kanen halen ofzo.
Cafe de Sport heeft soms wel iets grappigs, alleen is het pijnlijk te zien dat Spijkerman in zn eentje niet grappig is en toch dat team van cabaretiers naast het moet hebben.
Thuis: tsja ik kan der niks aan doen, ik vind Gordon wel grappig
nse vink ook nog wel gaan, behalve die vrouw die ze ergens hebben opgegraven en t shownieuws doet. Dan geef je als John de Mol zijnde zoveel geld uit, en een beetje fatsoenlijke presentatrice kan der dan niet af
Voor de rest heb ik al die series nog niet gekeken. En zijn de films ronduit allemaal net-niet films
Oud 22-08-2005, 10:54
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Talpha zuigt
Oud 22-08-2005, 11:27
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
N00dles schreef op 22-08-2005 @ 01:19 :
De programma's zijn belabberd, de zender heeft 0,0 inhoud en biedt niets nieuws.

Het enige voordeel is dat films in hun oorspronkelijke formaat worden uitgezonden. Nu alleen nog goéde films uitzenden.
Eens.
Oud 22-08-2005, 11:28
lithuania
lithuania is offline
ik heb Thuis, 5 tegen 5 en NSE gekeken, waren alledrie . NSE door die slechte combi van Beau en die vrouw, die hebben niet echt chemie samen, en haar teksten zijn te lang. 5 tegen 5 en Thuis gaan echt helemaaaal nergens over, en Gordon irriteert me mateloos
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 11:54
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
K-pax schreef op 22-08-2005 @ 02:32 :
Dat ze ff the Fifth Element film speelde vond ik nog wel leuk, de rest van de programma's/films zijn echt niet leuk vind ik.
yup

Nou ja, ik heb er verder nog niks van gezien, maar er is tot nu toe niks dat ook maar een beetje mijn interesse trekt.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 12:02
fractuur
fractuur is offline
Misschien dat ik in de toekomst de films nog bekijk, maar van wat ik nu in de gids zie staan, zal ik maar weinig interessant vinden. En nee, nog niet gekeken.
Oud 22-08-2005, 12:05
Marcade
Marcade is offline
"Je leven in de steigers" vind ik ook wel leuk om te kijken .. alleen is het enorm jammer dat het elke dag uitgezonden word en je gewoon 20 keer hetzelfde te zien krijgt. En gisteren (zondag) was de conclusie van de eerste reeks, maar dan word je ook weer de eerste 30 minuten doodgegooit met alles wat je al 20 keer eerder gezien hebt.

Gordon en Joling bij de varkensfokkerij was ook wel grappig om te zien en denk dat ik vanavond ook weer ga kijken wat ze bij 't circus uithalen.

Voor de rest; de reclames zijn idd. opvallend kort, tot nu toe.

'Thuis' gaat wel; de personen die 't presenteren vind ik er alleen niet echt leuk voor. (Behalve Angela groothuizen)

Gisteren nog een show gezien met Rolf X Wouters .. het was wel aardig .. maar je gaat toch weer terug denken aan de gouwe ouwe tijd van Now & Never wat nooit te overtreffen valt. Desondanks vind ik het wel weer leuk Rolf terug te zien.

..

Ik denk wel dat veel mensen vanwege het hele 'John koopt alles' gedoe sterk bevoordeeld zijn en/of Talpa te snel beoordelen en dat is wel heel jammer.

Laatst gewijzigd op 22-08-2005 om 12:07.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 12:05
Nyawa
De programma's vind ik eigenlijk niet zo leuk. Het doet allemaal een beetje gekunsteld aan en echt vernieuwend is het niet. Een uitzondering is de sport, dat vind ik wel goed.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 12:06
Verwijderd
Die serie, lieve lust, is wel erg leuk, ik vind het een bewijs dat Nederlandse comedy / drama toch wel kan, blijkbaar. Verder vind ik dat ze veel te veel voetbal uitzenden en kunnen de rest van de programma's mij heel weinig boeien. Ik heb ze daarom nog niet gezien.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 12:07
Poor twisted me
Citaat:
N00dles schreef op 22-08-2005 @ 01:19 :

Dan heb je altjid nog die kut reclames
Oud 22-08-2005, 12:10
Verwijderd
Citaat:
evil_angel schreef op 22-08-2005 @ 13:07 :
Dat gemiep over die reclames altijd. Het is een commerciële zender, natuurlijk zijn er reclames. Als ze buiten hun boekje gaan qua reclamezendtijd worden ze wel op hun vingers getikt. Het is dom van Talpa om nu al zoveel reclame uit te zenden, maar dat is hun eigen fout. Om daar nu zoveel over te gaan zeuren...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 12:22
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik kijk het alleen voor het voetbal, wat beter bij de NOS had kunnen blijven
Maar ze zullen, met name in het begin, wel goed films uitzenden om kijkers te trekken.
Oud 22-08-2005, 12:23
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik ben geloof ik de enige die het een leuke zender vind !! Ik vind eigenlijk alles wel leuk, behalve NSE, te saai .
Oud 22-08-2005, 12:23
Faerie
Faerie is offline
Bij Thuis vind ik alleen Angela Groothuizen leuk. Maar het programma zelf gaat idd nergens over..
Dat mens bij NSE, Harmke Pijpers, vind ik ZO afschuwelijk!
Ik snap niet dat een zender zo'n afschrikwekkende vrouw aanneemt.
Lieve Lust is wel heel leuk..Angela Schijf vind ik zelf echt een heel goede actrice
Enne nou wil ik nog Big Brother en Expeditie Robinson zien en ik ben erg benieuwd naar Parels en Zwijnen & Gooische Vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 12:32
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
The Fifth Element was leuk, voor de rest is er niks dat ik overweeg te kijken. De reclameblokken zijn wel vrij kort
Oud 22-08-2005, 12:40
Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 22-08-2005 @ 13:10 :
Dat gemiep over die reclames altijd. Het is een commerciële zender, natuurlijk zijn er reclames. Als ze buiten hun boekje gaan qua reclamezendtijd worden ze wel op hun vingers getikt. Het is dom van Talpa om nu al zoveel reclame uit te zenden, maar dat is hun eigen fout. Om daar nu zoveel over te gaan zeuren...
Ik vind het terecht dat er gezeurd wordt over reclametijd. Persoonlijk heb ik een hekel aan reclame omdat het zinloze tijdvulling is. Je zou er een leuke berekening van kunnen maken hoeveel uur van je leven een persoon gemiddeld naar reclame kijkt. Ik denk dat die uren wel beter besteed hadden kunnen worden. Verder is reclame vaak héél erg dom, laagdrempelig, vervelend, geestdodend, leugenachtig en achterbaks. Ik kijk normaal gesproken helemaal geen televisie op een enkele nieuwsuitzending op de publieke omroep na, en dat heeft indirect te maken met de reclame. Er is geen enkel programma op de commerciële omroep dat mij zo interesseert dat ik daarvoor naar reclame wil kijken. Maar goed, er is blijkbaar vraag naar, en wie zijn zij dan om daar geen gehoor aan te geven...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 12:51
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Reynaert schreef op 22-08-2005 @ 13:40 :
Ik vind het terecht dat er gezeurd wordt over reclametijd. Persoonlijk heb ik een hekel aan reclame omdat het zinloze tijdvulling is. Je zou er een leuke berekening van kunnen maken hoeveel uur van je leven een persoon gemiddeld naar reclame kijkt. Ik denk dat die uren wel beter besteed hadden kunnen worden. Verder is reclame vaak héél erg dom, laagdrempelig, vervelend, geestdodend, leugenachtig en achterbaks. Ik kijk normaal gesproken helemaal geen televisie op een enkele nieuwsuitzending op de publieke omroep na, en dat heeft indirect te maken met de reclame. Er is geen enkel programma op de commerciële omroep dat mij zo interesseert dat ik daarvoor naar reclame wil kijken. Maar goed, er is blijkbaar vraag naar, en wie zijn zij dan om daar geen gehoor aan te geven...
Heb jij een ander idee dan hoe een commerciële omroep aan z'n inkomsten kan komen?

Sinds dit topic specifiek over Talpa's reclames gaat; vind je de reclames bij Talpa erger dan bij andere commerciële zenders? Want Talpa heeft, naar mijn gevoel, nogmaals, een stuk kortere reclames dan andere commerciële zenders.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 12:56
one.
one. is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 22-08-2005 @ 13:22 :
Ik kijk het alleen voor het voetbal, wat beter bij de NOS had kunnen blijven
En voor de rest s het ook een klotezender. Een mix van de Tros en SBS6.
Oud 22-08-2005, 13:12
Rooster
Rooster is offline
Op zich wel ironisch:

De Mol heeft de Angry Beavers vermoord
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 13:25
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 22-08-2005 @ 10:29 :
Heb er nog niet naar gekeken. Maar waar ik echt van baal is dat er onderhand continu voetbal wordt uitgezonden. Zucht... Mijn vriend moet dat nml allemaal zien. Boring
nou op talpa word er ect niet continu voetbal uitgezonden hoor, vind het nog wel meevallen. Miss moet je je vriend beter onder de spreekwoordelijke duim houden

ik vind talpa een leuke zender, niet alles is even leuk maar dat vind ik bij andere zenders ook niet
Oud 22-08-2005, 14:27
Poor twisted me
Citaat:
Krummeltje schreef op 22-08-2005 @ 13:10 :
Ik kan me niet voorstellen dat jij er blij van wordt als je net film zit te kijken en na 15 minuten film er elke keer een flink reclameblok volgt. Waardoor je nog bijna een uur langer film zit te kijken.

Schijtziek wordt ik van die reclames daarom kijk ik bijna nooit meer tv ( behalve het nieuws etc), Films kijk ik op dvd.

Vroegah had je gewoon alleen reclame na of voor een programma, nu onderbreken ze zelfs zowat een reclame spotje, om een ander reclame spotje uit te zenden. En zelfs tussen de samengevatte voetbal wedstrijden zenden ze reclame uit.

Talpha
Oud 22-08-2005, 14:41
Verwijderd
Inderdaad, Talpa zendt superveel reclame uit.

'Je leven in de steigers' vind ik leuk, en 'Lieve lust' ook. De rest is bagger.

Dat zie je ook wel aan de kijkcijfers, die schijnen flink tegen te vallen. Zo trekt NSE doordeweeks maar 190.000 kijken, tegen 770.000 voor RTL Boulevard.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 14:41
11568
11568 is offline
Nog niet gekeken, ook niet van plan. Volgens mij is het gewoon een vervelende combinatie van Yorin, RTL 4 en SBS 6
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 14:43
Verwijderd
Voetbal: te veel, veel te veel. Maar ja, dat is nu ook de enige troef die John in handen heeft. Hopelijk wordt dat in het nieuwe seizoen beter.
NSE: Bagger. Die S mag naar Cafe de Sport (hoef ik er tenminste niet naar te kijken) en de N en de E zijn ook niks.
Je Leven in de Steigers: He ja, leuk, weer een makeover-achtig programma.
Thuis, 5 Tegen 5, de rest: Waag ik me niet eens aan.
Films: enige lichtpuntje: er kan een vergissing worden gemaakt, zodat de een goede film uitzenden. Alhoewel dat nog een paar jaar kan duren...

Ik moet nog eens zien of Expeditie Robinson nog wat is, dan kijk ik daar nog wel naar. Anders: dag Talpa, rot op van mijn tv.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 14:51
Verwijderd
Citaat:
evil_angel schreef op 22-08-2005 @ 13:07 :
Dat is waar. Reclames tussen de films door zouden ze moeten verbieden. Dat ze nog niet doorhebben dat dat kijkers wegjaagt. Stompzinnige rommel is het.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 15:09
hurricane
hurricane is offline
Ik vind Thuis wel leuk voor op de achtergroend, NSE valt erg tegen. Verder hebben ze weinig dingen die me echt aanspreken. Zag vanochtend in de telegraaf wel een grote advertentie voor de nieuwe komedie die vanavond begint "samen". Worden alle karakters voorgesteld, staat er bij de jongste dochter bij dat ze nog maagd is. Dan denk ik toch lekker belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 15:23
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
N00dles schreef op 22-08-2005 @ 15:51 :
Dat is waar. Reclames tussen de films door zouden ze moeten verbieden. Dat ze nog niet doorhebben dat dat kijkers wegjaagt. Stompzinnige rommel is het.
Als ik niet om het half uur reclame krijg tijdens een film om naar de wc te gaan word ik gek. Daarom kijk ik niet graag films op de publieken.

Talpa zelf is 3 keer kut met peren. Er is niks orgineels op. Alles is al een keer gedaan, alleen presenteren ze het alsof het om iets nieuws gaat. Het zijn allemaal SBS- of Tros-achtige programma's en daar zit ik niet echt op te wachten. Programma's als 'Thuis' of 'NSE' zijn op RTL al legio te zien, 'In de huid van' is gewoon een Soundmixshow-ripoff. 'Big brother' was de eerste keer al ruk, laat staan nu een 5e editie. Wie wil er nou kijken naar de twee uitgerangeerde nichten Gordon en Joling? Voetbal interesseert me niet. 'Lieve lust' komt neer op alleen maar praten over sex en het is niet grappig. Wie wil er na 5 jaar nog steeds 'Expeditie Robinson' zien? Heb ik alles gehad nu?

Als 'Barend en van Dorp' en het programma van Spijkerman beginnen, ga ik wel kijken.

Laatst gewijzigd op 22-08-2005 om 15:29.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 15:26
Uice
Uice is offline
Veel te veel realityshows. Waarom zou je in godsnaam willen zien hoe anderen een huis verbouwen? Dat vinden de meeste mensen zelf niet eens leuk. Ik kan me daar echt telkens over verbazen.

Het enige leuke is dat programma waarbij verschillende programmamakers een wedstrijd doen om zendtijd, en wie verliest moet dan op Talpa gaan uitzenden. Maar het enige leuke aan dat programma is Jort Kelder en het enige leuke aan Jort Kelder is dat hij altijd dezelfde kleren draagt en dus een stripfiguur is.
Oud 22-08-2005, 15:34
pino123
pino123 is offline
Citaat:
Juice schreef op 22-08-2005 @ 16:26 :
Waarom zou je in godsnaam willen zien hoe anderen een huis verbouwen?
dit is van net 5: het blok

heel veel programma's zijn trouwens (bijna) geheel overgenomen van andere zender, alleen onder een andere naam
Oud 22-08-2005, 15:36
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
pino123 schreef op 22-08-2005 @ 16:34 :
dit is van net 5: het blok

heel veel programma's zijn trouwens (bijna) geheel overgenomen van andere zender, alleen onder een andere naam
je leven in de steigers is echt niet van het blok!
komt van extreme home makeover (of zoiets) kwam/komt op net 5 op zondag.

natuurlijk lijken veel programma's op elkaar maar je verzint tegenwoordig ook niet meer zo snel iets wat origineel is, er is altijd wel iets wat lijkt op een programma dat al bestaat.
en veel programma's van andere zenders zijn door john de mol zelf verzonnen...

Laatst gewijzigd op 22-08-2005 om 15:38.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 15:50
Verwijderd
Valt mee. Een aantal leuke programma's.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 16:48
JanDeVries
JanDeVries is offline
Allemaal oude concepten.
Oud 22-08-2005, 16:53
Verwijderd
Duidelijk flutprogramma's die meer om de presentatoren draaien dan om het onderwerp van het programma zelf. Enige goede is het voetbal, dat ik beter vind gedaan dan hoe de NOS het deed. Enige nadeel zijn daar dan de reclames tussendoor.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 17:13
tss
tss is offline
ik kijk alleen het voetbal, die programma's daar zijn allemaal kut.
Oud 22-08-2005, 17:32
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 22-08-2005 @ 01:15 :
. Dat kan ik me prima voorstellen, want door alleen met geld te smijten maak je nog geen goede zender.
Idd!

Had er wel wat meer van verwacht maar niet zo heel verassend dat al meer dan de helft vd kijkers is afgehaakt. Waaronder ik
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 17:58
Jochem12
Jochem12 is offline
Ik kijk alleen naar gordon en joling om te lachen om hoe dom en aso ze zich gedragen, voetbal is flut al heb ik me zondag minder geergerd aan alles dan de vorige zondag.
Oud 22-08-2005, 18:04
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 22-08-2005 @ 01:06 :
ik heb er nog niet naar gekeken maar ik verwacht er heel weinig van.
Reageren

Regels voor berichten