![]() |
||
![]() |
Citaat:
En het vinden van iemand die van je houdt, is ook niet altijd even makkelijk. Of daar een relatie mee te hebben, de vastigheid. En als dat niet is wat je wil, waar zou een sexrelatie dan niet goed zijn? (bovendien, is het niet alleen sex. Maar ook wel 'romantiek') |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Staat er iets bij dan over de reden waarom ik nu met mensen naar bed ga? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sorry, maar ik denk hierbij toch wel 'slet'. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet wel dat ze een verleden heeft en dat dat hiermee te maken heeft ed en zeg dus ook niet dat ik haar een slet vind. Ik wilde ermee aangeven dat het echt niet normaal is wat ze doet en dat het haar ook niet 'charmanter' maakt. Juist niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je relatie met je 'vaste sekspartner' kan miss ook op die manier ontstaan zijn, of lijkt mij toch te duiden op problemen van jouw kant met relaties die voortkomen uit je ervaringen. Dat hoeft helemaal niet slecht te zijn gewoon omdat het niet past in het plaatje van de perfecte liefde dat sommigen hier tentoonstellen. Je zal aan je sekspartner wel wat hebben, misschien wordt het nog wel veel meer dan alleen maar seks en romantiek. Als je er tevreden mee bent, moet je je in elk geval niet te veel zorgen maken. Wat jij volgens mij moet doen is niet zozeer je problemen met seks oplossen, dat komt wel goed, maar leren houden van iemand. Want wie vertrouw je nu meer dan degene waarvan je houdt? Niet simpel natuurlijk en iedereen moet het eig constant blijven leren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik weet dat ook niet zeker natuurlijk, ik denk alleen dat het niet echt helpt om met allerlei verschillende mensen dingen te doen. Zo gun je jezelf niet de kans om iemand te vertrouwen, en als je iemand niet vertrouwt, is het nooit echt fijn om seks te hebben. Je moet toch enigszins kunnen weten dat hij je geen pijn zal doen, dat hij het ook belangrijk vindt dat jij het fijn vindt? Vaste sekspartner lijkt me daarbij wel weer werken, als er tenminste zo'n vertrouwen is, dat je je veilig en prettig voelt bij hem, in welke situatie dan ook. (En dat is dan weer het makkelijkst in een relatie, natuurlijk, maar het hoeft niet.) |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Waarom denken mensen op dit forum toch altijd direct dat je het verkeerd bedoelt |
![]() |
||
Citaat:
Dit verneukt vriendschappen in de meest letterlijke betekenis. in mijn ervaring, die natuurlijk niet representatief is voor de standaard
||
Citaat:
|
|